Nem arra céloztam, hogy nem ugyanaz, hanem az elhelyezkedésre. Nem biztos, hogy ugyanott van a főtengely kerületén. Egyforma lehet, hiszen ugyanazokkal az értékekkel dolgozik.
Az ECU ugyanaz, mivel közösen fejlesztették ki a rendszert. Tehát a kompresszor, az injektor, az AC is egyforma, bár pár helyen odaírják webshopokban, hogy minarelli, vagy Peugeot. De tudtommal nincs különbség.
Nem is vitázunk, de rengeteg dolog szól bele a dologba. Csak pár apróság, ami simán lehet:
Mi van, ha mondjuk a jeladó tekercs nem ugyanott van a minarellin és a peugeot-on?
Mi van, ha a minarelli hengere csak 1 fokkal feljebb, vagy lejebb áll a Peugeot-hoz képest?
Meg ne feledjük, hogy az injektoros rendszerek (ditec, purejet, jetforce) tök egyforma alkatrészekből állnak, de az injektor vezérlőbe (ECU) programozott "szoftver" más. És nem csak az egyéb perifériák miatt, janem mások a befecskendezési és gyújtás értékek is.
Igyanilyen motorom van, ezért tudom én is. Minarellire nem hajaz, mert azon nem látni a vízpumpára menő csöveket. Kuplung és varió meg olyan, hogysokszor semmi különbség nincs. A főtengellyel nem ez a helyzet. Azt pont végig jártam. A hengere a karbis jetforce-al csereszabatos. Lehet, hogy más is rámenne, de mondjuk lehet, hogy máshol van a hűtővíz csonk, vagy máshol vannak a felömlők.
A Peugeot egy külön kategória.
abból gondolom hogy minarelli, mert vettem hozzá egy stage6 kuplungot, és egy az egybe rápasszolt. , de vajon ha főtengelyt veszek hozzá, vagy hemgert esetleg dugattyút, akkor az is stimmelhet?
mumtaz! Tisztában vagyok vele milyen a motorom. Csak elég sok minden alkatrész kompatibilisak egymásal. Éppezért kérdeztem hátha az alapján tudok hozzá kompatibilis alkatrészeket rendelni. Pl dugattyú, vagy főtengely jólehet e hozzá más típusé, mert ugyebár, nekem peugeot motorom van és ahoz itthon horror áron tudnék rendelni alkatrészeket. Ezt szeretném kiváltani más evvel kompatibilis motoralkatrészekre. Mert nekem nem mind1 hogy 11 vagy 20 ropit kell fizetnem egy ugyan olyan alkatrészért......sorolhatnám az okokat miért kérdeztem hogy honnan tudhatom meg milyen motorblokk lehet kompatibilis
Mivel Peugeot Jetforce TSDI-d van, abban nem fogsz sem Aprilia, sem Minarelli blokkot találni. Jetforce-ban Peugeot blokk van. Egész pontosan Peugeot HL1 blokk.
Honnan tudom megállapítani, hogy milyentípusú blokk van a motoromba? Piaggio, vagy minarelli? Elvileg olyan mint az aprilia sr, agy a yamaha aerox, de mindegyiket gyártották mind a kettővel. Ez egy 2003 as gyártmányú purejet.
Nah önindító felújítva horganyozva, üveggyöngy szóratva az alu része újj bronzkefézve,és újra csapágyazva. kompresszorba új dugó esztergálva, felhónolvan a hengerfala,újra gyűrűzve,polírozva
Mint már írtam az előbb is mivel lehúzod a csatlakozót az injektorról nincs hová elmenjen a nyomás ez így teljesen természetes, hogy felmegy örülj neki, hogy ilyen fasza a kompresszorod
Igen elektromos csatlakozóról van szó,,mivel jelenleg benzinpumpa hibás ,igy marad az okos indítás,szívocsonkról,lehúztam az olajzó csövet,,és ott kap üzemanyagot,,(működik egy darabig,,,,) ha a csatlakozó rajta 4.8-5bár,,ha lehúzom felmegy 8.2-ig,,na ez mitől lehet
Az ECU ugyanaz, mivel közösen fejlesztették ki a rendszert. Tehát a kompresszor, az injektor, az AC is egyforma, bár pár helyen odaírják webshopokban, hogy minarelli, vagy Peugeot. De tudtommal nincs különbség.
Mi van, ha mondjuk a jeladó tekercs nem ugyanott van a minarellin és a peugeot-on?
Mi van, ha a minarelli hengere csak 1 fokkal feljebb, vagy lejebb áll a Peugeot-hoz képest?
Meg ne feledjük, hogy az injektoros rendszerek (ditec, purejet, jetforce) tök egyforma alkatrészekből állnak, de az injektor vezérlőbe (ECU) programozott "szoftver" más. És nem csak az egyéb perifériák miatt, janem mások a befecskendezési és gyújtás értékek is.
A Peugeot egy külön kategória.