Törlöm magam az oldalról. A folyamatosan romló színvonal mellé most egy végképp elba...ott design kapcsolódik, semmit sem találok, még a belépéssel is szo.....am vagy 15-20 percet. Szóval további jó szórakozást Nektek Ditech-esek.
Nyél gázon olyan volt, mintha nem lett volna robbanás a hengerben. Én nem engedtem vissza, nyél gázon tartottam folyamatosan és utána "elkapta" és ment tovább. Ezt ötletszerűen csinálta akár 85 km/órás sebességnél előzés közben is. Így nem lehet és életveszélyes motorozni, ezért szelepet cseréltem. Ugyan 15000 ft-ba (+ posta) fájt, de megérte mert most olyan mint újkorában!!! Szerintem tökéletes benzinnyomás nélkül nem fog a ditech működni.
Nekem is fulladozott amíg nem cseréltem nyomástartó szelepet. Azóta ezek a kihagyások megszűntek és tökéletes a motor. Talán neked is ez okozza a kihagyásokat.
Sziasztok!Van egy 2008 as Aprilia sr50 factorym.Ami 2 ève nem volt be indítva!Most kapott ùj üzemanyag pumpàt ès szüröt.Elsö gomb nyomàsra be is indult alapjàrat is van Szèpen ketyeg,viszont Mikor hùzom a gàzt nem akar pörögni meg be dadog!De van mikor elkapja ès megy rendesen!Valakinek valami ötlete???Elöre is köszi
Tudom, hogy Ditech de akkor is ha egy motor nyélgázon fullad akkor kevés az üzemanyag esetleg üzemanyag nyomás ellenőrzés 2,5 bárnál enged-e vissza a nyomástartó vagy előbb csak azt tudom elképzelni, hogy nincs meg a megfelelő nyomás és így adott idő alatt kevesebbet tud befecskendezni
Árt a főtengelynek vagy a csapágynak az ,ha nincs terhelés a töltő és a világítás tekercseken? Vagy ha nem is lenne benne..