Akkor legalább a hiba megvan! És látod, többek között pont az ilyenek miatt döntöttem inkább a karbi mellett. Ott is lehet hiba, de kevesebb és talán egyszerűbb is jól összerakni szétszedés után.
Ha a Sm motort eladom jövőre, tuti valami injektoros nagyrobi lesz, de ha nem is új, akkor is tutira valami megbontatlan kell, nekem nem hiányzik a szopás. Most jöttem haza, a vázhoz hegesztettem a kormány csapágyházát, ez sem kellett nekem, be az autóba kézzel, ki az autóból, hegesztés, be az autóba, hazahozni és ki az autóból, fel a padra, összerakni a motort le a padról...
Nem kell ez nekem. A másikon hátsókerék csapágyat kéne, de az megvan pillanatok alatt, ilyen motor kell nekem, amit csak használni kell, szopós nem, abból már volt pár.
Ma nem. Valahol átengedi a nyomást. Most be sem indult. Szerintem a nyomástartónál az egyik O gyűrűt lehet, hogy rosszul raktam be, vagy nem tudom. A visszafolyó cső felé engedi el a nyomást, tehát vagy tényleg tömítés gond, vagy rossz a nyomástartó, bár ezt nehezen hiszem. Mondjuk fura, mert egy hete még mentem vele és azóta semmi nem változott, csak az AC előtti csövek lettek cserélve, meg beiktattam a szűrőt. De hát azoknak nem sok hatása van az üzemanyag nyomásra.
Mára hagytam, mert sajnos volt még dolgom, meg így is befagyott a s***em.
Most jelenleg úgy állok, hogy most fejeztem be a szűrő beiktatását. Az AC helyére került a szűrő, az AC pedig a baloldali lábdeszka alá. Próbánál nagyon sokat kellett köszörülni, mire beindult. Ha beindult, jó volt az alapjárat, de kb. 1 perc után mindig leáll, mint mikor kifogy a benzin.
Azt vettem észre, ha nyomatom az AC-t, mikor kikapcsol, akkor az injektorba menő cső - halk sziszegés kíyéretében - szépen fokozatos vissza puhul.
Csináltam is egy videót, amin látszik, ahogyan visszaereszt.
Sziasztok!
70 cc SR motoromat nem tudom beindítani önindítóval.
Nyögvenyelősen forgatja de nem indul be csak berugásra.
Aksi vadi új.Túl nagy a kompresszió és át kellene tekerni az önindítót?
Csütörtökön elhoztam a kipufogót, a benyaszűrőt meg ma tudtam átvenni. Elviekben holnapra terveztem a bütykölést, de ma meg kiderült, hogy holnap fékbetétet kell cserélnem a céges Vito-n, plusz kiderült, hogy dolgoznom is kell utána. :(
Koszi az infot, ezek szerint ahany fele kipu es motor, annyifele vegeredmeny. Vagy legalabbis ha nem is mind mas es mas, de tobbfele eredmeny lehetseges.
Alapvetően nem akartam megtuningolni, de például az idegesítő, hogy biztosan tudna többet menni, viszont 8500-nál soha nem pörgött többet. Még lejtőn lefelé sem. Mintha az ecu nem engedné. Ismerős ilyen jetforce-a simán egy ezressel többet pörög. Varióból wgy olyan van benne, ami fizikailag jobban képes összezárni a gyárinál.
Egy polini vagy malossi variátor megdobja a teljesítményt, nagyobb lesz a végsebessége és a gyorsulása is! Nekem egy injektoros nrgbe volt MHR variátor, mivel csak 80-ig volt órázva így nem tudom pontosan mennyi pluszt adott végsebességre, de kb. 5-10et és érezhetően jobb volt a gyorsulása! Persze ezt csak akkor tapasztalod, ha eltalálod a megfelelő görgő súlyt! Nekem 1 grammal könnyebb volt benne a gyárinál.
Az nem baj, csak ne lepődj meg, ha esetleg, hangsúlyozom: esetleg nem megy fel egyből.
Használtban nem volt valahol? Az nem romlik el nagyon, nagyon nem lehet vele lesre szaladni, ha optikailag jó, akkor nem lenne rosszabb, mint egy vacsi új, csak az ára lenne más. Mondjuk már mindegy.
Majd azért írd meg légy szíves, hogy neked egyből felment-e. Igaz, ha Ditech-re árulják, akkor biztos jó is. Csak kíváncsiságból.
Ne állj neki...
Vastag anyagból van, a hangtompító miatt alul nem tudod teljesen a gyári varrat mellett vágni és vannak benne lemezek azok is ponthegesztéssel vannak megfogatva, azokat is le kell fúrni, és ha úgy kinyitod mint én, ahogy a képen látod, akkor sem fogod belül még kipucolni tudni. Ki kellene venni a "katalizátort", hogy a kis járatokat kitisztítsd, de azt, hogy hogyan lehet, el sem tudom képzelni.
Látod a különbséget? A gyári Ditech két kanyar közti egyenes része hosszabb, a Sitoéba bele kellett toldanom egy keveset. Van olyan képem is, amikor a könyököt felraktam a hengerre, a kiput a blokkra - nyilván ugye szélt volt nyitva a két rész - és látszik ott, hogy mennyi különbség, hogy összeérjen a kettő. Annyit kellett beletoldanom. Hogy aztán a Jetforce ilyen szempontból milyen, azt nem tudom, de én tuti nem venném meg látatlanban, illetve ha tudsz hegeszteni és hajlandó leszel vele egy órát vagy kettőt foglalkozni, akkor elvileg miért is ne?
Nekem sem a hengerrel volt a baj, az tényleg ugyanaz. Nekem egyszerűen a "sima" Piaggio blokkról való Sito könyökének a hajlata más volt, bele kellett toldanom kb. egy centit, hogy ne feszüljön és ne érjen a vázhoz alul.
A gyárit nem is szeded szét, úgy legalábbis nem, hogy utána össze is rakd, én is megpróbáltam és lehetetlen. Illetve olyan kókányolás lett volna, hogy azt én nem vállaltam be.
Én akkor is azt tanácsolom neked, mindenképp próbáld oda a fizetés előtt. Azt sajnos nem tudtam én sem kipróbálni, hogy a Ditech kipuja visszafelé jó-e a "sima" Piaggiora, mert addigra eladtam a másik motort. Megnézem, hogy lefényképeztem-e, hogy megvan-e az a kép, amikor a két kiput egymás mellé tettem, ott látszik, hogy nem ugyanaz, de nem biztos, hogy megvan a kép, csak talán.
Ha a Sm motort eladom jövőre, tuti valami injektoros nagyrobi lesz, de ha nem is új, akkor is tutira valami megbontatlan kell, nekem nem hiányzik a szopás. Most jöttem haza, a vázhoz hegesztettem a kormány csapágyházát, ez sem kellett nekem, be az autóba kézzel, ki az autóból, hegesztés, be az autóba, hazahozni és ki az autóból, fel a padra, összerakni a motort le a padról...
Nem kell ez nekem. A másikon hátsókerék csapágyat kéne, de az megvan pillanatok alatt, ilyen motor kell nekem, amit csak használni kell, szopós nem, abból már volt pár.