Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltátok új gyertyával?
Jelen esetben még az is furcsa, hogy az injektorok csatlakozóin ott a feszültség, és mégsem porlasztanak. Lehet nincs meg a megfelelő áramerősség? Értem ezalatt a labortápon felvett 1, illetve 1,3 A-t.
Mint írtam a pumpát megmértem manométerrel 7-8 bart tol. A hőfok jeladót szintén mértem, az itt a fórumon talált értékek alapján az is jónak tűnik. A tps-re értéket nem igazán találtam, de az értékét változtatja gázadásra, és hibakódot sem adott.
Esetleg még valami tipp?
Kábeleket végigellenőriztem, csatikat befújtam kontakt spray-ven
Írtam, hogy laikus a pali, ennyi, és mikor tolta át, nem volt szívem elküldeni, bár mikor ránéztem már tudtam, hogy nagy szop@s lesz.
"karbit"
Bizonyos hibáknál maga az ECU is letiltja az indítást, tehát más hiba is okozhatja a nem porlasztást jó injektotknál. Pl benzinpumpa, TPS szenzor hiba, hőfok jeladó hiba (ha túl magas hőmérsékletet jelez)...
De mint írtad, hogy hibaként az injektorokat is kijelezte, lehet tényleg valami kábelhiba lesz...

Ez mekkora: " Vett egy Runner Purejet-et, amin csak akrbit kell tisztítani.

G.
Ha az injektorok külső tápról átengedik a benzint és áramot is vesznek fel, de a motorba visszatéve nincs porlasztás, akkor az vagy kábel vagy kontakt vagy ECU hiba lehet.
Sziasztok! Hozzám került egy runner purejet javításra, amit egy nagyon kedves ismerősöm vett ausztriában. Nem indúlt, de szép , és csak karbit kell pucolni, tehát laikusként megvette. Nos. Végignyálaztam nagyjából a fórumot. Írom amit eddig tudok. Üzemanyag pumpa jó (nyom mint állat), kompresszor szintén, csövek is. Szikra van. Befecskendezés nincs, viszont a fejek kapnak feszültséget, impulzust( Kinter kedvéért), kb 2,8 V-ot. Tps resetet csináltam. Előtte nem adott hibakódokat. Utána rengeteget, amiket szépen fel is jegyeztem, majd hagytam, hogy törölje őket. Ezután indítózást követően 11, 12-es hibakódokat villogott ki. Befecskendező fejek kakik elvileg. Külső tápról próválva viszont szépen mennek. Azért be dobtam őket az ultrahangosba. Az üzemanyag injektor 1A-t, még a levegő 1,3A- t vesz fel a működéséhez. Előre is nagyon szépen köszönöm, ha valaki meg próbál segíteni, hogy merre tovább. További szép napot mondenkinek.
Mondjuk én nem vagyok mestere,de ez egy sok ismeretlenes egyenlet,egy gyertya csere kezdésnek (milyen gyertyát használsz?) ,aztán levegő rendszer ,csövek átnézése,mérése,aztán benzinnyomás,nyomástartó stb..csak sorban
Vagy sokallja.
Kevesli a benzint.
Hali azlenne a kérdésem mesterek hidegen miért dadog és szaggat a motor ha kicsit bemelegszik akkor meg tökéletes ?
Ja, ennek egy kupacban van minden, akkor nem érdekes a töltőáram.
ja, hogy van neki driver... Az más.

Speciel azt nem értem, hogy nem hajtja meg a ledet... A fesz szabályzóról lejön a 12V, megy az aksi felé, a gyújtáskapcsoló felé, indítórelé, stb. De egyébként igen, az elgondolás így jó, de azt nem tudom, hogy a töltőárammal mi lesz, ha az aksi töltésén túl még ezt is hajtani kell, ennyire nem néztem meg ezt a részét a motornak.
A rajz szerint a kürtön és az irányjelző relén is lennie kell gyújtás után +12V-nak. Márpedig ezek szerint a gyújtáskapcsolón is. Ha nincs, akkor bizony ott valami nincs rendben.
http://moto.meta.ua/techzone/s...

