Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a sok segítséget. Milyen gyertya kell a Peugeot elystar robogóba?
Szia. Csèsze le! Megnèzni mi van benne. Ha benzin, akkor nyomástartó! Ez legyen az első! Ha a csèszèt lehúzod vigyázz mert oldalt ott is van egy 5 mm O gyűrü. Ha kiejted,vagy picit rosszul teszed vissza már nem indul be! Ha nyomástartó kell akor keress!
Én is feltennék némi kérdést:
Az mitől van (TSDI-ről beszélünk), hogy indulásnál ráhúzva a gázt úgy pörög fel, mintha kihagyna a gyújtás, illetve volt olyan, hogy huzamosabb alapjárat után, ha ráhúztam csumára a gázt, akkor fel sem pörgött még szinte addig sem, hogy megtapadjon a kuplung, csak kihagyogatott.

Kerítettem a kompresszorhoz gyűrűt és az injektorhoz O gyűrű garnitúrát. Ma jött meg a cucc. Gondolom, ez még nem fogja megoldani a gondot és félő, hogy a nyomástartóra fogtok gyanakodni.
Szia. Az injektor ház alatt van egy csèsze. 3 csavar fogja. Leveszed óvatosan hogy a nyomástartó szelep fönt maradjon. Ha a csèszèben benzin van, nyomástartó csere. Èn ezzel kezdenèm,ès egy gyertya cserèvel! Bár èn a videót nem tudom megnyitni!
Hát nehéz ügy szép sorjába kellene menni végig benzin nyomás levegő nyomás nyomástartó ellenőrzés gyertya levegőszűrő hibakiolvasás kompressziómérés valahol csak kibukik valami
A motorblokk részétől ,meg az ecu szoftverétől eltekintve ugyanaz, mint a ditec.
Valami ötlet,hogy én jóformán hozzá nem értőként hogy tudok sorba menni és kiderítteni a híba okát?Mivel kezdjem?
Az olaj hiba lehet az úszó vagy vezetékének hibája és azt hiheti, hogy üres az olajtartály holott nem, hát mivel injektoros így sok beleszólásod nincs a benzin adagolásába de ha ez is úgy működik mint az aprillia ditech akkor akár nyomásszabályzó hiba is lehet a videó alapján vagy sok vagy kevés valami neki de ezt így nehéz megmondani
Azt hogy tudom leellenőrizni,hogy mennyi benzint kap a motor?Ezen hol lehet állittani?Az olaj hiba akkor mi lehet amit a kijelző kiír inditáskor?
Hát pedig olajat kap mert füstöl itt valami üzemanyag ellátási problémák vannak olyan talán mintha sokat kapna fulladozik
Ez az a videó amiről lentebb írtam: http://youtu.be/Gfz0cgL1ggI
Ez vákumos csap ha nem jár a motor nem folyhatna a benzin ilyen esetben szokott az lenni ha nem zár el és a tűszelep a karbiba kicsit öregecske már vagy nem zár rendesen jól sok állás után szivárog annyi a karbiba hogy feltelik a túlfolyóig és elkezd a motor alá folyni a benzin
töltöm a youtubra utána linkelem.itt nem jelenitti meg sajnos
ez vákumos nem volna szabad folyni a benzinnek
Ez lehet nem vákumos mert a benzincsö ami megy a csapról a karbira azt lehúztam ömlik a benzin egész tank benya kifolyna.
ilyen van rajta
Vákumos? Ha igen le kell húzni álló motornál a benzincsövet és ha nem folyik akkor elzárt és jól működik általában vagy kiszakad a membrán vagy kosz miatt kiékelődik és nyitva marad
yamaha majesty 150 robogónál a benzincsapot hogy lehet letesztelni hogy jó-e?
Variátor karburátor stb stb de először ha mostanában nem volt piszkálva rajt semmi a variátort nézd meg
Aprilia 50es ketütemü robim van.

Olyan problémám van vele, hogy gázadás elindulás után nagyon lassan megmozdul a motor aztán ahogy megy fel a fordulat úgy megindul mint az "állat".Ha visszaveszem a gázt akkor utána megint nagyon lassan pörög be.
50-es kétütemü motor egy arrow kipufogó van rajta a végsebesság 85-90 természetesen az órája szerint.

A gyorsulás tehát elég borzalmas.

Mi lehet a baja?
Fel töltöttem a hozzászólással, de nem jeleníti meg :(
Videó?
Köszönöm a segitségeket.A kijelző kiírja,hogy nincs olaj pedig a tank tele van.Csináltam egy videot hogy mit csinál a motor inditáskor.Ez peugeot elystar tsdi.
Jó lenne ha müködne mert ez az egyetlen közlekedési lehetőség most.
A video alapján mi a véleményed?
Sziasztok!
Eddig repsol részszintetikus olajat használtam. Ma castrolt vettem, full szintetikusat. Szerintetek várjam meg a minimum szintet vagy nyugodtan keverhetem a kettőt?
Az N lemaradt úgyhogy megmenekültél
Pedig már itt a méreg a dobozban. Most akkor mi legyen vele?