Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szépn estét!
Volna egy okyan jellegű probkémám, hogy vettem egy peugeot jetforce tsdi-t ( sose volt injektoros motorom.) szóval könnyedén indúl, megy teszi a dolgát, de mikor már bemelegedett a motor egyszer csak lefullad és nehezen tudom beindítani. Tudnátok nekem segíteni mi lehet a baj? Válaszokat előre is köszi üdv Szöcsy
Hááát igazából a feszabályzónak nincs szerintem nagyon köze a gyújtáshoz ott lehet trafó jeladó gyújtótekercs pipa kábel gyertya vagy vezetékszakadás valahol esetleg még gyújtáskapcsoló is lehet rossz ez így nehéz dió
Ismerősöm kör sr-je piaggio blokkos nem indul. Azt mondja nincs szikra. Nyáron egyszer volt ilyen neki elmondása szerint akkor a gyujtás alapot befujta kontakt tisztítóval ès lett szikra. Ősszel megint nem volt szikra de most már a kontakt tisztító nem segít. Segítsèget szeretnèk kèrni az ő nevèben. Mi lehet a baj? Gyujtótrafó,vagy fesz. szabályzó? Hogy lehet tesztelni ezeket?? Sürgős lenne! Előre is köszönöm a segítsèget!!
Úgy értenéd, hogy rossz intenzitású a gyújtás? Azt csekkoltam olyan szikrát nyomott 2 centiről is a test felé, mint egy atomvillanás. Stroboszkópoztam is, míg még beindult múlthéten. Semmi rendellenes nem volt és az előgyújtás is jó volt.
Szia Mumtaz!Csak egy tipp.Nekem a cagivam csinalt ugyan ilyet.Nehezen indult,ha beindult semmi ero,semmi sebeseg.Nekem a gyujtas alloresze adta meg magat.Csere utan semmi gond nem volt.Erdemes ranezni.
Valaki esetleg nem tudja, hogy az Aprillia SR50 Ditech Factory-ba lévő termosztátnak mi a cikkszáma szereztem egyet de ez valószínű a két körlámpásba való mert az enyémbe nem jó ebbe a hengerfejbe van a termosztát nem abba a külön műanyag házba
Nem egy pillanat alatt esett. Érezhető volt, hogy gyengül, de ezt akkor még betudtam a nyomástartónak, mert az is rakoncátlankodott. Az újjal az alapjárat javult, de az erő nem.
Mellesleg tegnap még hazamentem vele max 35-el (ennyi volt a max), megálltam egy boltnál és nem akart indulni. Alig indult be. Ma reggel már be sem indult. Szerintem a henger lesz az.
Így visszaolvasva nem a henger lesz az, de ezt csak látatlanban, pár sor után mondom ezt. Egy kopott henger nem csinál szerintem olyant, hogy egy pillanat alatt leesik a teljesítménye.
Szerintem, de majd a gazdája elmeséli.
Találtam adaptert erre a gyertyaméretre. Meg is rendeltem.
Én is gyanakszom a hengerre. Mivel alu/nicasil, így nem nagyon gondolkodom felújításon.
Azt nem tudom, hogy ez a henger működne-e, vagy borulna a rend, mert mondjuk hozzá kellene hangolni a benzin-levegő keveréket.

http://sracing.hu/hengerszett_...
Szerintem első körben a henger kompressziót nézd meg és ha az nem jó akkor meg van a hiba, ha jó akkor meg kitudod zárni és máshol kell keresni a hibát. Ha nincs más az interneten keress a közelben egy motorszerelőt , adsz neki egy 1000st és megméri. Amíg ez nincs meg addig kár a többivel foglalkozni, ez legyen az első. Nem vagyok egy nagy szakértő , de ha az üzemanyag ellátással lenne gond, akkor az durrogással, menetközbeni kihagyással is járna. A gyengeség általában a kopott henger miatt van.
Sziasztok! Nincs valakinek eladó első sárvédője eladó?Ha lehet szép állapotú! sr 2003-as.Köszi! Józsi.
Ma megint bevánszorogtam vele a munkahelyemre, hátha lesz időm munka után foglalkozni vele. Közben tapasztaltam 1-2 dolgot.
Az egyik ugye az, ahogyan indul, ami a korábbi videón is volt. Sok köszörülés, stb...
A másik, hogy sokáig kell melegíteni. Addig gázhúzásra nem pörög fel, csak hallani a szívóhang változását és ilyenkor néha "kifúj" (berobban) egyet-egyet a kipufogóba.
A harmadik az, ha már el lehet vele indulni, akkor sem megy többet 35-nél 1-2Km-ig, majd picit megváltozik a hangja és picit erőre kapva eléri az 55-öt. Viszont, ha tartom ezt a gázállást, akkor egy idő után előbb néha-néha, aztán állandósulva elhalkul és érezni is, hogy veszít az erejéből és lassul. Ha megállok, akkor alig akar megindulni és nem is pörög fel 6500 fölé elindulásnál.
És jöjjön még egy adalék: Befelé jövet útközben megállok egy dohányboltnál egy kávéra. Ez kb. 5-10 perc. Innen elindulva gyakorlatilag pöccre indult. Ahogy elindultam meglódult de úgy, hogy már szinte vártam, mikor áll egykerékre. Pillanatok alatt elérte a 40-et. Jött egy piros lámpa, ahonnan viszont már megint csak alig akart megindulni.