Nem tudom hogy a tiéd ilyen-e.
A lényeg. A relé egyik végét a +12V-ra kötöd (az akkura vagy biztosítékra). A másik végét a LED-re (a stabilizátorára vagy konverterére vagy mittudomén mit építettél). A relé egyik tekercs végét a testre kötöd. A másik végét meg a világítás kapcsolóra. Az hogy most a relé szereti-e az AC-t, azt nem tudom, de nem nagy ügy ez sem, max teszel még ebbe a kábelbe egy diódát is. Pl. 1N4007 (talán 1000V/1A-es lehet) bőven megteszi. Innen máris egyenfeszültséged van.
Nem kell áramkorlátos konverte mert
1., Már van sima DC-DC koverter beépítve
2., A Lednek van drivere ami nem enged neki több áraot felvenni.

Most azon filózok, hogy ugye találtam gyújtásra megjelenő DC 12V-ot, ami nem hajtja meg a ledet. De egy 300 Ft-os relének talán elég, hogy behúzzon. Az meg kapcsolja nekem akksiról a 12V-ot. Szerintetek?
Hat... DC van rairva tapnak.
De ugye neked inkabb aramkorlat kellene, az a jo a ledeknek. En vettem egyszer olyant, hogy dc/ac a tap es fix 1A-t enged a ledre, na, az kene neked is.
Illetve van olyan stepdown is, hogy a feszultseget is allithatod meg az aramot is.
Az a legtutibb.
Elvileg benne amit en talaltam, mert eleg szeles volt a megadott tapfesz. De mondom, van olyan is, fogy 60fokos tolcserben benne van minden.
Ez pl kapcsol 12v AC-n szerinted?:
http://coolautoo.hu/kiegeszito...

Igen ez nekem is beugrott, hogy a ba20s LED világításokban benne van valami AC to DC konverter abban a pici foglalatban?
12V-os relet annyit kapsz mint egen a csillag. Ugye a legertelmesebb dolog az, ha elmesz autovillamossagi boltba, ott kapsz vizmenteset.
En alufoncsorral egybeepitett ledet fogok beepiteni, amikor odaig eljutok, egyebkent van direkt autos foglalatu is, igaz ba20s-s, es ebban a leiras szerint benne van minden mar. Ha hazamegyek, megkeresem neked, de ha igy rakeresel, tuti megtalalod az ali-n.
Ha nem találok gyújtással vagy motor indítással induló 12V DC-t, vagy értelmes áron relét akkor úgyis leegyszerűsítem az egészet. Azaz akksiról kormánykapcsolóval a ledre. Csak nem felejtem majd bekapcsolva. A led már nem olyan nagy tétel. Én 1000-ért adom a 970 lumenes U2-t.
Persze, ha a stepdown eleg gyors az esetlegesen kurva gyors impulzusok ellen is. Persze az is jo, ha kapcsolot teszel be es amikor mar jar a motor, akkor kapcsolod kezzel, csak akkor szokd meg, hogy nem felejted bekapcsolva. En pl. az automon mindig kikapcsolt allapotban inditok es allitom le az autot.
Szoval a beepiteni szant aramkort nem erre a feladatra szantak, gondolom a tobbezer forintos power ledet sem akarod kidobalni.
Hát ez már csak kozmetikázása lenne a kész rendszernek. Ugyanis a konverter elvileg változó bemenő fesznél (5-32V-ig) is tartja a beállított kimenet.
Egyelőre még az előzőekben leírtakbanra keresem a megoldást. Elvileg van AC relé kb 1800 Ft-ért. Nem olcsó. Az egész projekt van ennyiben.
Van egy javaslatom, de egyelore nem tudom, hogy dc stepdown kapcsolasnal van- ertelme, de a lenyege az, hogy olvastam azt, hogy erdemes beepiteni egy par masodperces idozitot azert, mert indulaskor a feszultseglengeseket nem szeretik sem a ledek sem az elektronikak altalaban. Tehat inditod a motort es az idozito csak kis ido mulva kapcsolja a vilagitas ledjeit a tapra. Egyes kamionokba os beepitenek ilyent, de az nem idozito, hanem elektronika figyeli a tapfeszultseget es amikor az kisimul, akkor kapcsolja a vilagitast.