Az, hogy a kipufogó okozta-e már megválaszolásra került azzal, hogy a tömítetlenséget megszüntettem és semmi sem változott.
Tehát az a jelenség, hogy helyben állva ráhúzom a gázt, akkor a fordulat hirtelen felugrik, ahogy kell. Meg is ugrik a moci, de aztán a fordulat szinte azonnal le is esik 6000 alá és ott is marad és dadogva, kihagyva, rángatózva gyorsul a motor és kb 30-40 méteren éri el a kb. 20km/ó sebességet. Gyorsul tovább ebben a csiga tempóban, míg nagy nehezen el nem ér egy magasabb (kb 6500-as) fordulatszámot, ahonnan a dadogás nagyrészt megszűnik és el kezd gyorsulni. A végsebességet nem éri el és a fordulatszám sem éri el azt, amit korábban.
Egyébként nem hirtelen romlott, hanem az utóbbi napokban fokozatosan lett egyre rosszabb. Kezdetben elindulásnál csak egy picit hezitált.
Ma már emelkedőn csak úgy tudtam felmenni, hogy leszálltam és húztam a gázt, miközben toltam.
A gyertya őzbarna, de a testelektróda fekete.
Injektoros gépen milyen teljesítménybeni változás mutatkozik, ha kifúj a kipufogó a hengernél? Okozhatja ez azt, hogy sík úton is nagyon nehezen tudok elindulni vele. Felpörög, míg megtapad a kuplung, de aztán a fordulat leesik 6000 környékére és onnan csak dadogva indul meg és pár méterig így megy, aztán gondol egyet és fokozatosan pörög fel.
Bakker, nekem is ez jár a fejemben, igaz nem ilyent, hanem ócsó kínai. Azt tervezem, hogy a gyári óracsoport helyét behegesztetem műanyagossal és egy ilyennek kivágom a pontos méretét.
A berúgó körív rugója? Elég szopós munka, aki már soxor, annak nem gond, aki először, annak igen. Nekem az jött be a legelején és azóta is azt használom, hogy egy 40-50 centis kb. 10-12 mm átmérőjű fémrúd tengelyébe az egyik végén fúrtam egy akkora lyukat, hogy a rugó kihajtogatott vége beleférjen, azzal tekertem fel a rugót, ezen kívül kell egy erős csavarhúzó, ami a rugó tekercsét a félkörív alatt a helyén tartotta. Így ez a munka kb. egy perc kis gyakorlás után.
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönök minden segítséget. Viszont lenne egy olyan gondom, hogy tisztítottam a deknit, tiszta olaj volt belül (így vettük) és amikor tisztítottam kiesett a rugós rész. Minden hogy próbáltuk, de nem ugrik vissza magától a helyére. Ebben tudnátok segíteni?
NGK CR7EKA gyertyát nem lehet rendelni. Ahonnan rendeltem szombaton, onnan most jött az üzenet, hogy nem tudják szállítani, mert nincs.
Tudnátok valami mást ajánlani helyette, ami elérhető?
Más téma: miofan, vagy sanq Mester. Van még valakinél elérhető nyomástartó szelep?
Vállalom Budapesten felszerelt műhelyemmel, injektoros rendszerű 50 cm3 motorkerékpárok javítását, karbantartását. Ha gond van írj üzenetet a sanqka@gmail.com címre és felveszem veled a kapcsolatot.
Rafkós egy cucc. Egy az egyben olyan a blokk, mint a Speedfight-om FL1-es karburátoros blokkja. A HL1 a Jetforce-ban teljesen más.
Mellesleg szerintem semmi nem cserés abból, amit említettél, viszont a szíj elöl alig fut ki. Jobb lennne egy olyan videó, ahol nincs lefogva a hátsó kerék.
Tehát az a jelenség, hogy helyben állva ráhúzom a gázt, akkor a fordulat hirtelen felugrik, ahogy kell. Meg is ugrik a moci, de aztán a fordulat szinte azonnal le is esik 6000 alá és ott is marad és dadogva, kihagyva, rángatózva gyorsul a motor és kb 30-40 méteren éri el a kb. 20km/ó sebességet. Gyorsul tovább ebben a csiga tempóban, míg nagy nehezen el nem ér egy magasabb (kb 6500-as) fordulatszámot, ahonnan a dadogás nagyrészt megszűnik és el kezd gyorsulni. A végsebességet nem éri el és a fordulatszám sem éri el azt, amit korábban.
Egyébként nem hirtelen romlott, hanem az utóbbi napokban fokozatosan lett egyre rosszabb. Kezdetben elindulásnál csak egy picit hezitált.
Ma már emelkedőn csak úgy tudtam felmenni, hogy leszálltam és húztam a gázt, miközben toltam.
A gyertya őzbarna, de a testelektróda fekete.
Levegősön kényszer léghűtés van.
Köszönöm!
Nagyon szépen köszönök minden segítséget. Viszont lenne egy olyan gondom, hogy tisztítottam a deknit, tiszta olaj volt belül (így vettük) és amikor tisztítottam kiesett a rugós rész. Minden hogy próbáltuk, de nem ugrik vissza magától a helyére. Ebben tudnátok segíteni?
Sr old javítási kézikönyvet vagy bontasi rajzot keresek.
Tudnátok valami mást ajánlani helyette, ami elérhető?
Más téma: miofan, vagy sanq Mester. Van még valakinél elérhető nyomástartó szelep?
Vállalom Budapesten felszerelt műhelyemmel, injektoros rendszerű 50 cm3 motorkerékpárok javítását, karbantartását. Ha gond van írj üzenetet a sanqka@gmail.com címre és felveszem veled a kapcsolatot.
Mellesleg szerintem semmi nem cserés abból, amit említettél, viszont a szíj elöl alig fut ki. Jobb lennne egy olyan videó, ahol nincs lefogva a hátsó kerék.