Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a nyomástartónak semmi baja. Már mint melyik szelep nem zár az injektornál ?
Nem valószínű hogy a nyomástartó a hibás ! A nyomásvesztés a tömítetlenség miatt van, de lehet a levegőinjektor hibája is ( nem zár szelep)
Köszi a választ. Szerencsére nem az ECU halt meg. Sikerült nagy nehezen beindítani,sok indítózás árán. Rendesen füstölt is vagy 3 percig a kipuf, Azóta többször is beindítottam,olyan mintha nem lenne benne kompresszió. 4 ezret ment eddig egy henger dugó szettel,ami ki tudja milyen minőségű. Szerinted lehetséges,hogy ennyit bírt a szett ? Most HS-en gondolkodok,felfúratni az eredeti hengert. Mit javasolnál miofan?
a légpumpát megpumpáltam visszafelé, és egy fikarcnyi légbuborék nem volt. tehát az kizárva. az injektornál o gyűrűket cseréltem újakra mikor szétszedtem az injektort. így az sem jellemző szerintem. kizárásos alapon, marad a nyomástartó szelep.
8
Általános hiba az elektronika
- Idle fojtószelep magasabb, mint amilyennek lennie kellene
- Cdi meghalt
- Újraprogramozni
Nagy a valószínűsége annak hogy meghalt az ECU,, meglehet próbálni újra programozni az Ecu-t de nem biztos hogy segíteni fog ! ECU csere !
Szóval akkor az 5Bart képes nyomni, de elszáll belőle. Ha pár óra alatt, akkor pici szivárgás lehet. Nem csak a nyomástartónál engedheti el. Elengedheti - ha csak az injektorházat nézzük - a levegőcsonk mellett, a levegőinjektor és az injektorház között, a nyomástartó "poharánál" a levegőjáratnál ahol a pohár és az injektorház illeszkedik és a nyomástartó szelep mellett is. Ezeknél mindenhol O gyűrű van. Bármelyiknél elmehet a nyomás. A többi tömítésnél azért nem, mert akkor már benzin is folyna menet közben.
Maga az üzemanyag nyomástartó azért nem játszik, mert, ha azon keresztül menne a levegő, akkor az a motor már talán be sem indulna.
A kompresszor fenékszelep jó! Az injektor házában lévő nyomástartó szerintem a rossz.ott engedi el szerintem a kompresszor álltal termelt levegőt.
Te melyik nyomástartóra gondolsz? Mert szerintem nem arra, amire én. Sokan keverik.
A kompresszor "nyomástartó szelepe" a fenékszelep, ami a kompresszorban van. A nyomástartó szelep - ahogyan értelmezik - az injektorházban van és az üzemanyagnyomást szabályozza és fenntartja a nyomást álló helyzetben. Ha ez rossz, az tud érdekességeket okozni. Ha rossz, akkor nem megfelelő az üzemanyag nyomás. Nem mellékesen a kompresszor által szolgáltatott levegőnyomás is befolyásolja az üzemanyagnyomást ezen a nyomástartó szelepen keresztül. Minél nagyobb a levegőnyomás, annál nagyobb az üzemanyagnyomás is.
8 cas hibakódnál mi lehet a probléma,azon kívül hogy fojtószelep hiba,ennél a hibánál állítólag letilt az ecu. Szakadás -gyújtás,vagy maga az ecu hiba? Ja és nem indul a motor sem. Köszi aki válaszol.
Gyűrűzve volt így azzal nincs baj. Én a nyomástartót is kizárnám a körből fix 5bar alapjátaton.szerintem a kipuffogó lesz a ludas.nagy az öblítése, és így vszínű a kompúúúúter, nem ehez az öblítéshez van kalibrálva hidegindításkor.
Mint nálam az alábbi videón, ugyanazt csinálja?
Azért nem tudok teljesen nyilatkozni, mert egyrészt rossz volt eleve (ugye akkor már valószínűleg törött volt a gyűrű), másrészt nekem ez az indítás az után történt, hogy nyomástartó és O gyűrű lett cserélve, valamint nekem is felkerült az új kipufogó. Így nehéz megmondani, hogy mi is okozza.

A videón egyébként lehet hallani, hogy több helyen is húztam a gázt, de nem pörgött fel. Csak akkor, mikor már melegedett egy kicsit, de ott is azt kell hozzáfűzni, hogy hirtelen húztam neki full gázt, de alig reagált rá. A gázt továbbra is fullon tartottam, majd végül felpörgött.

http://youtu.be/0xGu3ObCPAk
arra gondolok hogy azóta csinálja ezt mióta felraktam ezt a kipuffogót. Nemlehet hogy nagyobb az öblítése, és hozzá kéne állítatni a kompútert?
hát nemtudom, idáig ilyet nem csinált, és egyik napról a másikra kezdte el. Szerintem ha ezt is megcinálom rajta , berágok és eladom a facomba, és veszek egy karbist. Amennyit erre ráköltöttem az elmúlt időszakba,már rég kifizettem volna belőle egy jobb karbis járgányt.
Nyilván a kétütemű még el nem éri az üzemi hőfokot nem lesz olyan mint melegen de azért ez fura lehet a hőgombád halódik és nem érzékeli rendesen a hőfokot és hidegen nem dúsít eléggé
Zoli remélem az enyém is egyszer már jó lesz. Már egy hete várok a vízleválasztómra, kíváncsi vagyok ha azt a hibáját kiiktatom, akkor, mi lesz a következő ami meghibásodik. Komolyan mondomaz elmúlt időszakban lapátoltam bele a pénzemet, és nem igazán veszek észre javulást. Kez elkeseríteni a dolog...
http://youtu.be/V4k7D0QOrSc ma eggel már így indúlt.... Érdekes hogy az alapjárat hideg motornál ma már 1500 körűl volt, és gázadásra lassan reagál. Mindezt addíg csinálja bég elnem éri az üzemi hőmérsékletet. Onnantól kezdve 2000 körüli az alapjárat, és gázadásra ia tökéletessen reagál . Nah ezt most miért kezdte el? Valami javaslat?
Nem tudok nyilatkozni. Az enyémnek mindig volt valami baja. Majd akkor, ha meg lesz a henger.
Hát azèrt azt nem mondanám hogy ingadozik főleg ahogy a videon integet a mutató lásd az èn ditechem igaz ez egy kèt hónapos állás utáni hidegindítás de a mutató Oda van szegezve a 2000-re főleg melegen
https://m.youtube.com/watch?ti...
Ennyire az enyém is ingadozik. Én eddig mindenhol azt láttam, hogy ditech-nél is van egy hangyányi ingadozás. Valahol van videóm az enyémről, ahol rossz nyomástartóval milyen volt az alapjárat. Pedig akkor még ment is a gép.
http://youtu.be/1RJoF1B9ff8 hidegindításkor gázadás nélkül így indúl, és addíg nem indúl be még elnem éri az 5 bar nyomást...
igen eléggé ingatag a mutató, a 3 bart-t pedíg max 2-3 órán keresztűl tartja, és szépen lassan leesik 1,5 re ezt már megtartja napokra is.
Hát a franc se tudja de a mutatón is szemmel láthatóan elèggè ingadozik
Jaa nem csak írtad hogy kikaptad szètkaptad arra írtam csak ne kapkolódj
Szerintem az az alapjárat teljesen jó.
Nem is kapkolódok. :)
Megcsinálom a dögöt.