Szia. Nekem piaggio blokkos factorym van. Ngk gyertyát nem szereti. Nekem a gyári van benne champion rg6yca van benne. Hibátlan. Lehet èn ilyet tennèk a tièdbe is. Ime egy kèp róla.
A vízleválasztó kb. 1 hónapja van benne, de ez a moci előtte is ilyen volt. Mikor bele került, akkor lett itoljára kitisztítva a teljes üzemanyag rendszer is és kb. 2 hete cseréltem ki a nagynyomású csöveket is.
A gyertya gyári típusú. Erre tettem os fel itt kérdést korábban, hogy mire lenne érdemes cserélni, mert cserélni szeretném.
Szia. Vízleválasztó mióta van benne? Azelőtt is volt ilyen hibaja? A vízleválasztó csatlakozásainál teflonszalagot raktál? Nem engedi el a levegőt? Ez a gyári gyertyája?
Szia. Levegő,illetve benzin csövek tömítettsègèt nèzted? Benzinpumba ès a kimpresszor mennyit nyom? Injektor ház alatt van egy csèsze a nyomástartó szeleppel,lehet benne víz. Gyertya csere. Milyen gyertya van benne? Ja ès ajánlanám a vízleválasztó beèpítèsèt a kompresszor,ès az injektor közè! Egyenletes alapjárat akár tobb óra járatás után is ès őszbarna gyertya!
Annyi volt a hibajelenség, amit leírtam:
- Üresen max 8500-as fordulatszám
- Ugyanennyi lejtőn lefelé is
- Sík úton is
- Ezen a fordulaton ki-ki hagyva, vagy rángatva, erőtlenül megy
Nem kimondottan. Peugeot Jetforce. Azért írkálok ebbe a topicba, mert ugye ezek az injektoros rendszerek tök egyformák. Legalábbis nahyrészt. Hasonlóak a hibajelenségek is.
Az mitől lehet, hogy nem pörög ki rendesen? Sztenderen állva is 8500 a plafon és ott úgy pörög, hogy néha mintha kihagyna a hyújtás, vagy egy pillanatra nem kapna benzint. Lejtőn lefelé húzva neki, akkor is 8500-nál hirtelen megtorpan a gyorsulás. Komptrsszor, vagy egyéb hibás alkatrész - szerintem - fokozatosan menne tönkre, de ezzel így elmentem már 4300km-t.
Meg kell nézni, hogy miért szivárog.
Ha nem a hengerfej csőcsonkja van elrepedve, akkor a vízcső cseréje minden bizonnyal megoldja a problémádat.
Nézd meg a vízcsövet, nincs e repedés rajta valahol.
fekvö minarelli blokkos vizes robogóm van.
A hengerfejen a felsö vizcsötöl szivárog a fagyálló
új a bilincs is rajta meg van húzva.
cseréljem a vizcsöt , vagy mit lehet vele kezdeni?
INJECTOR+NYOMÁSSZABÁLYZÓ GYÁRI ÚJ 19.000! NEM TÁROLOM!
BOLTI ÁRA 50-70.000!
Egy komplett INJECTOR-befecskendező egység nyomásszabályzóval DiTechbe (gyári Siemens-Deka, vadonat új!, nejlonban) eladó. Csak fel kell csavarozni. Nekem már felesleges, ezért a bolti ár töredékéért eladó.
Akkor meg bejaratos a motor...
Semmi indoka nincs, csak kivancsisag, hogy hogyan dontesz, vagy mi motival. Ha szivedhez not, akkor ugy is megcsinaltatod.
:-)
Ez egy 93 -as első kasztnis SR. Én kb 14 éve vettem az elmúlt 12 évben nem mentem vele 150 km -t sem. ELőttea két évben meg kb 200 -at. Jó állapotban van. Habár nem mentem velem de hozzám nőtt:) Ha nagyon elkeserítő árat mondanak, akkor nem csináltatom meg.
Miért kérded ?
A gyertya gyári típusú. Erre tettem os fel itt kérdést korábban, hogy mire lenne érdemes cserélni, mert cserélni szeretném.
- Üresen max 8500-as fordulatszám
- Ugyanennyi lejtőn lefelé is
- Sík úton is
- Ezen a fordulaton ki-ki hagyva, vagy rángatva, erőtlenül megy
érdeklődnék hogy egy aprilia sr ditech 50 tipusú vas hoz mik kellenek hogy át lehessen alakítani karbulátorossá?
Mi lehet ez?
Ha nem a hengerfej csőcsonkja van elrepedve, akkor a vízcső cseréje minden bizonnyal megoldja a problémádat.
Nézd meg a vízcsövet, nincs e repedés rajta valahol.
G
A hengerfejen a felsö vizcsötöl szivárog a fagyálló
új a bilincs is rajta meg van húzva.
cseréljem a vizcsöt , vagy mit lehet vele kezdeni?
BOLTI ÁRA 50-70.000!
Egy komplett INJECTOR-befecskendező egység nyomásszabályzóval DiTechbe (gyári Siemens-Deka, vadonat új!, nejlonban) eladó. Csak fel kell csavarozni. Nekem már felesleges, ezért a bolti ár töredékéért eladó.
Semmi indoka nincs, csak kivancsisag, hogy hogyan dontesz, vagy mi motival. Ha szivedhez not, akkor ugy is megcsinaltatod.
:-)
Miért kérded ?