Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jogos a pont !
Nem is kètelkedtem benned!
Ez mind igaz (is lehetne), de amiota a megszolalasig hasonlo hamisitott olajat meg mas alkatreszeket latok markajelzessel elatott dobozban, amig valaki kepes arra, hogy ilyen nyomasszabalyzot gyartson, azota a markajeles dobozokban nem hiszek, mert nem a csomagolas jelenti az akadalyt.
Ezzel en nem a te szavahihetosegedet kerdojelezem meg, egyaltalan semmilyen muszaki es ruhazaticikk eredetisegeben nem bizok. Illetve talan Intel processzort meg nem hamisitanak talan...
En cserelgetem az automban az alkatreszeket, szomszedom a szerelom, en kezelfoghato bizonyitekoket tudnek mutatni arrol, hogy hogyan valtozott az alatreszek minosege az utobbi 10 evben. Legyen az csapagy, ekszij, fekbetet, gombfej, barmi. Ezek utan ha valaki elemtesz egy robogoalkatreszt, hogy ez tuti gyari, vagy azzal megegyezo, azt mondom, majd ha ez is elmegy 15-20 ezret, akkor elhiszem. Nem te, hanem barki, akar kez alol, akar boltban.
http://italmondo.hu/shop/8-ele.... itt a gyári alkatrész tartalmazza a nyomástartószelepet az ára az sem gyenge !
Ebben igazad van külöbség az elöállítás költségében biztos hogy nincs !
A lényeg hogy az adott alkatrésszel működik a rendszer az adott alkatrészel vagy sem . Nekem ez a véleményem ,de lehet hogy nincs igazam !
Akkor most ez gyári vagy nem ?
Beszállítók gyártanak a cégnek mivel szinte teljesen ki van adva kinaiak csinálnak hozzá mindent. A faktory aksi fedelet kint olaszba veszem de kinában csinálják ! Aprilia gyári alkatrész ez van a dobozán !
Hát... nekem a gyakorlatom és tapasztalatom mondatja azt, amit. Ha a feladóként az Aprilia gyár van megjelölve a posta csomagon, akkor elhiszem, de persze gondolhatnám azt is, hogy nem biztos, hogy maga az Aprilia gyárt minden alkatrészt, hanem úgy vesz bizonyos részegységeket, mondjuk éppen szabályzót az XXXX gyártól, és ez az XXXX gyár ad el külön szabályzót a saját vagy valami kitalált név alatt, és ezért úgy veszek "gyárit", hogy közben nem is Aprilia, de hát...
link

Itt van ez a valami, rendkívül hasonlít a Ditech-ban használtra, van rajta fémkupak, de a lényege a nyomást leszámítva ugyanaz, és az ára... Amire ki akarok lyukadni, hogy ez, vagy a Ditech-é előállítási költsége szerintem 10 fillérre ugyanannyinak kéne lennie. És ez kapható...
Természetesen injektorok nélkül !
Gyárival meg egyezőt amit mi használunk . Elég sok motorba beszerelttem már és mind működik ! Szerintem ez a lényeg ! Barath Balázs fórumtársunk motorjába a hétvégén került bele .
Lehet venni gyárit csak az ára 60 -70 ezer forint környékén van mivel csak az injektorfejel együtt kapható ! Várom a jelentkezőket már intézem is ! Azért ennyire ne tolongjatok !
Szia. Èn kis tudatlan buta,ajánlom neked " miofan ès sang "förumtársat. Ők szereznek neked gyárit. Szia.
Jó az okfejtésed,de gyárit nem igazán lehet venni magában. Sőt még olyan emberrel sem találkoztam,aki hallott már olyanról,aki tudott venni gyárit
Hát itt ahogy emlékezem 12-14 ezer, de aki árulja, nem biztos, hogy mindenkinek ad el.
De javaslom a külső szabályzó beszerzését, az még olcsóbb is lehet, de viszont kis vackolással lehet beszerelni.
Javaslom tüzetes böngészésre az www.apriliaforum.com -ot, ott keresd a Ditech szekciót, ott megtalálod a külső szabályzó beszerelését.
Azt is megmondom miért. Azért, mert ha nem tuti gyári a gyárinak mondott, erősen kétséges, hogy sokáig használható. Nem állítom, hogy nem az, én annyit láttam, hogy gyárinak mondják és annyi az ára, amennyi. Az utángyártott is lehet persze olyan jó, mint a gyári, esetleg még jobb is, én azonban azt tapasztaltam, hogy a gyárinál nem nagyon van jobb. Legalábbis ha a tartósságot veszem figyelembe elsősorban. Biztos van, aki ezzel nem ért egyet, tudna mutatni példákat amit én el is hiszek, de nagy általánosságban azért szerintem a gyári vezet a tartósságban, és legyen az bármilyen alkatrész.
De ez már egy másik topik témája lehet, abba is fejezem.
Szóval hajrá, olvass, mérlegelj, tavaszig van még rengeteg idő, ha a külső szabályzó mellett döntesz.
(Én inkább átépítettem karbisra...)
Köszönöm.Ha kell akkor venni szeretnék egyet.A lényeg,hogy müködjön a motor.Csak azt nézem meg,hogy ha itt veszem akkor mennyibe kerül mert otthonról a posta költség nem túl olcsó.
Azt nem írtad, hogy miért vagy kíváncsi rá.
:-)
A működése miatt, vagy venni akarsz újat, vagy akármi. Van aki itt árul újat, próbálkozz nála. Ha csak a működése érdekel, akkor:

link

Benzindruckregler asszem németül.
Az még rendben is van,hogy fuel pressure regulator,de nekünk ugye 2,5-3 bar-rosra van szükségünk. Ilyesmire---
Angolul fuel pressure regulator-t keress, ebayon a nemetek soxor angolul is hirdetik.
Fordulatszammorlatozonak hivjak a baratodat. A fek elektromos rendszerere (is) kell reszben rakotni, ha meglatod a rendort, egyszeruen a fekkarral huzol egy kodsorozatot es maris a beallitott max. fordulat alatt marad a fotengely fordulatszama. Persze esszel kell, hogy a kuplung azert kinyisson, es megmondom oszinten, hogy nem tudom, hogy injektoros motoroknal mukodik-e? Ennek neked kell utanna olvasnod... vagy kerdezned.
Itt keresd : http://www.peugeot-bike-board....!-Hier-findet-ihr-die-Drosseln!&s=a3b3503ca29e8323f28004e2d1a4712a
Nekem annyit menne a sr el is dobnám.
Biciklis lehagyna.
Ha Köln környékén jártok egy sörözésre feltétlen keresetek meg.
valami ötlet,hogy melyik alkatrész a rossz?vagy hogyan álljak neki a keresésnek?