Nekem oválisra fúrták, így kuka.
Minden henger felszíne kezelve van, honolás során ez a réteg el lesz távolítva, így ha sikerül is a fúrás nem sokat bírnak.
De ha kiszámolod az új ugyanott van árban és nincs aggódás(sikerül-nem sikerül).
Ez csak egy tanács.
Előbb lemaradt. Ahol Én élek mindenki "ért" a ditechez ezért nem is próbálkozom velük. Ha időd engedné a publikus emilemre egy rövid leírást ha adnál az átalakításról leginkább a gyújtás jeladó átalakítása a kérdéses.
Előre is köszönet.
Üdv.! Bocsi! Nem ilyen jellegű segítség kellett volna.
40 éve foglalkozok elektronikával nem lenne szükségem segítségre.
Csupán azután érdeklődnék , hogy eladó gyújtásod van e? vásárolni szerettem volna 1-et, milyen karburátort ajánlanál a morini blokkos sr 50 -re, ha nincs már eladó gyújtásod mit javasolsz?
Mindenképpen a gyári hengert javaslom. Olyat keress ami az alapmérethez még közel van és nincs durván összekaristolva. Ezt megfúratva olcsó és üzembiztos masinát kapsz. Dugattyúnak minimum a Meteorral egy szinten lévő termékeket javaslom. Nem olcsó, de jó. Főleg ha szakszerűen rakod össze és türelemmel be is járatod.
Üdv! Nem foglalkozom már ilyen dologgal. Nincs nekem ahhoz türelmem hogy minden harmadik modul helyett építsek másikat, mert az ügyfél nem bírja bekötni (még rajz alapján sem!), aztán megy az anyázás és a jajveszékelés, meg hogy mi lehet a baj és hogy biztosan a modul ment tönkre. Többször leírtam már hogy ezek a modulok elég rendesen túl vannak méretezve, tehát elég ritkán mennek tönkre, kivéve persze ha nem jól kötik be aztán még kísérleteznek is vele. Szóval nem tudok segíteni. Üdv... Peti
Sziasztok.
Egykor segítségre lenne szükségem.
Kb 1,5 hónapja vettem a gépet, nagyon szépen karban tartott, és szervizelt. Kb 1000 km után egyre többször volt olyan, hogy piros lámpánál induláskor rettenetesen lassan, alacsony fordulaton indult, mint 2-3 kocsival. Vettem 4g-os görögöket bele, a boltban tanácsolták, hogy a kuplung alatt a kontraszt rugót tartó lemeztanyert vegyem le, és a két íves járatot is pucoljam ki. Mindent szépen elpucoltam, vékony szilikon zsírral összeraktam. A szíj szinte vadonatúj.
Összerakás után tökéletesen szuperál.
2-300km után megint kezdi. Ma vettem észre, hogy megint pirosnál néha olyan, hogy feltartom a sort.
Nem hiszem, hogy az lenne a megoldás, hogy 2-300km után szét kellene szedni pucolni.
Köszi a segítséget.
Mértünk egy kompressziót,és kiderült,hogy kemény 5.6 bar van a motorban. Tehát meg van a gond.
Mivel a hengerből ki van törve a kipufogó egyik felfogatása,komplett henger-dugattyú-gyűrű kombora volna szükségem.
SR 50 Di-Tech Morini karbisra alakított csettegőhöz milyet "baráti" áron kapható hengerszettet ajánlasz?!
Köszi a segítséget!
Szia. Menü. Kód a belèpèshez 45256. Belèpsz...ott vamnak az almenük....közöttük már megtalálod a "km" rá.nyomsz átváltod,ok. Kilèpsz exit. Ès kèsz. Üdv: Zsaru!
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy a kilométer számláló jelenleg mérföldben számol.Át lehet állítani hogy kilométerben mutassa és ha igen hogyan?Válaszokat előre is köszönöm.
Üdv. A fórumnak!
Kinter mestert keresném FET -es gyújtás ügyben , de nem látom az adatlapján email elérhetőségét, megköszönném ha valaki tudna segíteni . Email: eagle55@freemail.hu
Sziasztok!
Valszeg nem megfelelő helyre írok de lenne egy Aprilia robogóm amiről nem tudom megállapítani milyen tipusú / idős / ára. :D Tudnátok segíteni?
Szia. Biztos ez volt az a gyertya. Sokan használják a champion rg6yc. De az igazi gyári gyertyája amivel a gyárból ki gurul az az RG6YCA Az első 500 km -es szervíznèl kidobják belőle ès cserèlik Ngk-ra. Csak nem tudni mièrt....
Minden henger felszíne kezelve van, honolás során ez a réteg el lesz távolítva, így ha sikerül is a fúrás nem sokat bírnak.
De ha kiszámolod az új ugyanott van árban és nincs aggódás(sikerül-nem sikerül).
Ez csak egy tanács.