Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha meg nem csinaltad meg tegnap a kezembe akadt a regi doglott ac-m azt ingyen odaadom ugyis csak lom.A kettobol csak osszejon egy ep darab.
Amig meg ki nem csereled dugj bele egy meretre faragott borosdugot vagy engedd le otliteres asvanyvizes ballonba a benzint.
Èn kivennèm a "sapkát" ès üvegszálas kittel megpróbálnám kipótolni a törèst!! Majd wzèpen èretre csiszolnám!! Már csak azèrt,hogy az O gyűrű ne q levegőben áljon!!
Az a gond, ami még ezen a képen nem látszik. Az pedig az, hogy a sapkából ki van törve egy darab, az O gyűrű meg ott áll a levegőben. Persze ki volt kenve a pasztával.
U, bakker, ez ám a tuning! Én is szedtem már szét párszor ilyen pumpát, nem is értem, hogy hogyan lehet így eltolni, ha csak nem direkt akarnám ilyenre. Speciel én, ha már így alakult, szétszedném és megnézném, hogy lehet-e javítani valahogyan, ha nem, akkor vennék benzinálló tömítést és kénytelenségből én is így összekenném, de ezt letagadnám, hogy én csináltam. cserélj benne tömítőgyűrűt, de vitonosra, a csapágyboltokban méretre lehet kapni, átmérőben meg vastagságra.
Sajna marad a kókány. Kikapartam azt a ragacsot belőle, amit belekentek az előző tulajnál. O gyűrű benne van, viszont látszik, hogy feszegetve szedték szét és hiányzik egy darab a kupakból.
Ezt így vettem júniusban. Működött az AC rendesen és most is működik. Mikor legelőször eldugult és ki kellett venne az AC-t akkor vettem észre, hogyan van letömítve. Az előző tulaj elmondása szerint az AC-t kicserélték, de valószínűbb, hogy ők kókányoltak rajta. Ugye működik is, csak most meg ereszt. Így marad a tömítés megoldása, ami a gyári módszerrel esélytelen. Alkatrészt meg ugye nem lehet külön venni. AC-t igen, de az meg ugye horror.
Szia. Nem a tank enged,ha nem az AC!! A tank mèg szerencsèsebb lenne!!! De az Ac.....hát......inkább nem mondok semmit!!!!
Sem a sziló sem az epokitt nem benzinálló! A szilóból ragacsos takony lesz, az epokitt pedig egyben fog leesni, bárhogy készíted is elő a felületet. Tankot levenni, kimosni, kiszellőztetni és elvinni műanyag hegesztőhöz. Ez a módja. De nem is ezért jöttem fel, hanem azért hogy kellemes karácsonyi ünnepeket és eredményekben gazdag boldog új évet kívánjak Mindenkinek! :)
Szia. Hát en nem ragasztgatnám. Engedd le a benzint. Normálisan kell megcsinálni,nem epokittal,mert az kókányolás lesz!!!!
Köszönöm. Egy valami van itthon. Epokitt. Úgy emlékszem, hogy az benzinálló. Ráadásul nem keményedik ki üvegkeményre. Nem tudom, hogy az AC motor "kupakjához" visszarakták-e az O gyűrűt. Az is lehet, hogy nem. De az is lehet, hogy nem ott engedi át a benzint, hanem a csatlakozó mellett. Karácsony ide-oda, de ezzel ma kezdenem kell valamit.
Szia. Rèszvètem. Boldog Karit!!!
Boldog karácsonyt mindenkinek fórum társak !
Itt a Karácsony és beütött a gond.
Kb. fél órája lementem a ház elé és észrevettem, hogy a Jetforce-om alatt van egy tócsa. Megnéztem és sajnos benzin. Mivel a burkolata már két hete nincs felrakva és leponyvázva áll, ezért hozzáfértem a dolgokhoz. Az AC-m vége ki van "szilózva". Elvileg benzinálló, soha nem folyt még. Most viszont azon keresztül csepegteti a benyát. Több gond is van. Az egyik, hogy tele van a tank, tehát 8 liter benzin van benne. A másik, hogy nincs itthon semmi, amibe le tudom engedni a benzint és cső sincs itthon. Harmadik, hogy nincs már nyitva semmi. A negyedik pedig, hogy olyan helyen áll (nincs hova tenni), hogy bárki barom simán odapöckölhet egy égő csikket.
Boldog karácsonyt mindenkinek!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Boldog Karácsonyt!!
Boldog Karácsonyt !
Boldog Karácsonyt fórumtársak!
Köszönöm szèpen. Meghálálom. HS mondta hogy az kellene oda!!!!!
Van küldöm!!!
Nyomástartón van 2 db. zöld szinű gyűrű. Nekem a kicsire lenne szüksègem. Tud valaki segíteni?? Előre is köszönöm!!
Karbis, vagy injektoros a gép?
Szia. Nekem is benzin volt a pohárban!!!!!
Sziasztok!Az mièrt lehet,Hogy a motor hidegen megy hùz!!!De mi utàn fel melegszik vissza esik a fordulat 6000-6500ra ès egyszerüen nem akar Menni???
Nekem kicsit fura volt. Pláne telefonon alig bírtam a bejelentkezésre bökni.