Sajnos igen szét kellett szedni de már pöfög most jöttem be a műhelyből villám vágná meg a sok idomot meg azt az egymillió csavart amit bele bírtak rakni az idomokba mindenhová ja és jelentem nem maradt egy csavar sem
Megvan a diagnózis mivel a szíj nem volt elszakadva lendkerèk felől a vízcső helyèn 8-as krovával benyúlva ha hajtottam a lapát anyáját másik oldalt kèzzel nem tudtam visszafogni ergó letekeredve nincs hogy is tekeredne le így lehúztam róla a hengert a lapát is forog viszont csavarhúzóval simán le tudom fogni úgyhogy valami csoda folytán elforog az anyán
Egy komplett INJECTOR-befecskendező egység nyomásszabályzóval DiTechbe (gyári Siemens-Deka, vadonat új!, nejlonban) eladó. Csak fel kell csavarozni. Nekem már felesleges, ezért a bolti ár töredékéért eladó.
THX a leírásèrt dèlután meló után nekiállok majd írok mi lett az eredmèny de gondolom ha a lapátoknak van baja vagy azok sèrűltek akkor mindenkèpp bontani kell mert a lapát nem fèr ki semerre
Nem tudom ki, de már korábban leírta ezt a műveletet, én meg minden hasznos infót elraktározok magamnak, szóval a szerző utólagos engedélyével, íme a művelet:
1: víz leenged
2:Balos dekliit leszerelni.
3:variátort leszerelni.
4:olajpumpát kivenni.
5: pici bordásszíj és bordáskerék és a vízpumpacsapágyat blokhoz rögzítő zégergyűrű. kivétele.
6:Gyujtás oldalon ki kell szerelni a blokkbol a kis könyököt ami a lendkerék előtt van.
7 A bal oldalon lévő szabaddá tett vízpumpa tengejvéget meg kell fogni pl lakatfogóval. Vagy ha van pici villáskulcs is jó.
A gyujtás oldalon a kiszedett könyök helyén már látható a vízpumpa lapátja és anyája ezt egy 8as csőkulcsal le lehet csavarni. VIGYÁZZ FORDÍTOTT A MENET IRÁNY. legalábbis nálam az volt.
A szereléssel készen is vagy, de most jön a neheze. Ki kell húzni a vízpumpa tengejét a csapágyakkal utána ovatosan ki lehet piszkálni a szimeringet.. Ahol én láttam ott a vízpumpatengejére rá hegesztették a húzó kalapácsot.
Én nem akartam hegeszteni, ezért rögtönöztem egy spártai ám jól bevált szerszámot.
Kellett hozzá egy kiszuperállt fúrógép tokmány egy kb 40cm és menetesszár és bármi aninek súja van és van egy furat a közepén. Nálam az a régi ékszíjtárcsa volt kéznél.
A többi látszik a videón.
Az összeszerelés már egyszerűbb vigyáz, hogy az uj szimering ne sérüljön meg.és ne told túl. Legegyszerűbb ha miután kint a tengej a csapágyakkal tolómérővel megméred a régi szimering mélységét és ugyan addig tolod be az újat. Bocs a csúnyán beszélésért, de tul jó volt a kedvünk. A videó szereplői mind 30év feletti komoly emberek. :D és egyetlen korty alkoholt sem fogyasztottunk :D A MŰTÉT ÓTA 1500KM-T MENTEM A MOCIVAL és köszöni szépen jól van.
Most már csak arra tudok gondolni hogy az ecu csatija vagy lába oxidálódott és nem adja át rendesen a feszt meg kellene nézni meg kontakt sprével befújni
Mik a hibakódok csak 11-12?
Érteni vélem. ECU-ról nem "megy" az injektor, külső áramforrásról meg igen. A csatlakozás az tuti jó? mert ha jó az injektor, jó a kábel meg a csatlakozás, akkor...? Nem sok minden marad, ami rossz lehet.
Nem mert amikor raktam vissza a hűtőt épp azt néztem de nem is igen lehet felcserélni mert az alsó nem igen vagyis feszegetéssel érne csak el felülre meg még a gyári roppantott bilincsek voltak rajt a csöveken
Tényleg. Azt akartam már kérdezni, hogy miben különböznek a különböző színű levegő injektorok?
G.
És emiatt sose lesz idomos gépem.Pályáson kívül.Ha lesz olyan.
Egy komplett INJECTOR-befecskendező egység nyomásszabályzóval DiTechbe (gyári Siemens-Deka, vadonat új!, nejlonban) eladó. Csak fel kell csavarozni. Nekem már felesleges, ezért a bolti ár töredékéért eladó.
1: víz leenged
2:Balos dekliit leszerelni.
3:variátort leszerelni.
4:olajpumpát kivenni.
5: pici bordásszíj és bordáskerék és a vízpumpacsapágyat blokhoz rögzítő zégergyűrű. kivétele.
6:Gyujtás oldalon ki kell szerelni a blokkbol a kis könyököt ami a lendkerék előtt van.
7 A bal oldalon lévő szabaddá tett vízpumpa tengejvéget meg kell fogni pl lakatfogóval. Vagy ha van pici villáskulcs is jó.
A gyujtás oldalon a kiszedett könyök helyén már látható a vízpumpa lapátja és anyája ezt egy 8as csőkulcsal le lehet csavarni. VIGYÁZZ FORDÍTOTT A MENET IRÁNY. legalábbis nálam az volt.
A szereléssel készen is vagy, de most jön a neheze. Ki kell húzni a vízpumpa tengejét a csapágyakkal utána ovatosan ki lehet piszkálni a szimeringet.. Ahol én láttam ott a vízpumpatengejére rá hegesztették a húzó kalapácsot.
Én nem akartam hegeszteni, ezért rögtönöztem egy spártai ám jól bevált szerszámot.
Kellett hozzá egy kiszuperállt fúrógép tokmány egy kb 40cm és menetesszár és bármi aninek súja van és van egy furat a közepén. Nálam az a régi ékszíjtárcsa volt kéznél.
A többi látszik a videón.
Az összeszerelés már egyszerűbb vigyáz, hogy az uj szimering ne sérüljön meg.és ne told túl. Legegyszerűbb ha miután kint a tengej a csapágyakkal tolómérővel megméred a régi szimering mélységét és ugyan addig tolod be az újat. Bocs a csúnyán beszélésért, de tul jó volt a kedvünk. A videó szereplői mind 30év feletti komoly emberek. :D és egyetlen korty alkoholt sem fogyasztottunk :D A MŰTÉT ÓTA 1500KM-T MENTEM A MOCIVAL és köszöni szépen jól van.
Videó:
http://videa.hu/videok/tudoman...
Nem egyszerű művelet.
Mik a hibakódok csak 11-12?