Nos karbis vagy inyektoros kérdés izlés és mázli kérdése ha nem akarsz szevízre költeni mi a fenének nem újat veszel.
A használt gép vásárlása mindkét esetben nagyon rizikós rengeteg a kívül fényesre suvikszolt csilli-villi belül hulla gép tehát a jó gép kifogása olyan mint dunából a cápa nem lehetetlen de irtó nehéz feladat.A karbi vs. inyektor kérdésben ha feltételezünk mindkét esetben jó állapotú nem széthajtott verziót akkor egyszerű felhasználó szinten nincs külömbség..Tehát felülök és rotyogok vele városban semmi külömbség nincs sem erőben sem sebességben azt leszámítva hogy a karbis eszik 3,5-4 /100 Km és 1000 enként 1 liter olajat a ditech meg 2,5 L/100 Km és 3000 Km 1 liter olaj.Ha a max 80-85 Km/h nem elég mert sebesség mániás vagy és tuningolni szeretnéd akkor karbis a nyerő többféle lépcsőben több teljesítmény határ közt választhatsz ditechben 1 féle közt.
Sokkal árnyaltabb a kérdés ha a magyar piacot is figyelembe vesszük ahol a legtöbb karbis és főleg ditech darabot tisztelet a kivételnek a sírból hoznak vissza és azt adják el.
Pláne a ditechet ahol bejön az a szitu hogy akinek jól műkszik a gépe és zokszó nélkül megy az örül neki hogy keveset eszik és tud motorotzni veles sokat és ha valaha megfordulna a fejében hogy eladja a piaci árak lárttán tuti nem adja el.
Aztán vannak a piacon a kehes beteg lovak amiket már a 4-4-6.tulaj nyüstöli mikor olaszból bejöttek akkor is bontószökevények voltak és még erre jöttek a magyar kontárok akik nem értettek hozzá na ezektől a gépektől mindenki szabadulni akar és ezért tele van az ilyenekkel a piac.
Ezért én azt ajánlom ha mindenképp 200 körül használtban akarsz gépet akkor karbis lehetőleg piaggios vagy minarellis gépet vegyél ha a belét ki kell cserélni akkor is megúszod egy 100e ből a vételáron felül és nem kell specialistát keresni a szomszéd pisti bács is meg tudja csinálni (vagy csak kevés kárt tud benne tenni).
Csáó
1. Miben különbözik az Aprilia SR50 Dit-tech és az Aprilia SR50 R?
2. MElyiket válasszam krabis vagy injektoros? Injekotoros állítólag alapbol jobban megy , viszont a karbisat jobban lehet tuningolni.... Én egy sportkipufogót szeretnék rá venni , hogyha csak sportkipufogó lenne rajta akkor szerintetek melyik menne jobban?
Válaszotokat előre is köszönöm Csáó
Nézzetek még szét szerintem. Ha van pénzetek akkor inkább tegyetek rá egy 100-ast és vegyetek új kasznisat. Jobban megéri, biztosabb állapot, futásteljesítményt és évjárat.
Igen ennyi megmutatom és már jönnek is szépen előfele a hibák. Ez kell, hozzáértők nézzék meg. Én nem tudom melyik a jobb a karbis vagy ez a másik. Akkor jobb ha szétnézünk még?
Hát igen ez nem gyárifény , mondjuk ez engem nem zavar . Inkább legyen festve ,mint tiszta karc és csikarás. kérdés miért festették át, az első lámpa sem övé, vajon a dizájn vagy pedig törés miatt. Valóban bibis az évjárat is ,inkább 2001-es szerintem. Az ár ,arra nem mondok semmit csak rakok 1 ilyet ennyiért pigi blokkos karbisat kapsz, persze nem az enyémet . Természetesen ha di-tech kell akkor a jó, és szép di-tech drága kincs.
Bár lehet, hogy csak a kilóméter órát cserélték ki vagy valami nagyon lemaradott darab. Bár a markolatok eredetinek tünnek, és a reverse puff sem utolsó, de az újrafestés miatt megriadnék.
Részemről nincs harag, csak ha semmi infót nem adsz hogy milyen SR-t szeretnél, és milyen értékhatárig akkor ugye tele is link-el hettük volna az oldalt . Így jött ki.
Ehez még egy hozzáfüzni valóm és tényleg befejezem mert nem ezért van a fórum. Nem vagyok idióta tudom hol hírdetik a használt motorokat, de mivel ez egy fórum mindeki ismeri a másik motorját mit csinált, cserélt rajta, milyen az állapota. És ez így már kevésbé zsákbamacska.
