Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze mert akkor mint ahogy már meg is írták a megfejtés nem engedi be a hengerbe a nyomást
Szerintem az elektromos csatlakozóra gondolt, nem a csőcsonkra. És mivel az injektor nem nyit, ezért nincs, ahová elmehetne a levegőnyomás.
Igen
Hee na ezt még egyszer ha rá van dugva a csatlakozó kevesebbet mérsz mintha nincs vagy?
piciz kössz a segítséget!
Sziasztok,kérdezni szeretnék,,ha a levegő injektor csatlakozót lehúzzuk, a kompresszor hogy nyom nagyobb nyomást?
Vagy küld el nekik és felújítják
http://www.hstuning.hu/content...
lehethozzá kapni felújítót? Hmmm ezt nemtudtam
Egy felújító szettet neki de a szelepet feltétlen nézd meg benn mert nem engedhet vissza nekem még két hét állás után is tartja a nyomást
Akkor nincs választásom cserélnemkell
Mármint a kompresszorod nyom 2,6 bár-t mert ha igen az nagyon silány
levegő nyomás: 4,2-6 Bar
Nah lementem a garázsba és megoróbáltam rámérni mégegyszer egy másik órával. Mint kiderűlt rossz órával mértem. 2,6 bar a nyomás . Szóval nem az a baja.
A levegőkompresszort szètszedve a gyűrűt vedd le a dugó ól ès tedd bele a hengerbe. Így mèrj gyűrű hèzagot!!
A nyomástartószelep,ès a kompresszor fenèkszelep az nem ugyanaz!!!!!!
Miofan, nem tudtam pontos mérést csinálni, mert mint írtam, ingadozik a nyomás ahogy forgattam a főtengelyt. Így azthiszem megtaláltam a problémák nektek köszönhetően. Kössz a segítséget
Akkor ezekszerint ezmiatt szaraxik a motorom mert nemtartja meg a nyomást a kompresszor?
mivel ki van szerelve az egész blokk és darabokba az önindító felújítás alatt, így ezt a megoldást találtam. A nyomástartó szelep úgy gondolom az injektor alján van, minek lenne benne még egy ?
A kompreszornak van fenékszelepe!! 2-3 főtengely fordulatra mekkora a nyomás ?
A kompresszorban van nyomástartó szelep,tartania kell a nyomást,indítózásnál 2-3 bar minimum.
Mennyit mèrtèl?? Akkus fúró helyett önindítózni nem jutott az eszedbe??de
hozzáteszem ez nem pontos, mérés, mert az órán és a légkompresszoron nincs visszacsapó szelep, így ingadozik, a mutató.
nagyonnegyszerű. Főtngely végére akkus fúrót tettem, a csövet levettem, az injektorról és rákötöttem, egy nyomásmérő órát és a menetiránynak megfelelően meghajtottam a főtengelyt. Mielött ezt megtettem volna, szétszereltem, és átnéztem megfeleő e az alkatrészei, nincs e rajta törés, repedés.
A "lègpumpát" hogy ellenőrizted le??
Ha akkor villan ki amikor gödörbe mész, akkor valószínűleg valahol meg van törve a kábel vagy rosszul érintkezik !
Ha meg folyton villog kis szünetekkel akkor is ha áll, akkor valami hiba van a rendszerben!