Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem feltétlen van gond a fejszeleppel ha azt a 3 bárt megtartja akár több napig is
Itt a nyomásom
Közben vettem nyomásmérő órát tákötöttem a kompresszorra 5-5,1 bar nyomást produkál alapjáraton.viszont ha leállítom le esik 3 ra akkor nyomástartóval lesz a gubancom. A vízleválasztóm még nem érkeztt meg, de már nagyon várom. Kíváncsi leszek megáll e az alapjárat ingadozás. Vagy bekötök egy buffer tartájt
http://youtu.be/dQAnp7HchLg most itt tartok....
Csak ne "kapkolódj" annak nen szok jó vège lenni
Tegnap este kikaptam a blokkot is. Ma este szét is kapom.
Egyértelmű, hogy szimering is új kell vissza használtat nem teszünk
Tábori. 20000 a hónolás+új, túlméretes dugó+csapszeg+zégerek+2 gyűrűszett
A hajtókar csapágynak? Volt is hangja, de ez az akkori eset volt. Így vettem meg, tudtam, hogy ez a baja. Csapágyakat és szimeringet is cserélek, mivel kezdetben felvetődött bennem, hogy esetleg az a szimering ment tropára, amelyiket a hajtókar csapágyazáskor raktam bele. Ezért vettem még decemberben egy csapágy és szimering szettet. A Speedfightomnál volt ilyen, hogy 1 hónap után új szimeringet kellett vennem megint, mert az előző szétment.
Akkor már érdemes új szimeringet is tenni bele.
Az betyáros ennek már kellett azért némi hangjának lenni mikor ez történt, ha netalántán szétszeded jól most át a blokkfeleket és a benn lévő csapágyat vissza ne rakd csakis újat!
időrendben le lehet vezetni és ez választ is adhat pár dologra.
Amikor megvettem tavaly, akkor eleve rossz volt. Hajtókar csapágyas volt:

http://youtu.be/IrCEfnboXZg

Akkor Tábori megcsinálta és használtam is a gépet, csak a variójával küzdöttem, mert végsebességre jó volt, de az elindulása lomha volt. A nyomástartó problémája a kezdetektől meg volt, ami akkor még csak főként az alapjáratban mutatkozott meg, majd jóval később jöttek az állandó teljes gázon és fordulaton a kihagyások. Aztán kezdődött a gyengülés. Lassacskán kétnapi-napi szinten mindig veszített egy kicsit a végsebességből. Akkor újra a varióval kezdtem foglalatoskodni és néha hetente átcseréltem a variókat (3db különböző volt), vagy a görgőket.
Aztán kb. November elején kezdődött egyre jobban a gyengülés és sokasodtak a kihagyások is. Akkor döntöttem a nyomástartó cseréje mellett. Tehát kicseréltem és O gyűrűket is cseréltem, de nem változott semmi. Csak jobb lett az alapjárat, de egyre nagyobb intenzitású volt a gyengülése. Újra szétszedtem az injektort és átnéztem. Nem javult a helyzet. Végül a hidegebb időben már nem tudtam nekiállni semminek és úgy gyengén be-be jártam vele dolgozni reménykedve abban, hogy elég rövid munkanapom lesz, hogy bent a cégnél fedett helyen szétszedem. De soha nem volt rá idő. Illetve egy-két alkalommal igen és akkor szedtem szét a kompresszort, majd visszatéve visszaszereltem a vízleválasztót is és újra szétszedtem az injektort, hátha valahol elengedi a levegőt. Indítózáskor a kompresszor kb. 3 bart nyomott, de beindulás után fel is ugrott 5,5-re és azt stabilan tartotta is. Nagy gáznál általában leesett 5 és 5,5 közé, de soha nem esett lejjebb.
Végül Januárban egyik reggel már nem tudtam beindítani.
Legalább megtudnám én is mérni rendessen mennyit nyom a kompresszorom.
Nekem is megjöhetne végre a vízleválasztóm.....
Règebben már írtad nekem hogy ellenőrizted,ès rendben is volt!! Akkor hogy???
Hát a levegő injektorod is szèp, de a blokkot èn is szèthúznám ès kimosnám. Egy barátom injektoros sr- jèt járatta be henger fúrás után ès a járatás 600 km -nèl vège lett megint. A blokkból felkerült egy fèmdarab,ès meg is halt. Kezdhette a a jelújítást elölről...
Jaja. Tudom. Ezért szedtem ki a kompresszort is és felhoztam azt is a melegbe. :)
Gondoltam én is rá de az egy másik program lesz. Ma esőben ennyire futotta.
A blokkot is mindenképpen ki akarom szedni, csak nem most. Majd hétvégén.
Az a 2 bar èdes kevès......
Én a hejedben szétfűzném a blokkot és kimosnám a csapágyakat is, és a forgórészt, mert ha a fémforgács bekerűlt a forgattyús házba, az tud galibát csinálni......
Ugyan így jártam, és rájöttem nincs jelentősége , mert az o gyűrű tömít ott, így ha az a része nem sérült nincs gond.
Jahh. Van itt még furcsaság. Elnézve a dugó oldalán a keletkezett vájatokat és a tetején a gyűrű darabjai által okozott ütésnyomokat feltételeznénk, hogy a hengernek és a hengerfejnek is annyi. Na itt a furcsaság, hogy a hengerfalon abban a sávban korom van, de lemostam és semmi sincs rajta. Egy karcolás sem. A hengerfejben látni pár apróbb nyomot. A gyűrű darabja(i) valószínűleg távoztak a kipufogó felé. Ami viszont fura - és ez nem hiszem, hogy ezzel kapcsolatos -, hogy a henger kívülről egy merő olajsár. A olajcső nem folyik, inkább gyanakszom arra, hogy a talptömítésnél jutott ki a henger egyik oldalára.

Sajnos történt itt egyéb probléma is. Valószínűleg a szétbontáskor sikerült megütnöm a levegőinjektort. Más lehetőségem nincs, mint megpróbálni óvatosan vissza egyengetni. Rosszabb már nem lehet.
Nem egy szerencsés napom a mai. :(
Kíváncsi vagyok, hogy gyűrűzés után mennyit mérsz a kompresszornál.
2bar.

Kivettem a kompresszort is. Ránézésre akármilyen állapotban is van, meggyűrűzöm. A fenékszelep biztosan nem enged vissza, mert visszafelé irányban egy pumpával felpumpáltam előbb 0,5 bar-ra, majd tovább 1-re, majd 2-re és tartotta.
Szia. Hát ez rongálódás baráti. Mekkora a kompresszor nsomása indítózáskor?? Nem látpm a számokat az órán!!!!!