A válaszom pedig arra, ahogy "kezdtem". Egy olyan ember válaszolt, akinek egy betű nincs az adatlapján csak a nick neve és nem az mondta, hogy hát igen lehet venni sr-eket már olyan ennyi meg ennyi pénzért szernintem bla bla bla..... ilyet érdemes venni. Ehelyett ennyi volt, a válasz mennyi pííízeed van rá? Mert majd én kerítek neked annyiért egyet....... vagy szóval vmi ilyesmit gondol az ember ilyenkor. Tényleg nem is akarok beírni ide többet bocs, hogy zavartam. Csáó
Zsolo76 köszi a választ , azt had kérdezzem meg , hogy ha könyebb görgőt rakok bele akkor elvileg a gyosulása javul és a végsebesség csökken(kicsivel) ez igaz? és mér kell bele erősebb kuplungrugó?
Ha tanácsot szeretnél kérni kérj, de ha adni/venni akarsz arra ott van az adok veszek topic vagy a www.motor.hu, hasznaltmotor.hu, kepesmotor.hu és még sorolhatnám.
Kösz, hogy ennyire agódsz. Kicsit furcsa a hangulat, az ember érezze szarul magát mert segítséget kér, olyan emberektől akinek volt már ilyen "motor"-ja? Egyetlen normális ember volt itt, aki megmutata, hogy neki van egy eladó. Nekünk sajnos az túl messze van valami közelebbiben kell gondolkoznunk. Nállunk a Mito fórumon normálisabban kezelik az "idegen" kérdezősködőket. "Akinek nem inge, ne vegye magára" Köszönjük a segítséget mindenkinek.
ja meg van egy nolan siskóm is csakhát az kábé a simsómmal egyidős szép sárga:D plexi nélkül tépőzáras "csattal" és felvéve olyan mint egy ...hát nemis tudom mihez hasonlitsamxD célnak emgfelelt az a lényeg
motowell* sisakom meg kesztűm van, nem kimondottan szar persze ha 30 ezrem lettvolna sisakra meg kettyűre akkor természetesen Nolant vagy grexet (bár az szinte ugyan az) veszek, ha még több akkmeg agv-t
A használt gép vásárlása mindkét esetben nagyon rizikós rengeteg a kívül fényesre suvikszolt csilli-villi belül hulla gép tehát a jó gép kifogása olyan mint dunából a cápa nem lehetetlen de irtó nehéz feladat.A karbi vs. inyektor kérdésben ha feltételezünk mindkét esetben jó állapotú nem széthajtott verziót akkor egyszerű felhasználó szinten nincs külömbség..Tehát felülök és rotyogok vele városban semmi külömbség nincs sem erőben sem sebességben azt leszámítva hogy a karbis eszik 3,5-4 /100 Km és 1000 enként 1 liter olajat a ditech meg 2,5 L/100 Km és 3000 Km 1 liter olaj.Ha a max 80-85 Km/h nem elég mert sebesség mániás vagy és tuningolni szeretnéd akkor karbis a nyerő többféle lépcsőben több teljesítmény határ közt választhatsz ditechben 1 féle közt.
Sokkal árnyaltabb a kérdés ha a magyar piacot is figyelembe vesszük ahol a legtöbb karbis és főleg ditech darabot tisztelet a kivételnek a sírból hoznak vissza és azt adják el.
Pláne a ditechet ahol bejön az a szitu hogy akinek jól műkszik a gépe és zokszó nélkül megy az örül neki hogy keveset eszik és tud motorotzni veles sokat és ha valaha megfordulna a fejében hogy eladja a piaci árak lárttán tuti nem adja el.
Aztán vannak a piacon a kehes beteg lovak amiket már a 4-4-6.tulaj nyüstöli mikor olaszból bejöttek akkor is bontószökevények voltak és még erre jöttek a magyar kontárok akik nem értettek hozzá na ezektől a gépektől mindenki szabadulni akar és ezért tele van az ilyenekkel a piac.
Ezért én azt ajánlom ha mindenképp 200 körül használtban akarsz gépet akkor karbis lehetőleg piaggios vagy minarellis gépet vegyél ha a belét ki kell cserélni akkor is megúszod egy 100e ből a vételáron felül és nem kell specialistát keresni a szomszéd pisti bács is meg tudja csinálni (vagy csak kevés kárt tud benne tenni).