Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia sr 50 ditech ki villan hogy injection check ez miért van ?valaszokat előre is köszönöm
Sziasztok aprilia sr ditech -emen amikor bele megyek egy bukkanóba vagy leáll a motor vagy felvillan az injecton lámpa ez miért van valaki tudna segíteni nekem válaszokat előre is köszönöm !
Erre csak privátban válaszolok.
Van most itt nálam 1 pigi blokkos kör sr. Nem indul,nincs szikra., meg a mina blokkos utóbbin komplett henger szettet cserèlek! Az elsôt mèg nem szedtem szèt,mèrt nincs nála szikra!!!
Igen jó lett!!!!
Nah szétkaptama blokkot. 1 hiba kiiktatva. Dugattyúgyűrű törés okozta a gyengébb motorteljesítményt.a légpumpát le ellenőriztem tökéletesen működik.
Jó lett a factory ?
Megtalálták köszönöm szépen ,de rendeltem is hogy legyen tartalék !!
Szeva mester! Meg van már a gyorsító??
Ugyan úgy mint az apriliát !
De nem ám !!!!
Szerintem Miofan nem ezt írta!!!!!
azért megpróbálnám valahogy újra boot olni a compútert.javaslatotok van hogy miképpen csináljam?
Jaaaa már vágom! A légpumpa által termelt levegőre gondoltok....sorry
más szmszögből, pedíg ha jól belegondolok a pillangó szelepnél lévő érzékelő,jelzi a kompúternek, milyen állásban van a szelep, és olyan mértékben adagolja az üzemanyagot az injektor. Így ezen okoknál fogva gondoltam,hogy a levegőhöz semmi köze a rendszernek. Itt szerintem az üzemanyag ellátó renszerrel vagy a kompjúternek lehet baja. Hisz mikor üzemmeleg a motor, onnantól kezdődnek a problémák....
Az injektorba nagy nyomáson èrkezik az üzemanyag, ès a kompresszor által termelt levegő....az injektor fej ezt porlasztja be a fyertyára az ègèstèrbe....
A levegőkompresszor által termet levegő a kevès.....
lehet én értelmezem hűlyén ezt az injektoros rendszert, de én úgy véltem a működését, hogy a magasnyomáson érkező üzemanyagot betolja az égéstérbe az injektor, és a forgattyús házba beszívott levegőt sűríti a dugattú, ami keveredik a porlasztott üzemanyaggal, és ezt robbantja be a szikra... Lehet én értelmezem rosszúl ezt a működést. A karbisnál már eleve a forgattús házba kerül bele az üzemanyag levegő keverék... Szóval ha nem így van kérlek javíccsatok ki.
Nah ezt most fejcsétek ki kicsit bővebben ...
Tuti hogy nem. A kompresszor levegőre gondolt!!!!
Szerintem miofan nem arra a levegőre gondolt amit a motor beszív
Az nemlehet, mert sporrlégszűrőt tettem rá vadi újat.
Válaszoltam privátban !
A probléma sok az üzemanyag , vagy kevés levegő .
Felsorolom mit csináltam vele, és mik lettek cserélve. Elősször is kezdem úgy hogy megvétele után, szimeringes gondja volt, így szétkaptam és az összea csapágy és szimeringet kicseréltem rajta. Dugó, gyűrű jó állapotban volt így azt nem bántottam. Gyertyát, légszűrőt cseréltem. A légpumpát elmostam, az injektor fejet szintén átmosadtam. A magasnyomású szivattyú tökéletessen működött a szimering probléma elött így azt nem bántottam.A gyújtás tekercsemen észleltem egy szál szakadást, így azt lecseréltem egy bontott darabra., elvileg az mostmár jó. De a hiba továbbra is fennáll. Ahogy bemelegszik a motor üzemmelegre, lefullad és nehezen tudom ismét beindítani. A gyertya kormos fekete lett a sok próbálgatástól(gondolom) ugyanakkor,ahogy észrevettem gyengébben megy a motor, mint mielőtt szmeringes kett. Már lövésem sincs mihez nyúljak, és hogy hol hibáztam. Tudtok nekem segíteni a problémámban?