Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nekem piaggio blokkos factorym van. Ngk gyertyát nem szereti. Nekem a gyári van benne champion rg6yca van benne. Hibátlan. Lehet èn ilyet tennèk a tièdbe is. Ime egy kèp róla.
A vízleválasztó kb. 1 hónapja van benne, de ez a moci előtte is ilyen volt. Mikor bele került, akkor lett itoljára kitisztítva a teljes üzemanyag rendszer is és kb. 2 hete cseréltem ki a nagynyomású csöveket is.

A gyertya gyári típusú. Erre tettem os fel itt kérdést korábban, hogy mire lenne érdemes cserélni, mert cserélni szeretném.
Szia. Vízleválasztó mióta van benne? Azelőtt is volt ilyen hibaja? A vízleválasztó csatlakozásainál teflonszalagot raktál? Nem engedi el a levegőt? Ez a gyári gyertyája?
Vízleválasztó van már benne. Kompresszor 5bar. AC tisztítva lett. Csöveket cseréltem. A csészét mostanában nem néztem. Gyertya NFK CPR7EB. Sötétbarna.
Sziasztok. A képen látható O gyűrű mérete kellene nekem. Valaki esetleg tudna-e segíteni?
Szia. Levegő,illetve benzin csövek tömítettsègèt nèzted? Benzinpumba ès a kimpresszor mennyit nyom? Injektor ház alatt van egy csèsze a nyomástartó szeleppel,lehet benne víz. Gyertya csere. Milyen gyertya van benne? Ja ès ajánlanám a vízleválasztó beèpítèsèt a kompresszor,ès az injektor közè! Egyenletes alapjárat akár tobb óra járatás után is ès őszbarna gyertya!
Annyi volt a hibajelenség, amit leírtam:
- Üresen max 8500-as fordulatszám
- Ugyanennyi lejtőn lefelé is
- Sík úton is
- Ezen a fordulaton ki-ki hagyva, vagy rángatva, erőtlenül megy
Kinter 1 fórumtárs és némi pénz !
heló
érdeklődnék hogy egy aprilia sr ditech 50 tipusú vas hoz mik kellenek hogy át lehessen alakítani karbulátorossá?
zachar.attila40@gmail.com írj idw emailt. Pontos hibákról..... Köszi.
Nem kimondottan. Peugeot Jetforce. Azért írkálok ebbe a topicba, mert ugye ezek az injektoros rendszerek tök egyformák. Legalábbis nahyrészt. Hasonlóak a hibajelenségek is.
Szia. Ditech?
Az mitől lehet, hogy nem pörög ki rendesen? Sztenderen állva is 8500 a plafon és ott úgy pörög, hogy néha mintha kihagyna a hyújtás, vagy egy pillanatra nem kapna benzint. Lejtőn lefelé húzva neki, akkor is 8500-nál hirtelen megtorpan a gyorsulás. Komptrsszor, vagy egyéb hibás alkatrész - szerintem - fokozatosan menne tönkre, de ezzel így elmentem már 4300km-t.

Mi lehet ez?
Meg kell nézni, hogy miért szivárog.
Ha nem a hengerfej csőcsonkja van elrepedve, akkor a vízcső cseréje minden bizonnyal megoldja a problémádat.
Nézd meg a vízcsövet, nincs e repedés rajta valahol.

G
fekvö minarelli blokkos vizes robogóm van.
A hengerfejen a felsö vizcsötöl szivárog a fagyálló
új a bilincs is rajta meg van húzva.
cseréljem a vizcsöt , vagy mit lehet vele kezdeni?
Rendben, várom a válasz-mailt!
Megkaptam az emailt ha hazaèrek este majd válaszolok majd bocsi csak a rohadt telefon valamièrt nem akarja elküldeni az emailt
Wazze most nèzem nem is mutatja akkor picizkukacfreemail.hu
Megvève adatlapomon lèvő email-ra dobj egy email-t azt èrtekezünk
INJECTOR+NYOMÁSSZABÁLYZÓ GYÁRI ÚJ 19.000! NEM TÁROLOM!
BOLTI ÁRA 50-70.000!

Egy komplett INJECTOR-befecskendező egység nyomásszabályzóval DiTechbe (gyári Siemens-Deka, vadonat új!, nejlonban) eladó. Csak fel kell csavarozni. Nekem már felesleges, ezért a bolti ár töredékéért eladó.
...bar ha idos, keves lesz az erteke papiron, majd gtk-ra veszik.
Akkor meg bejaratos a motor...
Semmi indoka nincs, csak kivancsisag, hogy hogyan dontesz, vagy mi motival. Ha szivedhez not, akkor ugy is megcsinaltatod.
:-)
Én már kerültem...
Ez egy 93 -as első kasztnis SR. Én kb 14 éve vettem az elmúlt 12 évben nem mentem vele 150 km -t sem. ELőttea két évben meg kb 200 -at. Jó állapotban van. Habár nem mentem velem de hozzám nőtt:) Ha nagyon elkeserítő árat mondanak, akkor nem csináltatom meg.
Miért kérded ?
Es te melyiket szeretned? Vagy a felajanlott osszegtol fugg?