Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://youtu.be/OqAJaXbB_lo
Ezt sikerült összehoznom gyorsba. Bocs a minőségért
Az pont 2 szar
Ha mar Gianelli, akkor min. Reverse !
Így van. Semmi sem történik. Csinálok videót, hogy mire is gondolok, de azt csak kesobb tudom feltenni
Hát ha csak a benzin injektort próbálod az spriccel ha komplettan az egèszet megnyomva levegővel mintha be lenne szerelve akkor meg igen ködölni
Spriccelni? KÖDÖLNI!

http://youtu.be/h2qPT_BLcrw
No tehát ha nem te vezèrled hanem rá van dugva a motor csatija meg a benzinszivattyú ès indítózol semmi nem törtènik ? Amúgy tű vèkonyan kellene neki spriccelni
Szóval. Villany van a csatik végén. Labortápról az üzemanyag injektor és levegő injektor is megy akár 2,5V-al. Gyújtás ráadása után a házba szerelt üzemanyag injektort ha megvezérelem azzal a bizonyos 2,5-3V-al akkor szépen fecskendezi az üzemanyagot. Ergo mennie kellene szerintem így is, legalábbis látnom kellene legalább 1-2 injektálást amíg az üzemanyag nyomása el nem fogy. Vagy rosszul gondolom szerintetek?
Lehet komplett próbálni kiszerelve is bele kell fogatni a házba az injektort termèszetesen rá kell dugni a kompresszor csövet is vagy külön adni neki levegőt ès gyönyörűen lehet kint is próbálni
Meg "Okoskodjuk" mi ezt itt alaposan!
De a levegokompresszort is radugtad, ugye?
Nem biztos.

Gondolom kiszerelve csak a benzin injektort tudod tesztelni. Így viszont a nyomástartó szelep nem kap alulról levegőt, vagyis a benzin a benzinpumpától csak max 2,5 Bar nyomással tud jönni, ami viszont lehet, hogy kevés az injektornak...(vagy mi )

G?
A benzin injektort próbáltad külön se az se a levegő injektor nem müxik vagy kompletten összerakva az egész fejet próbáltad ki?
Bár ha 11-12-es a hibakód akkor mindkettőre panaszkodik
Jaa hogy megpróbáltad kint és akkor sem porlasztott így már értem
de villany meg van a csati végén amit rádugsz az injektorra
Szia. Gondoltam én kis laikus, hogy, ha kint porlaszt, akkor bent is, es fordítva. Tehát ha ki szerelve egyáltalán nem fecskendez, akkor beépítve nyomás alatt még úgy sem fog. Szerinted rossz az okfelytésem?
A Next es az Extra lesz akkor a jo neked. A Next a "gyengebb". De ezekhez is kell kicsit vackolni a hajtassal.
Gyári 50-es annyi h 17,5 karbi van rajta.
50-es hez valót vennék nem ami már 70 való.
No ez jónak tűnik következő kérdés írtad szikra van a fejeknél áram van üzemanyag meg levegőnyomás ok csövek jók miből állapítottad meg, hogy nem porlaszt beépítve?
Az, G. Silencers az nem pontos típus. Van Next, Extra, stb. Ezt kéne tudnod, de szerintem, ha gyári a motor, akkor ebből a kettőből keress, mert a többi Gianelli, Reverse, Shot, márt komoly hengerre valóak.
Amúgy dob, ha a hajtást is hozzá hangolod, meg a karbit. Ha csak átcsavarozod, még rosszabb is lehet... Alulról eltűnik a nyomaték (az a kevés is), fent meg forogna tovább, de hát nem lett hozzáhangolva, így nem sok minden történik.
Helló!
Van egy sr50 lc-m fekvő minarellis arra akarnék sport kipufogót.
Amit kinéztem egy Gianelli Silencers,az dobna-e rajta,végebesség...stb?
Na ma elég gyorsan találtam gyújtásra megjelenő 12V DC-t. Valóban, a duda is arról megy, de a fesszabályzóból is le lehet kötni, és a terhelést is bírja. Jelentkezem ha kész van. Köszi Kinter, és aki még segített.
Mert melegen kialakul akkora vakum, hogy elindul, plusz a meleg motorban gazosodik kicsit a benzin, akkor is konnyebben indul.
Megragadt es ezeltal tropara ment henger is ezt teszi, en ket hete csinaltam egy ilyent. Vegul is mindegy, vagyis majdnem.
De ez a hideginditós nem indulós dolog csak első inditásnál van. Ha már meleg a motor,akkor gond nélkül indul.
Ha a gyertya totál száraz, akkor előfordulhat hogy nincs szívás és elősűrítés. Főtengely szimering gyanús....
DO 17,5 karbi, atalakitott ditech, a 75-os fofuvoka a max, ami oda kell. 14-es DO: 68.
A subertu felulrol a masodik. De nezd meg a subertut, azzal is lehet orbitalisat szopni. A12 vagy A15, nem tudom melyik fejbol. Vigyazni kell a katalizatoros kipuval, szeteget mindent a karbis uzemmod miatt. Igy az sr meg mindig tobbet fog fogyasztani mint az atlag 50-es. Tudom, en egy honapig probalgattam es neztem a fogyijat meg parositottam a fuvokakat meg a tuket. Porgos motor ez, az altalam megadott ala nem hiszem, hogy ala tudsz menni, raadasul en a kipufogot en ki is cseteltem.