Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A csövek jó helyen vannak?
Nem rakta fel rosszul valaki?
Én már találkoztam ezzel.
Ja forr ha hagynám de a hűtő meg a tartály meg jég hideg a hűtőt kimostam igazából nem volt benn kosz termosztát nincs már a motorban valaki valamikor kiszedte úgyhogy csak a vízpumpa lehet a ludas mivel nem kering a víz a rendszerben
Passz,asszem ellentétes a forgási iránnyal a menete (de nem tuti régen volt) úgyhogy találgatás.
De inkább hengerfejes lehet ha forr és minden más jó.
Ez nem szimmeringes mert a víz nem folyik belőle sehol pusztán elfelejtette keringetni a vizet esetleg letekeredhetett a tengelyről a lapát de hogy ?!?!?!?!
Áh valami szerszámmal dugják fel a szimmeringet és csak rátekerik a régi lapátot ami benne marad.
De az elektromos elég ésszerűen hangzik.
Ja bontás nélküli berakok egy elektromos vízpumpát valamelyik vízcsőbe a hasidomba
Egy rohadék megoldás.
Bár van bontás nélküli trükk csak nekem nem mondták el.
Az piaggio akkor holnap lebontom azt megnézem a szíjat mert akkor a vízpumpát is ott hajtja bár Kinternek igaza lehet ha elszakadt volna a szíj akkor olajat se kapott volna
Akkor viszont mi az annyja találta elfogytak a lapátok vagy mi a ..........
piciz jól mondja, hibatörlés után is ugyan ez a helyzet áll fenn
Ha piaggio akkor a vario alatt.
Az olajpumpa ezeknél is a gyújtás alatt van mert akkor először megnézem a szíjat mielőtt szétkapom az egészet
Már írta régebben hogy van a csatikon áram meg törölte a hibát is de úgy se megy
Hát van egy rossz hírem levettem a hengerfejet nincs benn a termosztát
Szerintem itt valami olyasmi lesz, hogy az ECU , mivel hibát észlel az injektoroknál, alapból nem is küld oda áramot. Ezért működik akkor, amikor külső áramforrásról adsz neki áramot.Végezd el ugyanezt a tesztet úgy, hogy kitörlöd a hibakódokat. Kiváncsi vagyok, akkor mit csinál, mert ezekszerint maga az injektor jó.

G.
Beragadt a termosztát. Ha az ékszíj szakadt volna el, az már megállt volna mint a szög. Asszem... (két sör után).
Piaggio blokknál egy tengelyen van a vízpumpa és az olajpumpa. A hajtást meg a főtengelyről kapja egy pici ékszíjon keresztül. Ha jól emlékszem...
Közben most este beesett hozzám is egy két körlámpás egyed ezekben tudom hogy a vízpumpát blokk bontás nélkül nem lehet kiszedni kérdés honnan kapja a hajtást vagy hogy működik tulaj szerint egyik pillanatról a másikra elkezdett melegedni a motor és tényleg a vízhőfokmutató az egekben a hűtő meg jég hideg nem kering a víz a hűtőt kimostam de így sem úgyhogy sanda gyanúm hogy a vízpumpát találta valami
A benzin injektor ami látszik is kívülről az nem végez lényegében porlasztást a porlasztást a hengerfejbe belelógó levegő injektornak mondott injektor végzi a zöld által bespriccelt meg a kompresszor nyomása által megnyomott elegyet porlassza a hengerbe
Látom te nem érted a problémámat. örülnék, ha magától ennyit is csinálna, erre próbálunk megoldást találni
A Next egy kicsit jobban engedi kiforogni a motort, meg a hangja...
Nekem amúgy az (a hangja) jobban tetszett, mint az Extrának, az akkor lett jó, amikor szétvágtam és kiszedtem belőle a tésztaszűrőt meg a gyapotot a kúpból (konfúzor), egy csöppet sem lett hangosabb, de jó érces, pattogó lett.
Azért spriccel, mert csak a benzinnyomás a üza rendszerben erre képes, nincs ami porlasszon.
Gyárira? Minek Reverse? Persze, hogy jobb, de gyári hengeren nem fogja kihasználni, egy Extra is bőségesen elég rá.
Mintha F1 autóval akarnál menni a boltba tejért, tuti autó, csak éppen minek?
Intézem
Nekem nem játsza le...
(Privát videó)
Extra teljesen jó 50-esre.Tapasztalat.Next felejtős, csak egy hajszállal jobb, mint a gyári.