Ez az hogy olyat csinált,rá a gyújtás, világit pár másodpercig,semmi indítás és el is aludt,ezért is kezdtem aggódni.
Na mind egy,holnap végig villogtatom normálisan,ahogy írtad. Tuti bezavarhatott neki a gyújtáson lévő csati leszedése,amit nekem ezek szerint nem jól írtak annak idején.
Köszi a segítséged !
Van, amit igen, van, amit nem. Mivel a Jetforce hibakódjai különböznek.
A fojtószelep újratanítás ugyanaz, ahogyan miofan is leírta, bár van, ahol azt írják, hogy gyújtáson kell lennie, mikor az ember lehúzza a fojtószelepről a csatit.
De ott vannak még a trükkök, mint pl, ha fullra húzod a gázt és úgy indítózol , akkor a benya injektor nem nyit, csak a levegő injektor és szépen kiszellőzteti a hengert. És hasonlók.
Van egy csomagom a leírásokkal Jetforce-hoz. Abban minden benne van
Miofan! Értem én hogy szőke vagyokmde mit is kell néznem ilyen esetben?hogy jön e üzemanyag permet és levegő? Vagy azt hogy hol ereszt arendszer el levegőt?
Én próbálkoztam a fojtószelep ütközőcsavar tekergetésével. Ha nagyon kitekertem, akkor is hibát adott, még ha ki is töröltem és újratanítottam, akkor is. Ha túlságosan nyitott állapotba raktam, akkor meg furcsamód a tanítás után 3-4 full gáz után dobott hibát.
Úgy vettem észre, hogy nem túl nagy állítási lehetőség van. Elég kicsi az a határ, amelyik intervallumok között tekergetni lehet. Túlságosan kitekerni és betekerni sem érdemes. Az alapjáraton egyébként semmit nem állított.
Na akkor ha a nyomástartószelep nem lenne jó be sem tudnád indítani a motorod ! A legnagyobb gondod a nyomás vesztés ennek az okát kell megkeresni mint írtad a nyomás 5 bár de nagyon gyorsan elvész! Amit vizsgálnék beszorítanám a levegőinjektort a fejbe indítást produkálnék és meg nézném nem enged-e a levegő befecskendező ! Egy videóval szemléltetném neked : http://youtu.be/3PmyMRNAv7Q
Vagy ha 4x végigmegy a 8-cas hibakódon,és aztán nem világit,ez jelentené a törlést? De ha újra ráadtam a gyújtást kivilágított a sárga lámpa,aztán elaludt ,amit nem szokott.,csak miután beindult akkor alszik el.
Ebben több hibát is vétettem. Nekem másként volt leírva.
1.gyújtás ráadás után húztam le a csatit.
2.Gázhúzást 1x csináltam végig.
3. a 8 ast nem igazán értem.
Végigcsináltam a resetet a 8 as kód maradt,3x végigment,aztán a sárga check lámpa nem világított tovább,még ha benne is maradt a 8-cas a végén világítani szokott.
Folytószelep reset :
1: a csatlakozó le a folytószelepről
2: gyújtásra tenni 10másodpercig
3: gyújtás le
4: csatlakozó vissza a folytószelepre
5: gyújtás
6 gázhúzás lassan teljesen végig 2 szer
7: gyujtás le
8:hibakódtörlés az Ecuban
Az még hozzá tartozik,előtte állítgattam a fojtószelepet,magasabb alapjárat miatt,oldalt a kis imbuszal,ez is bezavarhatott. Reset=tekerjem ki teljesen míg semmit nem emel ki a beömlő szabályzón ? /a villogtatásokat megcsináltam/
Ez a megoldás nem lenne jó?-->http://www.hstuning.hu/content...
Na mind egy,holnap végig villogtatom normálisan,ahogy írtad. Tuti bezavarhatott neki a gyújtáson lévő csati leszedése,amit nekem ezek szerint nem jól írtak annak idején.
Köszi a segítséged !
A fojtószelep újratanítás ugyanaz, ahogyan miofan is leírta, bár van, ahol azt írják, hogy gyújtáson kell lennie, mikor az ember lehúzza a fojtószelepről a csatit.
De ott vannak még a trükkök, mint pl, ha fullra húzod a gázt és úgy indítózol , akkor a benya injektor nem nyit, csak a levegő injektor és szépen kiszellőzteti a hengert. És hasonlók.
Van egy csomagom a leírásokkal Jetforce-hoz. Abban minden benne van
http://mumtaz.pe.hu/userfiles/...
Úgy vettem észre, hogy nem túl nagy állítási lehetőség van. Elég kicsi az a határ, amelyik intervallumok között tekergetni lehet. Túlságosan kitekerni és betekerni sem érdemes. Az alapjáraton egyébként semmit nem állított.
1.gyújtás ráadás után húztam le a csatit.
2.Gázhúzást 1x csináltam végig.
3. a 8 ast nem igazán értem.
Végigcsináltam a resetet a 8 as kód maradt,3x végigment,aztán a sárga check lámpa nem világított tovább,még ha benne is maradt a 8-cas a végén világítani szokott.
1: a csatlakozó le a folytószelepről
2: gyújtásra tenni 10másodpercig
3: gyújtás le
4: csatlakozó vissza a folytószelepre
5: gyújtás
6 gázhúzás lassan teljesen végig 2 szer
7: gyujtás le
8:hibakódtörlés az Ecuban
Ez a megoldás nem lenne jó?-->http://www.hstuning.hu/content...