Köszi a választ.
Az a gond, hogy nem állandó a probléma, hanem időnket így, időnként úgy indul. Lehet, hogy egyre sűrűbben akad fel, de mi, és miért? Amikor szetszedtem semmi sem látszott.
Told be a garázsba és hadd rohadjon télire. Tavasszal pedig keresd meg "miofan"-t ez ügyben. Ilyen időben ne motorozz, mert elcsapnak az autósok és meg is fázol. Az enyém is ott rohad a garázsban. Az akku töltésén kívül rá sem fogok nézni tavaszig.
"Ez az állapot majd elmúlik." Remélem nem, mert a panaszkodásom ellenére most jól érzem magam. Motorok és az értetlek tulajok nélkül. Nyugodtabb vagyok és az időm is több. Jöhet a riasztó programozás, a led-es fényvető befejezése és a kamera rendszer befejezése. Szigorúan csak saját részre! Szabad időmben és csak akkor ha kedvem van hozzá. És ez jó. Ez most nagyon jó. Megnyugtat.
Szia. Igen sikerült át állítani km-re.De bevallom nem koddal,mert azt nem is tudom hol kell megadni.Viszont menű gomb benyomva tartva miles villog és át vált km-re.
Ez az állapot majd elmúlik. Jön a hózivatar, ott bent ülsz, egy hét után megesz majd a fene és szépen lemész a garázsba dolgozni, én is így vagyok.
Ami projekt van nekem, az a csapágy, valamint egy csuda műszerfal beleaplikálása a motorba meg egy festés.
És el sem gondolnád hogy mennyi jó dolog van a fejemben (megmondták a hangok is idebent ), de egy élet nem volna elég megvalósítani. Nem fizetik meg, nem köszönik meg és nem lépek vele előrébb. Akkor meg minek? Ahogy egy tanult kollégám mondaná: "Az Isten ott ba..... meg az egészet..."
Egyenlőre félbemaradt. Van itt egy félig kész Simson, majd azzal fogok kísérletezni, de szerintem végleg befejeztem a motoros témát. Ebből is majd csak jövő évben lesz valami, ha addig meg nem unom és így félkészen el nem adom a pics.....ba. Nem így képzeltem én el a dolgokat, de ha ilyenek a körülöttem lévők, akkor mit erőlködjek? Nyúlok én is a tiszta és gyorsan megkereshető lóvé után, amivel még csak össze sem kell kennem magam. Ez pedig most a számítógép szerviz, nem a motorjavítás. Erőlködök, kapkodok mindig más sza...jával, a pihenésre meg nem jut idő. Vettem egy kib...tt hintaágyat tavasszal, tudod hányszor ültem benne?! El sem mondom. Tudom most ez rinyálásnak hangzik (lehet az is), de meguntam a szo....st. És nem akarok én megsérteni senkit sem, de vigye mindenki oda a sza...át ahová akarja. Ezen a környéken 10 motorból 7-nek a vastelepen volna a helye, nem a szerelőnél.... és kicsit sem túloztam.
Az elozo valamelyik tulaj csinalt valamit vele, de a fix csesze elforog a vazban es egy hornyot koptatott a nyakban, belul.
Amugy ez egy teljesen jo motor volt, csak nem volt kedvem megreszkirozni, hogy a Balcsirol toljam haza. Meg amit az elobb irtam. Mindenben jobb, min volt mint a karbis, csak tudom, hogy elobb-utobb szoptam volna vele. Meg is csinaltam volna ugy is, de ebben a karbisban meg nincs ami elromoljon. Ha nem supermotom lenne, amibe sehova nem lehet cuccolni, mar lehet, ez is elment volna, de mivel 45-ert vettem mukodeskeptelenul es most is ennyiben van, ha a hatso gumit nem szamolom meg a tukrot, akkor maskeppen is lennek vele.
A csapágyat mèrt alakítod át? Itt nálunk Gyöngyösön van jó cső,nem is drága a nyomástartó szelep gyári új 10-15 ezer között van. Egyèbkènt jó lett volna?
...az elejen szoptam, amig rendes trafot talaltam, de aztan amikor beraktam a mostani veglegest, teljesen jo lett, szo szerint. Most a kormanycsapagyat alakitom at kupgorgosre. de ezt mar tenyleg jatszasibol.
Hogy ertve,hogy jo? Atalakitottam es azota napi hasznalatban volt ket hettel ezelottig - megrosszult az ido. Mennyibe volt? Ha siman csak gyujtas, hogy elinduljon, az egy huszas kb. de en esztergaltattam a kompresszor helyere dugot, benzintank csonkot, masik kipu, stb. igy megallt 30 korul, de asszem 50-ert adtam el az egesz ditech cuccost bele.
