Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.
Már megoldódott a probléma ugyanis egy kölcsön porlasztóval megpróbáltuk ami egy tuti jól működő motorból lett kiszedve és ment mint az ördög.mire kiderült hogy a súbertű a ludas majdnem végig egyforma átmérő valami utángyártott szar lehetett amit kis esztergán kijavítottam és lássatok csodát végre megy a moci 70-nél húzok neki és még megy.
Köszönöm nektek a segítséget.
Sziasztok.Segitségre lenne szükségem,vettem egy peugeot elystar tsdi robogót.Pár nap után lefulladt és megállt.Amikor újra inditottam a kerék nem forgot mintha semmi nem történne csak jár a motor.Azota az inditás után rögtön vagy rá 1-2 percre lefullad,leáll.Mi lehet a híba mit kell megnézni?Szinte teljesen amatör vagyok szerelésben.A segitségeteket előre is köszönöm.
Azt írtad ha ráhúzod a szívatót akkor kicsit megindul akkor az annak a jele hogy el van dugulva vagy kicsi a fúvóka ha sokat kapna és még mellé ráhúznád a szilvatót nem megindulna hanem még jobban fulladna mondjuk az nem jó ha kétütemű szívató nélkül elindul az annak ajele hogy sokat kap vagy csak szimplán túlfolyik a karbi rossz tűszelep stb
Köszi a választ!
Az 500 métert azután tettem meg, hogy a műszer visszaesett a nullára. Indulás előtt kicsit járattam, és persze emelkedőnek indultam el. A motort a nyáron használtam, de mivel termosztát nem volt benne, csak nagy forgalomban dugókban ment följebb a víz hőfoka, akkor a műszer azt rendesen jelezte.
Esetleg az elektromos hibát hogyan szűrhetném ki egyszerűen?
Én arra gondoltam, esetleg lehetséges, hogy mikor nyitott a termosztát, valahogy a termosztátház meg tudott telni levegővel és az megragad a termosztát alatt? (Mert nem láttam átmenő nyílást a termosztáton sem, de a termosztátházon sem.) Csak azért gondolom, mert autóknál van, ha elfolyik a hűtővíz, akkor ott a műszer se mutat már forrást hengerfejes autónál sem.
Egyébként az normális, hogy a vízpumpa éppen langyos, mikor a hengerfejet már forrónak érzem, a vízpumpa henger közötti cső pedig szinte hideg?
Nem tudunk a motor előéletéről semmit, törötten lett vásárolva de a motorhoz nem kellett nyúlni aztán egyszercsak ezt produkálta.
Nem lehet, hogy a szivatónál enged be többlet üzemanyagot mert hidegen szivató nélkül rugásra indul, és ahogy melegszik úgy romlik a menetteljesítmény.
Ha nem lett mostanában fúvókázva meg ilyenek akkor dugulás van a karbiban
Üdv mindenkinek.
Kis segítségre lenne szükségem.
Adott egy Aprilia mz / fekvő, vizes / 50-es indul rugásra alapjárat stabil nem fullad, viszont menet közben 35 km/h-nál elkezd fulladni ha ráhúzom a szivatót akkor egy picit megindul, mi lehet a gond?
Válaszotokat előre is köszönöm.
U.I. alapjáratról ugrik szépen de aztán megtorpan
Hát pedig itt valami elektromos gubanc van mert mivel a hőfokjeladó gomba a hengerfejben van és ha nem nyitna a termosztát vagy nem lenne jó a vízpumpa a melegedést ugyanúgy mutatná az óra vagy csak szimplán hűvös van és nem melegszik meg hisz csak 500 métert mentél vele az édes kevés, hogy üzemi hőfokra melegedjen
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Aprilia sr 50-esem (2003-as morini blokkos, karbis).
Nem volt benne, ezért tettem bele termosztátot (itt egy gumigyűrű volt benne, azt kihagytam, termosztáton van gumi), egyben lecseréltem a fagyállót is. Leeresztéshez a vízpumpa alső csövét vettem le.
Feltöltöttem, a termosztát fölötti légtelenítőcsavart használva engedtem ki a levegőt.
Beindítottam, mentem vele egy kicsit. Műszer szerint szépen megindult melegedni. Nem érte el a pirosat, egyszer csak láthatóan visszaesett a hőmérséklet mutató (gondolom nyitott a termosztát), majd leesett teljesen. Gyorsan visszajöttem (max. 500 méter).
Próbáltam rajta légteleníteni, végül újra leengedtem-feltöltöttem a rendszert teljes szétszerelés nélkül. Légtelenítettem a vízpumpánál, ott már nem látok buborékot, a termosztátnál is jön a víz (oda nem látok be), de a mutató nem megy föl, a hengerfej - lassan - melegszik, a vízpumpánál már meleg víz van, a vízpumpa langyos (ami egyébként nagyon lassan melegszik), a termosztát felett a vízcső langyosodik, a radiátor nem hideg, de a vízpumpa és a henger közötti vízcső még aránytalanul hidegnek tűnik (pedig gondolom a kiskör azon megy).
Járatni nagyon nem merem, mert nem szeretném kinyírni.
Először a műszer halálára gondoltam, de a fentiek alapján nekem úgy tűnik, hogy a hőáramlás nem normális.
A hőgombánál mértem feszültséget, az valószínű jó lehet, mert cca. 4,26-ról cca. 4-re változott melegedés során.
Még annyit, hogy a termosztáton nem láttam állandó nyílást.
Előre is köszönöm a tippeket!
nem mondtam 100 százalékra csak 99
Köszönöm a választ.
A katana oldaldeklihez kell még vmi plusz átalakítás?
Üdv
Jobban jársz ha nem kapkodsz, költesz és kókányolsz össze mindent, hanem elviszed olyanhoz aki ért is hozzá. "miofan" fórumtárs tudja mihez miért nyúl, keresd meg őt. Szerintem....
Háde most mé akarod lebeszélni az injektor cseréről? Ha neki úgy tartja kedve, hadd cserélje. Aztán majd köpköd, panaszkodik és szidja a ditech-et.
Ez a nem indul dolog 1000+1 probléma miatt is lehet nem kell egyből injektort cserélni
suzuki katana
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy van egy aprilia scarabeo 50 ( injektoros) motorom aminek elvileg bedöglött az injektorja ( nem indul) bonyolult feledat az injektor cseréje? van valakinek tapasztalata benne? mennyire zsebbenyúlós a dolog?
Előre is köszi a segítséget
Hogy erted, hogy jo-e? Nekem speciel a "sima" ditech van, arra teljesen jo, igaz, karbisra atalakitva nehez befuzni a gumi es a karbi koze a sarvedot, ha a gyari szivocsonkot hasznalod.
Sziasztok,

Morini blokkos ditech-re milyen berúgós oldaldeklit lehet felrakni?
Jár vmi fabrikálással?
140 60 13-as gumi jó lehet factory-ra?
Nagyon jó állapotban van a cucc!
Ezen nem gondolkodtam, a mail címemre tegyél egy ajánlatot és ha jó a tiéd !
Mennyi lenne az ára?
Nekem van és eladó ,de nem minden áron!
Üdv.
Piaggio blokkos(átalakított ditech) -hez keresnék berúgós deknit(mindenével).Ha lenne esetleg valakinek keressen meg privátban.Köszi