Szerintem a zx és a tt is jó kipuff de aki legyártotta a felfogatását szépérzéke nulla
Nekem legalábbis úgy tetszik,ha követi a motor alsó ívét mint a next-r,bár egy kicsit azon is alakítani kellett,nah ehhez képest a zx úgy áll rajta mintha ráhányták volna...amint lesz palackja a kasznisomnak viszem és állítunk rajta,hogy kinézzen valahogy mert így szörnyű meg le lesz festve is
Nyomáshatároló az inyektor alsó részén egy kis kerek ház alatt van 3 torx csavar tartja.Ha elalszik a lámpa indítózás után akkor ne elektromos hiba van.Vidd el normális szervízbe.Otthon mivel ehez kicsit nagyobb tudás kell ne cseszegesd.Nem megsérteni akarlak csak elejét venni hogy ne csinálj nagyobb kárt benne mint ami már van.Inkább más kárán tanulj ne a sajátodon.
sziasztok mindenki segítsetek ! vettem egy SR 50 replicat szeretném kicsit tuningolni ha lehet mit kellene vennem hozzá még egy kérdés ha tudja valaki mennyi a hengerben a kompresszió normális esetben még egy kérdés a variátorba hány grammos görgők kellenek? a segítségeteket előre is nagyon köszönöm
minek az enyémnek? ha eladnám sem adnám 250alatt de nem akarom eladni ,mert amikor volt hibája megcsináltam most élvezem hogy van és müködik mondjuk érdekelne 125ös enduró! yamaha dt,xt,,hyosoung ,vagy valami 125ös 4t-s is jó!de akkor is 10000 meggondolnám hogy elcseréljem e
minden szempontból megéri robogózni!ár/út!sebesség ,idö,hely és pénz takarékos kis dolog!bárhova elöbb odaérek mint autoval mert autoval 70nél belvárosban nem nagyon mehetsz mert rendszám ,ugye robogonak nincs picit lehet csalni sebességben és még szép is..
Ha lenne zsém akkor már inkább nagymotor nem robogó bár az biztos hogy megtartanám a robeszt is.Pláne ha szép egyben van és működik akkor a ditechet meg kell becsülni.Ha eladod max kapsz érte 200-220e ret kapsz érte max anyit meg azért is megér ha csak boltba ugrasz el és nem akarsz kocsit elővenni.
Én nemrég még árultam az enyémet és nem azért mert valami baja van,hanem tuningolni szerettem volna és a minarellihez sokkal több cucc van,ami most benne van tuning és egyátalán ráköltöttem annak a töredéke sem jött volna vissza, úgy döntöttem megtartom és megkapja a 70es szettet
Ha sportkipufogót használsz,akkor a motor nagyobb fordulaton adja le a hasznos teljesítményt,mivel nyitottabb a kipuff.Ehhez viszont az kell,hogy a kuplungod magasabb fordulatszámon kapcsoljon.Ha megfigyeled az ilyen motorok hangját észre fogod venni milyen magas fordulaton indulnak.A gyorsulás jobb lesz kicsit a vége kevesebb,viszont ha nagyon könnyűeket rakatsz bele akkor mindkettő romlik,el kell találni a legjobb összeállítást,türelem kell hozzá meg pár rugó és görgőszett Nekem a gyári kipuffhoz 7.2grammos volt,a sportkipuffot 6-6.5grammossal használom.Ez saját beállítás és nem mérvadó,mivel a kuplungom és a varióm sem gyári már,csak gondoltam érdekességképpen leírom...
Ha újonnan veszed a kipufogót,általában mindegyik gyártó adja hozzá a hozzávaló görgőket és rugókat,így nem kell vele játszani,csak berakatod és kész.Volt giannelli és technigas kipuffom is azokhoz pl. volt. a zx-et használtan vettem,de tuti ahhoz is jár...
Ezt az üzemanyagpumpa dolgot kicsit furcsállom mer ha karbis nincs pumpa csak benzincsap ha meg ditech akkormeg karbi nincs.Inkább karbi gond lehet esetleg nem megfelelő szíj vagy kontrasztrugó vagy ha friss a felújítás akkor szorulhat el kéne vinni szervízbe ők majd kiderítik.
Szijasztok! Nekem van egy sr 50-em ami érdekes dolgokat csinál! Vagyis megy mint a szellő 90-ennel és miután bemelegyszik elkezd szépen lassulnikb 30-ig utánna ha elveszem a gázt és ujrahuzom akkor ismét megy de csak 80-ig és mindent kezd előről! Már mindent megtettem új gyertya,kimosott tank kitisztitott karbi,és üzemanyagpumpa új ékszijj,új hengerfejtömités! Ha járt már valaki igy akkor tudassa már velem a megoldást, igaz már a főtengely-szimeringre gyanakszom erősen!Ja és egy kérdés a szimeringet ki tudom e cserélni a blokk széthúzása nélkül mert mikor szijjat cseréltem nem néztem meg hogy esetleg ki lehet e forditani kivülről! Előre is köszi !
ha nagyon akarod a nyomáshatárolót ellenőrizheted de nem feltétlen az inyekor a gond a kompresszor inyektorhoz vezető csövét is ellnőrizni kéne a bilincseket meg hogy nem szakadt e.villog az ellenörző lámpa?
Nekem legalábbis úgy tetszik,ha követi a motor alsó ívét mint a next-r,bár egy kicsit azon is alakítani kellett,nah ehhez képest a zx úgy áll rajta mintha ráhányták volna...amint lesz palackja a kasznisomnak viszem és állítunk rajta,hogy kinézzen valahogy mert így szörnyű meg le lesz festve is
kettőt már kinéztem: http://www.italmondo.hu/index....
https://bolt.egumotors.hu/
inde...
előre is köszi.
Ha újonnan veszed a kipufogót,általában mindegyik gyártó adja hozzá a hozzávaló görgőket és rugókat,így nem kell vele játszani,csak berakatod és kész.Volt giannelli és technigas kipuffom is azokhoz pl. volt. a zx-et használtan vettem,de tuti ahhoz is jár...