Sajnos itt elég.50ccm-es robogóval meg állít a rendőr rárakja a kis műszerét és ha többet megy mint 45 km 200 euró a bírság és tolhatom a robogót hazáig.És nem elnézőek.
A peugeot elystar tdsi robogók computere gyárilag folytott cserélhetsz bár mit akkor sem fog többet menni 45 -nél . Csak egy esetben ha vagy cserélsz computert vagy újra húzatod egy korlátozás mentes szoftverel ! Bocs hogy bele vaúztam !
köszönöm.kicseréltem a gyertyát és most mükődik,de a sebessége kb 30 km/h max.Még amikor vettük egy állítólag hozzáértő mutogatott a keréknél valamit,hogy azt kell cserélni és sraubent emlegetett ami csavar és attól jobb lesz a teljesitménye,mi lehet ez az alkatrész?a másik kérdésem az lenne,hogy a nyomástartónak mi lehet a német neve mert sehogy nem tudjuk lefordittani mert amire a google fordit semmi alkatrészt nem találunk.
Attila, azért mert tudod hol a nyomástartó szelep még nem jelenti azt, hogy szervizelni is tudod az adott típust. Pár hónappal ezelőtt még segítségér jöttél ide a fórumra, most meg osztogatod a tanácsokat, szerintem azért ez elárul valamit. Én 5 éve foglalkozom az injectoros technológiával és nem mernék látatlanul mondani semmit, pedig pár dolgot találkoztam már. Miofan fórumtársunkhoz képest meg csak egy ipari tanuló vagyok aki csattogós lepkét tologat.
Csak megjegyezném, nem biztos ám hogy a nyomástartónak van problémája azért mert a csészében üzemanyag van. Azért fals információkat ne adjunk már itt mindenféle tudás nélkül.
Az a cső, amit ráraktam nem éppen ilyenre lett kitalálva, csak nem volt más kéznél. Túl vékony a fala és a külső szövet sem a tágulást fogja meg. Ez nem kimondottan nagynyomású cső, de hirtelenjében csak ezt találtam a műhelyben, ezért nem csodálkozok rajta, ha elengedi a nyomást. Az eredeti, kívül szakadt csővel nem engedte el.
Old SR -en van. Első villa bekoppant néha fönt/lent.
Szétszedtem, tettem bele 1dl 10 -es olajat darabonként. Azonban azt érzem továbbra is, hogy ha fékezek elsőfékkel és jönv vmi döccenő akkor bekoppan. Több kell bele ? Itt a forumon azt olvastam 1 dl kell bele. A bal telo amikor behúzott elsőfékkel ránehezedek/rugoztatom akkor olyan "pusszogó" hangot ad, mintha a szimering mellett kijönne a levegő ?!
Amikor szétszedtem a rubo fölött közvetlen volt egy anyacsavar (jó nagy) kb olyan 1 cm magas, ami sztem arra szolgált, hogy a rugó alap állapotban összébb legyen nyomva - gyanítom ez nem gyári megoldás.
Akkor ott nem csőgod lesz ha raktál rá másikat ès ígyis elereszti a kompresszoron a fejszelep lesz a ludas
Nekem ha 1,5 hèt álás után megnyomom a vízeválasztón a leengedőt mèg rendes lefúj nem is kis nyomással
Más:
Ma kellett szórakoznom a varióval és külső tárcsát cserélni. Ki is szúrtam, hogy a kompresszortól jövő cső hosszában végig van szakadva. Úgy nézett ki, mintha késsel elvágták volna. Levegőt még elvileg nem eresztett, mert hidegen is szinte pöccre indult. Ideiglenesen nem tudtam mást tenni, mint beraktam egy vékonyabb falú, kívül szövetezett csövet. Érdekes módon stabilabb lett az alapjárat (soha nem volt ilyen stabil, mióta nálam van) és simábban is ment. Tartós nyélgázon sem volt megtorpanás, mint eddig. Viszont 10 perc állás után is elengedi a nyomást.
Old SR -en van. Első villa bekoppant néha fönt/lent.
Szétszedtem, tettem bele 1dl 10 -es olajat darabonként. Azonban azt érzem továbbra is, hogy ha fékezek elsőfékkel és jönv vmi döccenő akkor bekoppan. Több kell bele ? Itt a forumon azt olvastam 1 dl kell bele. A bal telo amikor behúzott elsőfékkel ránehezedek/rugoztatom akkor olyan "pusszogó" hangot ad, mintha a szimering mellett kijönne a levegő ?!
Amikor szétszedtem a rubo fölött közvetlen volt egy anyacsavar (jó nagy) kb olyan 1 cm magas, ami sztem arra szolgált, hogy a rugó alap állapotban összébb legyen nyomva - gyanítom ez nem gyári megoldás.
Tippek/trukkök ?
Köszi, Laces
Mondjuk amikor szétszedtem
Nekem ha 1,5 hèt álás után megnyomom a vízeválasztón a leengedőt mèg rendes lefúj nem is kis nyomással
Más:
Ma kellett szórakoznom a varióval és külső tárcsát cserélni. Ki is szúrtam, hogy a kompresszortól jövő cső hosszában végig van szakadva. Úgy nézett ki, mintha késsel elvágták volna. Levegőt még elvileg nem eresztett, mert hidegen is szinte pöccre indult. Ideiglenesen nem tudtam mást tenni, mint beraktam egy vékonyabb falú, kívül szövetezett csövet. Érdekes módon stabilabb lett az alapjárat (soha nem volt ilyen stabil, mióta nálam van) és simábban is ment. Tartós nyélgázon sem volt megtorpanás, mint eddig. Viszont 10 perc állás után is elengedi a nyomást.
Holnap cső vásárlás lesz.