Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtad, hogy új a szíj. Nem lehet, hogy nem jó a mérete? Túl hosszú, vagy túl széles?
Köszi a választ.
Az a gond, hogy nem állandó a probléma, hanem időnket így, időnként úgy indul. Lehet, hogy egyre sűrűbben akad fel, de mi, és miért? Amikor szetszedtem semmi sem látszott.
Hát, kívánom, hogy így legyen, de van rá egy pizzám, hogy lesz ez másképpen is. Magamról tudom. Befejezed a dolgaidat, és kezdődik minden elölről.
:-)
Told be a garázsba és hadd rohadjon télire. Tavasszal pedig keresd meg "miofan"-t ez ügyben. Ilyen időben ne motorozz, mert elcsapnak az autósok és meg is fázol. Az enyém is ott rohad a garázsban. Az akku töltésén kívül rá sem fogok nézni tavaszig.
"Ez az állapot majd elmúlik." Remélem nem, mert a panaszkodásom ellenére most jól érzem magam. Motorok és az értetlek tulajok nélkül. Nyugodtabb vagyok és az időm is több. Jöhet a riasztó programozás, a led-es fényvető befejezése és a kamera rendszer befejezése. Szigorúan csak saját részre! Szabad időmben és csak akkor ha kedvem van hozzá. És ez jó. Ez most nagyon jó. Megnyugtat.
Hello olyan problémám van hogy nem indul a motorom 2002 és ditech folyamat beköpi a gyertyát előtte indult ment de akkor is max 50el
Mi lehet a baja ?
Szia. Igen sikerült át állítani km-re.De bevallom nem koddal,mert azt nem is tudom hol kell megadni.Viszont menű gomb benyomva tartva miles villog és át vált km-re.
Ez az állapot majd elmúlik. Jön a hózivatar, ott bent ülsz, egy hét után megesz majd a fene és szépen lemész a garázsba dolgozni, én is így vagyok.
Ami projekt van nekem, az a csapágy, valamint egy csuda műszerfal beleaplikálása a motorba meg egy festés.

link

A ledes refi deszkamodelje készen van, fénymérővel mérve szarrá veri az ugyanolyan teljesítményű izzót.
Én megköszönöm, ha nekem hasznos valamiért...
És el sem gondolnád hogy mennyi jó dolog van a fejemben (megmondták a hangok is idebent ), de egy élet nem volna elég megvalósítani. Nem fizetik meg, nem köszönik meg és nem lépek vele előrébb. Akkor meg minek? Ahogy egy tanult kollégám mondaná: "Az Isten ott ba..... meg az egészet..."
Egyenlőre félbemaradt. Van itt egy félig kész Simson, majd azzal fogok kísérletezni, de szerintem végleg befejeztem a motoros témát. Ebből is majd csak jövő évben lesz valami, ha addig meg nem unom és így félkészen el nem adom a pics.....ba. Nem így képzeltem én el a dolgokat, de ha ilyenek a körülöttem lévők, akkor mit erőlködjek? Nyúlok én is a tiszta és gyorsan megkereshető lóvé után, amivel még csak össze sem kell kennem magam. Ez pedig most a számítógép szerviz, nem a motorjavítás. Erőlködök, kapkodok mindig más sza...jával, a pihenésre meg nem jut idő. Vettem egy kib...tt hintaágyat tavasszal, tudod hányszor ültem benne?! El sem mondom. Tudom most ez rinyálásnak hangzik (lehet az is), de meguntam a szo....st. És nem akarok én megsérteni senkit sem, de vigye mindenki oda a sza...át ahová akarja. Ezen a környéken 10 motorból 7-nek a vastelepen volna a helye, nem a szerelőnél.... és kicsit sem túloztam.
A múltkor mondtad, hogy csinálsz valamilyen másik elektronikát is, amihez jó lesz a gyári trafó, annak a projektnek is vége akkor?
Oksi. Èrtem
Az elozo valamelyik tulaj csinalt valamit vele, de a fix csesze elforog a vazban es egy hornyot koptatott a nyakban, belul.
Amugy ez egy teljesen jo motor volt, csak nem volt kedvem megreszkirozni, hogy a Balcsirol toljam haza. Meg amit az elobb irtam. Mindenben jobb, min volt mint a karbis, csak tudom, hogy elobb-utobb szoptam volna vele. Meg is csinaltam volna ugy is, de ebben a karbisban meg nincs ami elromoljon. Ha nem supermotom lenne, amibe sehova nem lehet cuccolni, mar lehet, ez is elment volna, de mivel 45-ert vettem mukodeskeptelenul es most is ennyiben van, ha a hatso gumit nem szamolom meg a tukrot, akkor maskeppen is lennek vele.
A csapágyat mèrt alakítod át? Itt nálunk Gyöngyösön van jó cső,nem is drága a nyomástartó szelep gyári új 10-15 ezer között van. Egyèbkènt jó lett volna?
Van megbenned jo, en erzem.
Bizony. Átálltam a sötét oldalra.
...az elejen szoptam, amig rendes trafot talaltam, de aztan amikor beraktam a mostani veglegest, teljesen jo lett, szo szerint. Most a kormanycsapagyat alakitom at kupgorgosre. de ezt mar tenyleg jatszasibol.
Hogy ertve,hogy jo? Atalakitottam es azota napi hasznalatban volt ket hettel ezelottig - megrosszult az ido. Mennyibe volt? Ha siman csak gyujtas, hogy elinduljon, az egy huszas kb. de en esztergaltattam a kompresszor helyere dugot, benzintank csonkot, masik kipu, stb. igy megallt 30 korul, de asszem 50-ert adtam el az egesz ditech cuccost bele.
Azert alakitottam at, mert nagyon hulyegazdaja volt,helyben nem kaptam normalis benzincsovet es a kitagult csovet a felujititt benzinpumpa mindig levagta a csonkrol, meg a cseszsben most tavasszal mar talaltam egy keves benzint, a neten kaphato nyomasszabalyzokban nem hiszek, kulsohoz akkor nem volt kefvem, mert vettem egy nagymotort, ez maradt jatszosnak es igy talaltatott legolcsobbnak.
Szia. A tèd jó lett? Mint a gyári? Mennyibe fájt az átalakítás? Mièrt alakítottad átt? Mi baj volt a ditech-el? Üdv!
Szia,