Azert alakitottam at, mert nagyon hulyegazdaja volt,helyben nem kaptam normalis benzincsovet es a kitagult csovet a felujititt benzinpumpa mindig levagta a csonkrol, meg a cseszsben most tavasszal mar talaltam egy keves benzint, a neten kaphato nyomasszabalyzokban nem hiszek, kulsohoz akkor nem volt kefvem, mert vettem egy nagymotort, ez maradt jatszosnak es igy talaltatott legolcsobbnak.
bar nekem Piaggio blokks volt amit atalakitottam, de a 12, 14,5, 17-es do utan azt mondom, hogy ha gyari marad a gep, akkor 12-es is eleg. Es nekem van egy 12-es PHBG eppen ami megmaradt a kiserletezesbol. A tobbivel jobban megy kisse, de a fogyasztas jobban wmelkedik, mint ahogy a menetteljesitmeny.
A gyari kipu is jo, de a katalizatornal ugy fog melegedni a ditechez kepwdt benzinesebb gaztol, hogy majd felgyujtja a motorodat majd, erdemes elgondolkodni a cseren. A pillangoszelephez meno bowdennel is jatszani kell, hogy a karbi suberhengerebe jo legyen. Ha az ecu-t kiveszed, nem lesz homerod. A piaggio blokkos eseteben a sima piaggio-s sito kipu konyoke sem jo, kicsit jatszani kell ott is. Benzintank kifolyo csonkkal is. Szoval az elektronika bekotese egy ora, a tobbi mulatsag, ha nem igazi fostalicskat akarsz, az par nap.
A nicasil henger felszíne van kezelve. Ha azt lefúrod róla, akkor vége. A sima vas henger fúrható és hónolható. Hónoláskor egyébként pár tized mm anyag jön le, nem számottevő.
Üdv! Nincsen eladó gyújtás modulom, de már nem is lesz. A morini ditechnél két probléma szokott felmerülni. Egyik az alaplapról hiányzó gyújtás gerjesztő tekercs (3-400V), másik pedig a lendkeréken körben lévő több pici bütyük. Ha ezeken túl tudsz lendülni, akkor működik a dolog. Akár egy sima tranzisztoros gyújtás is jó lehet. Amit én gyártottam az FET-el működött, határozottabban kapcsol, nagyobb energiával és nagyobb fordulatszámig jó. Építhetsz akár dc-cdi gyújtást is. Karbi lehet bármilyen, ami rámegy a gyári szívócsonkra. A 12-17.5-es Dellortók nagyon beváltak és alkatrésze is van hozzá. Ha a kényelem is fontos, akkor automata szívatós karbit tegyél rá, a szívatót pedig rákötheted a világítás tekercsére.
Az a gond, hogy nem állandó a probléma, hanem időnket így, időnként úgy indul. Lehet, hogy egyre sűrűbben akad fel, de mi, és miért? Amikor szetszedtem semmi sem látszott.
:-)
Mi lehet a baja ?
Ami projekt van nekem, az a csapágy, valamint egy csuda műszerfal beleaplikálása a motorba meg egy festés.
link
A ledes refi deszkamodelje készen van, fénymérővel mérve szarrá veri az ugyanolyan teljesítményű izzót.
Amugy ez egy teljesen jo motor volt, csak nem volt kedvem megreszkirozni, hogy a Balcsirol toljam haza. Meg amit az elobb irtam. Mindenben jobb, min volt mint a karbis, csak tudom, hogy elobb-utobb szoptam volna vele. Meg is csinaltam volna ugy is, de ebben a karbisban meg nincs ami elromoljon. Ha nem supermotom lenne, amibe sehova nem lehet cuccolni, mar lehet, ez is elment volna, de mivel 45-ert vettem mukodeskeptelenul es most is ennyiben van, ha a hatso gumit nem szamolom meg a tukrot, akkor maskeppen is lennek vele.
Azert alakitottam at, mert nagyon hulyegazdaja volt,helyben nem kaptam normalis benzincsovet es a kitagult csovet a felujititt benzinpumpa mindig levagta a csonkrol, meg a cseszsben most tavasszal mar talaltam egy keves benzint, a neten kaphato nyomasszabalyzokban nem hiszek, kulsohoz akkor nem volt kefvem, mert vettem egy nagymotort, ez maradt jatszosnak es igy talaltatott legolcsobbnak.
bar nekem Piaggio blokks volt amit atalakitottam, de a 12, 14,5, 17-es do utan azt mondom, hogy ha gyari marad a gep, akkor 12-es is eleg. Es nekem van egy 12-es PHBG eppen ami megmaradt a kiserletezesbol. A tobbivel jobban megy kisse, de a fogyasztas jobban wmelkedik, mint ahogy a menetteljesitmeny.
A gyari kipu is jo, de a katalizatornal ugy fog melegedni a ditechez kepwdt benzinesebb gaztol, hogy majd felgyujtja a motorodat majd, erdemes elgondolkodni a cseren. A pillangoszelephez meno bowdennel is jatszani kell, hogy a karbi suberhengerebe jo legyen. Ha az ecu-t kiveszed, nem lesz homerod. A piaggio blokkos eseteben a sima piaggio-s sito kipu konyoke sem jo, kicsit jatszani kell ott is. Benzintank kifolyo csonkkal is. Szoval az elektronika bekotese egy ora, a tobbi mulatsag, ha nem igazi fostalicskat akarsz, az par nap.