Kárfelmérő megjött ma. Fényképezett írogatott. A folytatás az lesz, hogy 2-3 nap mulva megkeresnek és mondanak egy számot, hogy ennyit adnak. Megnézik a piaci értékét, bekérnek ajánlatokat a motor jelenlegi állapotára az alapján mondanak egy összeget. Eldonthetem, hogy kell-e az összeg és megcsináltatom, vagy eladom az egyik ajánlatra. Franko !
Csak azért írtam le, ha vki hasonló helyzetbe kerül.
Magyarul:
3 - Hibás jel a fojtószelep egységtől
4 - Hibás jel az egyes számú fojtószelep érzékelőtől
5 - Hibás jel a kettes számú fojtószelep érzékelőtől
6 - egyes számú fojtószelep érzékelő hibás
7 - kettes számú fojtószelep érzékelő hibás
8 - Hibás fojtószelep egység
Ja és 8-as kódnál nem indul a motor! (az ECU letiltja)
Lehetséges hibakódok a fojtószelepnél.
---------------------------------
3.Gázpedál érzékelő kapcsolati .
4.Elsődleges kapcsolat nem a fojtószelep érzékelő.
5.másodlagos kapcsolat a fojtószelep érzékelő.
6.Elsődleges gázpedál érzékelő.
7.Másodlagos gázpedál.
8.Általános gázpedál.
--------------------------
A számok villogásokat jelentenek.
Sziasztok! Honnan tudom hogy meg halt a fojtószelep a motoromban? Vagy haldoklik? Van egy kis problémám az sr el és nekem fojtószelepet mondtak.. Sr 2002 ditech
Ac-t most vettem hogy tudom ellenőrizni az injektort a levegő pumpát és azt a kék kütyüt:))) ha nem indul. 6 éves korom óta versenyszerüen motorozok és gépműhelyünk van itthon....ez a kis olasz sr szivat rendesen:)) Ránézhetne valaki nem lennék hálátlan! Üdv 06306376667 Csucsu thx
Mesterek az lenne a kérdésem van egy gilera purajet em durván 3km ig tökéletesen megy jolis huz de utánna el erötlenedik ha megállok állo hejzetbe csak ordit és nemakar elindulni deha leállitom és ujra inditom akkor megint jo egy darabig mi lehet az oka ?
Ez egy aprilia sr 50 ditec és elöször befulladt aztán leállt párszor most meg halál. Se kép se hang.... ha idítozok és nézem az injektort gázadásra eltünik az a kis üzemanyag is....:(((
Hali!
Még annyival kiegészíteném, hogy a kar fenti állásban van, meleg motornál is elég stabil az alapjárat, és nagyon jól reagál a gázadásra viszont a kar lenti állásban a motort felpörgetve nehezen áll vissza az alapjárat (zakatol) majd hirtelen nagyon alacsony lesz és megáll.
Valami
Sziasztok!
Beindult a csettegő,viszont:
Ugye új karbi került a motorra. Ha a kis kar felső állásban van,indul a motor és van alapjárat is. Viszont ha meleg a motor,kart lenyomom,egyből fullad,alapjárat nincs.
A kérdés ehhez kapcsolódik: felső vagy alsó állás a szivató állása a kis karnak?! DO17.5
Sziasztok! Újra itt vagyok sajnos. Külföldön voltam addig a motor pihent annyit ment amíg ki próbáltam az új nyomástartó szelepet. Ám most mikor be indítottam egy érdekes dolog fogadott.. Gyújtás ráad pumpa zúg lámpa világít. Be indítom indul pöccre. De ekkor jön a fekete leves. Alapjárat van viszont ha gázt húzok csak lövöldöz a kipuff és nem bír kiforogni sztenderen sem... Egy szerelő azt mondta hogy fojtószelep lehet a ludas de biztosat ő sem tud mondani... Az alany egy aprilia sr 50 Ditech 2002 morini.
Kárfelmérő megjött ma. Fényképezett írogatott. A folytatás az lesz, hogy 2-3 nap mulva megkeresnek és mondanak egy számot, hogy ennyit adnak. Megnézik a piaci értékét, bekérnek ajánlatokat a motor jelenlegi állapotára az alapján mondanak egy összeget. Eldonthetem, hogy kell-e az összeg és megcsináltatom, vagy eladom az egyik ajánlatra. Franko !
Csak azért írtam le, ha vki hasonló helyzetbe kerül.
Üdv,