Félek, hogy ez többszörös hiba lesz. Szerintem kopott a henger/gyűrű (nem tudok kompresdziót mérni, mert nem sikerült afaptert szereznem a műszeremhez ilyen gyertyamérettel) és üzemanyag ellátási gondok is lehetnek még. Nem is a nyomástartóra gondolok, inkább kevés levegőre (szimering) és talán arra, hogy levegő is jut az ac-hoz a fektetett benzinszűrő miatt.

Mi a véleményetek?
Már végigmentem a soron a héten. Már mindhárom varió volt bent: A gyári, a Tun'R és egy gyárival elvileg megegyező. Utóbbi kettő szinte vadonatúj. A hüvelyeket is mindig átcseréltem. A behangolásnál tudom, hogyan kellene mennie. Pont az a fura, hogy volt bent a gyári kontraszt is, egy külön vásárolt is és a másik mocimé is, ami viszont elvileg sokkal erősebb. Pontosabban az utóbbi van most benne. Egyébként éreztem égett gumiszagot, ezért a gyári szíjat is visszaraktam próbaképpen. Semmi nem hozott eredményt. Minden variáns között van valami különbség, de mindegyik sokkal rosszabb, mint amilyen eredetileg volt.
Hát úgy kellene behangolni, hogy azon a fordulaton ahol van már normálisan nyomaték nyisson a kuplung és miután megindul utána kezdje a variátor felfelé pakolni a szíjat és mindvégig az elindulási fordulatszámon kell lennie a fordulatszámmérőnek majd miután kiért a szíj teljes átmérőre utána mehet feljebb a fordulatszámmérő addig amíg a motor bír pörögni

Szerintem nálad a variátoral van valami vagy előbb elkezd felfelé váltani minthogy nyitna a kuplung és azért esik vissza a fordulat és szenved a motor, másik elképzelésem valami meg van kopva a varióba és felfelé még felvált azt megakad vissza meg nem tud váltani mert megfeszül vagy megragad valami ilyesmit tudok elképzelni emiatt a kuplung is nyitási határon van azt csak csiszolja a harangot ami meg csak melegszik megég meg a betét is
Csütörtökön és pénteken mentem vele munkába, hogy ott szereljem. Kivettem a kompresszort is és megnéztem. A nyomása is és szétszedve ránézésre is teljesen jó állapotban van. Pedig az volt a terv, hogy kicserélem benne a gyűrűt, de nem kellett.
Viszont a rossz gyorsulásnál az ütött szöget a fejembe, hogy talán rossz az "új" kuplung. A harang bekékült tőle és arra gondoltam -mivel már a legkönnyebb görgőimmel is túl alacsony fordulaton kezd dolgozni a varió-, hogy annyira megcsúszik és annyira felmelegedett a harang, hogy a kontraszt rugó is fellágyult. Elvittem a Speedfightom baromi kemény kontrasztrugóját és az eredeti kuplungot is vissza raktam. Az volt a fura, hogy az első elindulás tök jó volt. Jó fordulaton kapta el a kuplung és jól is kezdett gyorsulni, aztán hirtelen lezuhant a fordulatszám és vége. Onnantól megint minden elindulás egy szenvedés, hogy felugrik a fordulatszám, míg megtapad a kuplung és aztán a fordulat hirtelen leesik és nagyon gyötrelmesen gyorsul.
Kompressziót mértem. Az indítózáskor 8BAR.
Ilyen hidegben főleg úgy, hogy a szabad ég alatt áll lehet még normális is, hogy így indul de az alapjárat kicsit alacsony szerintem, enyémet épp ma szedtem elő 2 hónap után így indult el garázsban van de nem fűtött
http://youtu.be/PyzVRGFzL24
Nos, ma csináltam egy igazán hideg indítást. A moci a szabad ég alatt áll napok óta. A ponyva sem volt rajta.

http://youtu.be/0xGu3ObCPAk
Szia. Hát az injektor alatti a rossz ,de egyenlőre be öntöttem műgyantával fúrtam bele egy kisebb lukat,majd a saját csavarjával menetet vágtam bele. Jó lett bár mèg nem raktam föl a helyère!! De ahogy nèzem egy vèkonyabb anya elfèr az injektor alatt is sajna nem önzáró de mèg lehet az is.....köszi a tippet!!!!! Üdv: Zsaru!
Ha nem az injektor alatti szar hanem a másik kettőből valamelyik akkor én nem vennék újat át kell fúrni óvatosan és hosszabb csavar meg önzáró anya oszt kész
B.U.È.K!!! Èrdeklődnèk,hogy a morini,ès a piaggió injektorfejek egyformák?? Piggi onjektorfrj kellene,a nyomástartó csèszèt rögzítő 3 db csavarból 1 nek nem jó a házban a menetje!!!
BUÉK mindenkinek!
Ma kellett mennem a géppel. Többször kellett próbálkoznom, mire beindult. Úgy indított, hogy tekeri, majd hallani, hogy elkapja, de nincs elég kraft, hogy be is induljon. Tehát robbanás már van a hengerben, de az épp csak arra elég, hogy rásegítsen az önindítónak, de ez még nem öntartó járás. Ha elengedem a gombot, akkor megáll. Ezzel szórakoztam vagy 2-3 percig és végül akkor indult be, amikor legalább 15 mp-ig (szegény önindító) tekertem folyamatosan.
Melegen már más a helyzet, viszont rendkívül gyengének érzem. Menet közbeni videó nincs, csak a melegen indításról, járatásról és egy gázfröccsről.

http://youtu.be/jKDCyRk-WDA

(De buta ez a fórummotor)
Forró vízben csak puhul annyit hogy rámenjen
Kedves fórum társak hogy lehet teflon gyűrüt cserélni hogy ne nyúljon ki ????