Valaki letépte a gyertyapipámat. Nem magától jött le. A pipából kitört egy darab és a gyertya porcelánja is széttört.
Eddig is kerestem a Jetforce-omba való gyertyát és eddig NGK CR7EB volt benne. Neten kotorászva is sok helyen ezt dobta ki. Viszont Odor mesternél megnéztük az NGK könyvben és ott az van, hogy ez a gyertya a karburátoros Jetforce C-Tech-be való, míg az injektoros TSDI-be NGK CR7EAK való, ami ugye két testelektródával rendelkezik. Mennyit számíthat ez teljesítményben illetve a gyújtás és égés tekintetében? Mert eddig a CR7EB-vel sokszor volt, hogy magas fordulaton kihagyott és az alapjárat sem volt teljesen sima.
Nekem a Speedfightomon volt olyan, hogy a szíjtárcsában lévő tűgörgős csapágy ment szét és változatos időközönként egy-egy görgő beékelődött a tengely és a tárcsa közé.
Jártam már így,igaz más típus volt,használtan vettük. Én hoztam haza lábon (50 km). A lámpáknál fék+kis gáz kellett hogy meg tudjam fogni. Nem tudtuk mi baja,otthon szétszedtük,egy rugó törötten volt benne,ezért hajtott állandóan. Persze ez csak egy példa.
Le volt szedve a kuplung, igaz a kisrugókat nem figyeltem, csak azt néztem meg, hogy nincs e szètesve a kuplung! Tehát azt mondod hogy a kuplung nyitásával vannak problémák és valamikor nyitva marad ezért nincs a keréknek szabad forgása? Szétszedem majd, ha nincs eltörve egyik sem, akkor is kicserélem, lehet tényleg el vannak már fáradva. Köszönöm a segítséged!
Sziasztok!
Van egy Sr factorym és egy érdekes dolgot fedeztem fel a hajtásnál. Megpróbálom leírni. Szóval van a hátsó szíjtárcsa, kuplung, kuplungharang és azt vettem észre, hogy időnként a kuplungharang együtt forog a szíjtárcsával és amikor ez a jelenség van, akkor alapjáraton úgy forog a kerék mintha húznám a gázt, ha nincs beindítva a motor, akkor meg alig akar forogni a kerék, tehát nincs szabad forgása, olyan mintha a főtengelyt is forgatnám. Nem vagyok szerelő így annyira nem vagyok képben ezekkel a dolgokkal, nem tudom, hogy működik! Úgy tudnám leírni, olyan érzés mint amikor az autót sebességben akarnád tolni, nem pedig üresben. Itt is valami hasonló lehet, olyan mintha sebességbe lenne kapcsolva, nem tudom, hogy ezeknek hogyan működik a váltó része, szétszedve nem látok rajta semmi különöset. Ezeket a tüneteket nem mindig csinálja csak néha-néha van amikor tökéletesen működik minden, ilyenkor a kuplungharang nem mozog együtt a hátsó szíjtárcsával ha forgatom a kereket, van egy szabad mozgása. Valakinek van valami ötlete, hogy ez mitől lehet? A kuplungnál lehet valami?
Abban szeretném kérni a segítséget, hogy a görgőknek hány grammosnak kell lenni a Peugeot Elystar 50 tsdi-ben? Több grammosat találtam pl.: 6,5 vagy 7,5.
Elég akkor csak a görgőket kicserélni?
7-nél mindenképpen többet kell hogy mérj de eddigi tapasztalataim alapján azok a motorok amik kompresszióhiányban szenvedtek azok inkább hidegen nem akartak indulni melegen már működtek tökéletesen
Sziasztok! Morini blokkos ditech-em hidegen szépen indul, melegen nagyon nehezen. Előjelek (motorhang) alapján dugó-gyűrű , azaz kompresszió hiányra gyanakszom. A levegő kompresszor nem mutatja a tipikus kihagyási hibát így első körben a kompressziót ellenőrizném a hengerben.
Mi a megfelelő érték? (korábbi hozzászólásokban meg neten találtam többféle értéket azért kérdem)
Sziasztok. Van egy eladó RMS 19x15,5. 5,5gr. görgőszett. Kb: 10 km-t ment! Ès egy levegő gyorsíró lemez, membrán fölè. Átban megegyezünk. Akinek kell írjón. A lemezt ajánlom a ditrch tipusokba,az enyèmben is van!
Hát így képről senki nem fogja megmondani. Az ára alapján azonban én tamáskodom, meg egyáltalán, minek, kivéve ha nincs elkopva a variátor, de én még olyant nem láttam (de azért biztosan van).
A görgő kockásra kopik, vagy a variátor vezető csúszka, az oké. Ha jó a gyári és nem akarod a hajtást tuningolni, én tuti békén hagynám.
A másik a nyomástartóval kapcsolatos,böngészem a német oldalakat,de valahogy nem akadok a nyomára sehogy.Otthonról mennyi lenne kb.postaköltséggel együtt?
Előre is köszönöm
Eddig is kerestem a Jetforce-omba való gyertyát és eddig NGK CR7EB volt benne. Neten kotorászva is sok helyen ezt dobta ki. Viszont Odor mesternél megnéztük az NGK könyvben és ott az van, hogy ez a gyertya a karburátoros Jetforce C-Tech-be való, míg az injektoros TSDI-be NGK CR7EAK való, ami ugye két testelektródával rendelkezik. Mennyit számíthat ez teljesítményben illetve a gyújtás és égés tekintetében? Mert eddig a CR7EB-vel sokszor volt, hogy magas fordulaton kihagyott és az alapjárat sem volt teljesen sima.
Van egy Sr factorym és egy érdekes dolgot fedeztem fel a hajtásnál. Megpróbálom leírni. Szóval van a hátsó szíjtárcsa, kuplung, kuplungharang és azt vettem észre, hogy időnként a kuplungharang együtt forog a szíjtárcsával és amikor ez a jelenség van, akkor alapjáraton úgy forog a kerék mintha húznám a gázt, ha nincs beindítva a motor, akkor meg alig akar forogni a kerék, tehát nincs szabad forgása, olyan mintha a főtengelyt is forgatnám. Nem vagyok szerelő így annyira nem vagyok képben ezekkel a dolgokkal, nem tudom, hogy működik! Úgy tudnám leírni, olyan érzés mint amikor az autót sebességben akarnád tolni, nem pedig üresben. Itt is valami hasonló lehet, olyan mintha sebességbe lenne kapcsolva, nem tudom, hogy ezeknek hogyan működik a váltó része, szétszedve nem látok rajta semmi különöset. Ezeket a tüneteket nem mindig csinálja csak néha-néha van amikor tökéletesen működik minden, ilyenkor a kuplungharang nem mozog együtt a hátsó szíjtárcsával ha forgatom a kereket, van egy szabad mozgása. Valakinek van valami ötlete, hogy ez mitől lehet? A kuplungnál lehet valami?
Elég akkor csak a görgőket kicserélni?
Mi a megfelelő érték? (korábbi hozzászólásokban meg neten találtam többféle értéket azért kérdem)
A görgő kockásra kopik, vagy a variátor vezető csúszka, az oké. Ha jó a gyári és nem akarod a hajtást tuningolni, én tuti békén hagynám.
A másik a nyomástartóval kapcsolatos,böngészem a német oldalakat,de valahogy nem akadok a nyomára sehogy.Otthonról mennyi lenne kb.postaköltséggel együtt?
Előre is köszönöm
Festéket nem tudjátok lehet kapni amivel át lehetne festeni a ledeket?