Igen, találtam 12V DC-t a gyújtáskapcsolónál (ami a kulcs elforgatására jelenik meg), de nem lehet terhelni. Azaz be sem kapcsolja a ledet. Kb 12V 1A-re lenne szükségem. Amint rákerül a led, a fesz szépen lesik 2V környékére. AC-re eszemben sincs kötni a cuccot. Mindössze egy 10wattos U2 LED -ről lenne szó a driverével ami 3A-t ad neki kb 3,8 V-on. A szükséges DC-DC koverter már be van dobozolva és meghűtve.
Tehát akkor egy relét kapcsoljon át a világítás AC 12V-ja, ami kapcsolja az akkutól jövő DC-t? Így gondolod? Van egyáltalán ilyen relé ami AC 12V-ról kapcsol? Én nem nagyon látok ilyet.
Akkor marad a gyújtáskapcsoló. De mivel nincsen előttem a kapcsolási rajza, így biztosra nem tudom mondani hogy van-e ott +12V. Előfordulhat hogy csak a gyújtást letiltó kábel megy oda. Ez esetben tegyél be egy relét, ami közvetlen az akkutól hoz áramot és a lámpakapcsoló aktiválja. A világítás váltófeszültségét semmi esetre se kösd a led-ekre, mert azonnal elpusztul mind. Annyira nem bonyolult, leírni annál inkább.
Hasonlokepp vagyok en is, a kormanycsapagyat akarom atalakitani kupgorgosre, meg az elozo tulaj matricait eltavolitani, illetve egy uj muszercsoportot beepiteni a fejidomba...
Nálam ez még mindig a listán szerepel, csak sajnos vannak egyebek is, amiket folyamatosan apránként cserélgetni kell.
A héten pl. a kuplung van soron, jövőhéten, vagy utána a komplett varió, stb...
Amíg nem folyik onnan a hűtővíz (a vízpumpa tengelye hajtja meg az olajpumpát is), vagy nem tervezel blokk felújítást, addig nem érdemes foglalkozni vele.
Csupán a blokkot kell hozzá széthúzni. (hengert leszedni, variátort, lendkereket lehúzni, blokkfeleket széthúzni, aztán az egészet új tömítésekkel és új csapágyakkal összerakni...)
Évek óta nem jártam erre. Főleg azért mert semmi gond az SR50 streetemmel. Viszont lenne egy kérdésem főleg Kinter kollégához, mert tuom, hogy Ő már csinált ilyet.
Szóval Refi Ledesítési projekt utolsó lépése kéne. Honnan tudok leakasztani 12V DC-t, ami gyújtással, estleg motor indítással kapcsol?
Köszi
Üdv
Szerintem a kérdés így nem értelmezhető. A fejeket impulzusokkal vezérlik. Ezen belül gondolom 12V-al, de a 12V-ot biztosan nem kapja meg még tized másodpercekre sem, mert ennyi idő alatt is jelentős benzin jutna a hengerbe. Szóval maradjunk az impulzusoknál.
Sziasztok érdeklődni szeretnék,vettem egy Aprilia Sr 50 Ditech olyan probléma van vele hogy el indítom, ha járatom 5 percet ha nem amig hideg vagy nem tudom mi van vele nem pörög fel,de egy idő után meg meg indul és jó!?Mi lehet a probléma,mert amúgy meg indul szépen mindig!?ELőre is köszönöm!
Tehát akkor egy relét kapcsoljon át a világítás AC 12V-ja, ami kapcsolja az akkutól jövő DC-t? Így gondolod? Van egyáltalán ilyen relé ami AC 12V-ról kapcsol? Én nem nagyon látok ilyet.