No tehát ha nem te vezèrled hanem rá van dugva a motor csatija meg a benzinszivattyú ès indítózol semmi nem törtènik ? Amúgy tű vèkonyan kellene neki spriccelni
Szóval. Villany van a csatik végén. Labortápról az üzemanyag injektor és levegő injektor is megy akár 2,5V-al. Gyújtás ráadása után a házba szerelt üzemanyag injektort ha megvezérelem azzal a bizonyos 2,5-3V-al akkor szépen fecskendezi az üzemanyagot. Ergo mennie kellene szerintem így is, legalábbis látnom kellene legalább 1-2 injektálást amíg az üzemanyag nyomása el nem fogy. Vagy rosszul gondolom szerintetek?
Lehet komplett próbálni kiszerelve is bele kell fogatni a házba az injektort termèszetesen rá kell dugni a kompresszor csövet is vagy külön adni neki levegőt ès gyönyörűen lehet kint is próbálni
Gondolom kiszerelve csak a benzin injektort tudod tesztelni. Így viszont a nyomástartó szelep nem kap alulról levegőt, vagyis a benzin a benzinpumpától csak max 2,5 Bar nyomással tud jönni, ami viszont lehet, hogy kevés az injektornak...(vagy mi )
A benzin injektort próbáltad külön se az se a levegő injektor nem müxik vagy kompletten összerakva az egész fejet próbáltad ki?
Bár ha 11-12-es a hibakód akkor mindkettőre panaszkodik
Szia. Gondoltam én kis laikus, hogy, ha kint porlaszt, akkor bent is, es fordítva. Tehát ha ki szerelve egyáltalán nem fecskendez, akkor beépítve nyomás alatt még úgy sem fog. Szerinted rossz az okfelytésem?
No ez jónak tűnik következő kérdés írtad szikra van a fejeknél áram van üzemanyag meg levegőnyomás ok csövek jók miből állapítottad meg, hogy nem porlaszt beépítve?
Az, G. Silencers az nem pontos típus. Van Next, Extra, stb. Ezt kéne tudnod, de szerintem, ha gyári a motor, akkor ebből a kettőből keress, mert a többi Gianelli, Reverse, Shot, márt komoly hengerre valóak.
Amúgy dob, ha a hajtást is hozzá hangolod, meg a karbit. Ha csak átcsavarozod, még rosszabb is lehet... Alulról eltűnik a nyomaték (az a kevés is), fent meg forogna tovább, de hát nem lett hozzáhangolva, így nem sok minden történik.
Na ma elég gyorsan találtam gyújtásra megjelenő 12V DC-t. Valóban, a duda is arról megy, de a fesszabályzóból is le lehet kötni, és a terhelést is bírja. Jelentkezem ha kész van. Köszi Kinter, és aki még segített.
DO 17,5 karbi, atalakitott ditech, a 75-os fofuvoka a max, ami oda kell. 14-es DO: 68.
A subertu felulrol a masodik. De nezd meg a subertut, azzal is lehet orbitalisat szopni. A12 vagy A15, nem tudom melyik fejbol. Vigyazni kell a katalizatoros kipuval, szeteget mindent a karbis uzemmod miatt. Igy az sr meg mindig tobbet fog fogyasztani mint az atlag 50-es. Tudom, en egy honapig probalgattam es neztem a fogyijat meg parositottam a fuvokakat meg a tuket. Porgos motor ez, az altalam megadott ala nem hiszem, hogy ala tudsz menni, raadasul en a kipufogot en ki is cseteltem.
Ezt sikerült összehoznom gyorsba. Bocs a minőségért