bar nekem Piaggio blokks volt amit atalakitottam, de a 12, 14,5, 17-es do utan azt mondom, hogy ha gyari marad a gep, akkor 12-es is eleg. Es nekem van egy 12-es PHBG eppen ami megmaradt a kiserletezesbol. A tobbivel jobban megy kisse, de a fogyasztas jobban wmelkedik, mint ahogy a menetteljesitmeny.
A gyari kipu is jo, de a katalizatornal ugy fog melegedni a ditechez kepwdt benzinesebb gaztol, hogy majd felgyujtja a motorodat majd, erdemes elgondolkodni a cseren. A pillangoszelephez meno bowdennel is jatszani kell, hogy a karbi suberhengerebe jo legyen. Ha az ecu-t kiveszed, nem lesz homerod. A piaggio blokkos eseteben a sima piaggio-s sito kipu konyoke sem jo, kicsit jatszani kell ott is. Benzintank kifolyo csonkkal is. Szoval az elektronika bekotese egy ora, a tobbi mulatsag, ha nem igazi fostalicskat akarsz, az par nap.
Uh.
A nicasil henger felszíne van kezelve. Ha azt lefúrod róla, akkor vége. A sima vas henger fúrható és hónolható. Hónoláskor egyébként pár tized mm anyag jön le, nem számottevő.
Maradjunk annyiban hogy lehet fúrni a hengert.
Üdv! Nincsen eladó gyújtás modulom, de már nem is lesz. A morini ditechnél két probléma szokott felmerülni. Egyik az alaplapról hiányzó gyújtás gerjesztő tekercs (3-400V), másik pedig a lendkeréken körben lévő több pici bütyük. Ha ezeken túl tudsz lendülni, akkor működik a dolog. Akár egy sima tranzisztoros gyújtás is jó lehet. Amit én gyártottam az FET-el működött, határozottabban kapcsol, nagyobb energiával és nagyobb fordulatszámig jó. Építhetsz akár dc-cdi gyújtást is. Karbi lehet bármilyen, ami rámegy a gyári szívócsonkra. A 12-17.5-es Dellortók nagyon beváltak és alkatrésze is van hozzá. Ha a kényelem is fontos, akkor automata szívatós karbit tegyél rá, a szívatót pedig rákötheted a világítás tekercsére.