Nah lementem a garázsba és megoróbáltam rámérni mégegyszer egy másik órával. Mint kiderűlt rossz órával mértem. 2,6 bar a nyomás . Szóval nem az a baja.
Miofan, nem tudtam pontos mérést csinálni, mert mint írtam, ingadozik a nyomás ahogy forgattam a főtengelyt. Így azthiszem megtaláltam a problémák nektek köszönhetően. Kössz a segítséget
mivel ki van szerelve az egész blokk és darabokba az önindító felújítás alatt, így ezt a megoldást találtam. A nyomástartó szelep úgy gondolom az injektor alján van, minek lenne benne még egy ?
nagyonnegyszerű. Főtngely végére akkus fúrót tettem, a csövet levettem, az injektorról és rákötöttem, egy nyomásmérő órát és a menetiránynak megfelelően meghajtottam a főtengelyt. Mielött ezt megtettem volna, szétszereltem, és átnéztem megfeleő e az alkatrészei, nincs e rajta törés, repedés.
Ha akkor villan ki amikor gödörbe mész, akkor valószínűleg valahol meg van törve a kábel vagy rosszul érintkezik !
Ha meg folyton villog kis szünetekkel akkor is ha áll, akkor valami hiba van a rendszerben!
http://www.hstuning.hu/content...
levegő nyomás: 4,2-6 Bar
Ha meg folyton villog kis szünetekkel akkor is ha áll, akkor valami hiba van a rendszerben!