Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ment vissza a priv.
Aprília
Meg van a számom ha nem meg felhívsz segítek !
miofan mester: Gameboy-hoz mihez van carteidge-od? Csak Aprilia? Vagy van mondjuk Peugeot is?
Ez az hogy olyat csinált,rá a gyújtás, világit pár másodpercig,semmi indítás és el is aludt,ezért is kezdtem aggódni.
Na mind egy,holnap végig villogtatom normálisan,ahogy írtad. Tuti bezavarhatott neki a gyújtáson lévő csati leszedése,amit nekem ezek szerint nem jól írtak annak idején.
Köszi a segítséged !
gesztesj@freemail.hu ide irj
Mumtaz nagyon köszi sojat segítettél ezzel is
Van, amit igen, van, amit nem. Mivel a Jetforce hibakódjai különböznek.
A fojtószelep újratanítás ugyanaz, ahogyan miofan is leírta, bár van, ahol azt írják, hogy gyújtáson kell lennie, mikor az ember lehúzza a fojtószelepről a csatit.
De ott vannak még a trükkök, mint pl, ha fullra húzod a gázt és úgy indítózol , akkor a benya injektor nem nyit, csak a levegő injektor és szépen kiszellőzteti a hengert. És hasonlók.

Van egy csomagom a leírásokkal Jetforce-hoz. Abban minden benne van

http://mumtaz.pe.hu/userfiles/...
Miofan ment priv.
Miofan! Értem én hogy szőke vagyokmde mit is kell néznem ilyen esetben?hogy jön e üzemanyag permet és levegő? Vagy azt hogy hol ereszt arendszer el levegőt?
Ha 4 X végig megy és elalszik igen ez a reset ! A második kérdésedre Ez a Normális ! Ha csak beindulás után alszik el a check lámpa
Én próbálkoztam a fojtószelep ütközőcsavar tekergetésével. Ha nagyon kitekertem, akkor is hibát adott, még ha ki is töröltem és újratanítottam, akkor is. Ha túlságosan nyitott állapotba raktam, akkor meg furcsamód a tanítás után 3-4 full gáz után dobott hibát.

Úgy vettem észre, hogy nem túl nagy állítási lehetőség van. Elég kicsi az a határ, amelyik intervallumok között tekergetni lehet. Túlságosan kitekerni és betekerni sem érdemes. Az alapjáraton egyébként semmit nem állított.
Nah ezt érdemes leírnom nekem is! Lehet segít ha ilyen resetet csinálok.
Na akkor ha a nyomástartószelep nem lenne jó be sem tudnád indítani a motorod ! A legnagyobb gondod a nyomás vesztés ennek az okát kell megkeresni mint írtad a nyomás 5 bár de nagyon gyorsan elvész! Amit vizsgálnék beszorítanám a levegőinjektort a fejbe indítást produkálnék és meg nézném nem enged-e a levegő befecskendező ! Egy videóval szemléltetném neked : http://youtu.be/3PmyMRNAv7Q
Vagy ha 4x végigmegy a 8-cas hibakódon,és aztán nem világit,ez jelentené a törlést? De ha újra ráadtam a gyújtást kivilágított a sárga lámpa,aztán elaludt ,amit nem szokott.,csak miután beindult akkor alszik el.
Ebben több hibát is vétettem. Nekem másként volt leírva.
1.gyújtás ráadás után húztam le a csatit.
2.Gázhúzást 1x csináltam végig.
3. a 8 ast nem igazán értem.
Végigcsináltam a resetet a 8 as kód maradt,3x végigment,aztán a sárga check lámpa nem világított tovább,még ha benne is maradt a 8-cas a végén világítani szokott.
Csak a game boy-al tudnám törölni ha a saját reset nem viszi ki
Folytószelep reset :
1: a csatlakozó le a folytószelepről
2: gyújtásra tenni 10másodpercig
3: gyújtás le
4: csatlakozó vissza a folytószelepre
5: gyújtás
6 gázhúzás lassan teljesen végig 2 szer
7: gyujtás le
8:hibakódtörlés az Ecuban
Igen benne maradt,de mióta nehezen beindult nem villogtattam,
Szia moto77 ! A 8-as hiba kód benn marad az ECU-ban reset után ??
Miofan!. Nemtudom most már teljes képzavarban vagyok. Mi a fóf.sz lehet a baja az enyémnek?
Az még hozzá tartozik,előtte állítgattam a fojtószelepet,magasabb alapjárat miatt,oldalt a kis imbuszal,ez is bezavarhatott. Reset=tekerjem ki teljesen míg semmit nem emel ki a beömlő szabályzón ? /a villogtatásokat megcsináltam/
Ez a megoldás nem lenne jó?-->http://www.hstuning.hu/content...
Levegőinjektor nem zár
A folytószelepet reseteld (alaphelyzetre állítás) Hs tuning nitridálás nagyon jó csak ajánlani tudom! 42-esre fúrás + nitridálás 19 ezer körül van !