Szia. Csèsze le! Megnèzni mi van benne. Ha benzin, akkor nyomástartó! Ez legyen az első! Ha a csèszèt lehúzod vigyázz mert oldalt ott is van egy 5 mm O gyűrü. Ha kiejted,vagy picit rosszul teszed vissza már nem indul be! Ha nyomástartó kell akor keress!
Én is feltennék némi kérdést:
Az mitől van (TSDI-ről beszélünk), hogy indulásnál ráhúzva a gázt úgy pörög fel, mintha kihagyna a gyújtás, illetve volt olyan, hogy huzamosabb alapjárat után, ha ráhúztam csumára a gázt, akkor fel sem pörgött még szinte addig sem, hogy megtapadjon a kuplung, csak kihagyogatott.
Kerítettem a kompresszorhoz gyűrűt és az injektorhoz O gyűrű garnitúrát. Ma jött meg a cucc. Gondolom, ez még nem fogja megoldani a gondot és félő, hogy a nyomástartóra fogtok gyanakodni.
Szia. Az injektor ház alatt van egy csèsze. 3 csavar fogja. Leveszed óvatosan hogy a nyomástartó szelep fönt maradjon. Ha a csèszèben benzin van, nyomástartó csere. Èn ezzel kezdenèm,ès egy gyertya cserèvel! Bár èn a videót nem tudom megnyitni!
Hát nehéz ügy szép sorjába kellene menni végig benzin nyomás levegő nyomás nyomástartó ellenőrzés gyertya levegőszűrő hibakiolvasás kompressziómérés valahol csak kibukik valami
Az olaj hiba lehet az úszó vagy vezetékének hibája és azt hiheti, hogy üres az olajtartály holott nem, hát mivel injektoros így sok beleszólásod nincs a benzin adagolásába de ha ez is úgy működik mint az aprillia ditech akkor akár nyomásszabályzó hiba is lehet a videó alapján vagy sok vagy kevés valami neki de ezt így nehéz megmondani
Ez vákumos csap ha nem jár a motor nem folyhatna a benzin ilyen esetben szokott az lenni ha nem zár el és a tűszelep a karbiba kicsit öregecske már vagy nem zár rendesen jól sok állás után szivárog annyi a karbiba hogy feltelik a túlfolyóig és elkezd a motor alá folyni a benzin
Vákumos? Ha igen le kell húzni álló motornál a benzincsövet és ha nem folyik akkor elzárt és jól működik általában vagy kiszakad a membrán vagy kosz miatt kiékelődik és nyitva marad
Olyan problémám van vele, hogy gázadás elindulás után nagyon lassan megmozdul a motor aztán ahogy megy fel a fordulat úgy megindul mint az "állat".Ha visszaveszem a gázt akkor utána megint nagyon lassan pörög be.
50-es kétütemü motor egy arrow kipufogó van rajta a végsebesság 85-90 természetesen az órája szerint.
Köszönöm a segitségeket.A kijelző kiírja,hogy nincs olaj pedig a tank tele van.Csináltam egy videot hogy mit csinál a motor inditáskor.Ez peugeot elystar tsdi.
Jó lenne ha müködne mert ez az egyetlen közlekedési lehetőség most.
A video alapján mi a véleményed?
Sziasztok!
Eddig repsol részszintetikus olajat használtam. Ma castrolt vettem, full szintetikusat. Szerintetek várjam meg a minimum szintet vagy nyugodtan keverhetem a kettőt?
Az mitől van (TSDI-ről beszélünk), hogy indulásnál ráhúzva a gázt úgy pörög fel, mintha kihagyna a gyújtás, illetve volt olyan, hogy huzamosabb alapjárat után, ha ráhúztam csumára a gázt, akkor fel sem pörgött még szinte addig sem, hogy megtapadjon a kuplung, csak kihagyogatott.
Kerítettem a kompresszorhoz gyűrűt és az injektorhoz O gyűrű garnitúrát. Ma jött meg a cucc. Gondolom, ez még nem fogja megoldani a gondot és félő, hogy a nyomástartóra fogtok gyanakodni.
ilyen van rajta
Olyan problémám van vele, hogy gázadás elindulás után nagyon lassan megmozdul a motor aztán ahogy megy fel a fordulat úgy megindul mint az "állat".Ha visszaveszem a gázt akkor utána megint nagyon lassan pörög be.
50-es kétütemü motor egy arrow kipufogó van rajta a végsebesság 85-90 természetesen az órája szerint.
A gyorsulás tehát elég borzalmas.
Mi lehet a baja?
Jó lenne ha müködne mert ez az egyetlen közlekedési lehetőség most.
A video alapján mi a véleményed?
Eddig repsol részszintetikus olajat használtam. Ma castrolt vettem, full szintetikusat. Szerintetek várjam meg a minimum szintet vagy nyugodtan keverhetem a kettőt?