Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, találtam 12V DC-t a gyújtáskapcsolónál (ami a kulcs elforgatására jelenik meg), de nem lehet terhelni. Azaz be sem kapcsolja a ledet. Kb 12V 1A-re lenne szükségem. Amint rákerül a led, a fesz szépen lesik 2V környékére. AC-re eszemben sincs kötni a cuccot. Mindössze egy 10wattos U2 LED -ről lenne szó a driverével ami 3A-t ad neki kb 3,8 V-on. A szükséges DC-DC koverter már be van dobozolva és meghűtve.
Tehát akkor egy relét kapcsoljon át a világítás AC 12V-ja, ami kapcsolja az akkutól jövő DC-t? Így gondolod? Van egyáltalán ilyen relé ami AC 12V-ról kapcsol? Én nem nagyon látok ilyet.
Akkor marad a gyújtáskapcsoló. De mivel nincsen előttem a kapcsolási rajza, így biztosra nem tudom mondani hogy van-e ott +12V. Előfordulhat hogy csak a gyújtást letiltó kábel megy oda. Ez esetben tegyél be egy relét, ami közvetlen az akkutól hoz áramot és a lámpakapcsoló aktiválja. A világítás váltófeszültségét semmi esetre se kösd a led-ekre, mert azonnal elpusztul mind. Annyira nem bonyolult, leírni annál inkább.
Hasonlokepp vagyok en is, a kormanycsapagyat akarom atalakitani kupgorgosre, meg az elozo tulaj matricait eltavolitani, illetve egy uj muszercsoportot beepiteni a fejidomba...
Sziasztok. Pest megyében keresek ditech-hez értö szerelöt.előre is köszönöm a segítséget.
Nálam ez még mindig a listán szerepel, csak sajnos vannak egyebek is, amiket folyamatosan apránként cserélgetni kell.
A héten pl. a kuplung van soron, jövőhéten, vagy utána a komplett varió, stb...
Meg kellett volna venned... tanulságos lett volna mindenkinek, neked meg szerintem hasznos.
Én ugyanezt néztem már korábban.
Karbis. Ez esetben mit tudok tenni?
Amíg nem folyik onnan a hűtővíz (a vízpumpa tengelye hajtja meg az olajpumpát is), vagy nem tervezel blokk felújítást, addig nem érdemes foglalkozni vele.

G.
Köszi. . Tehát 3V környéke.
Köszi Goshi, akkor marad benne.
Tehát nincs, de lehet közelebb visz valamihez.
Ha injektoros, akkor az injektor relé a megoldás.
Csupán a blokkot kell hozzá széthúzni. (hengert leszedni, variátort, lendkereket lehúzni, blokkfeleket széthúzni, aztán az egészet új tömítésekkel és új csapágyakkal összerakni...)
Sziasztok!

Hogyan lehet kiszedni annak a tengelynek a csapágyát amire az olajpumpa meghajtó fogaskerék van helyezve? (Piaggio blokkos factory).
Köszönöm. Tehát?
Sziasztok!

Évek óta nem jártam erre. Főleg azért mert semmi gond az SR50 streetemmel. Viszont lenne egy kérdésem főleg Kinter kollégához, mert tuom, hogy Ő már csinált ilyet.
Szóval Refi Ledesítési projekt utolsó lépése kéne. Honnan tudok leakasztani 12V DC-t, ami gyújtással, estleg motor indítással kapcsol?
Köszi
Üdv
Jólvan na, értetted a kérdést, és persze tudom, hogy impulzusok vannak. Tehát te 12 V-ra tippelsz. Köszönöm a segítséged.
Szerintem a kérdés így nem értelmezhető. A fejeket impulzusokkal vezérlik. Ezen belül gondolom 12V-al, de a 12V-ot biztosan nem kapja meg még tized másodpercekre sem, mert ennyi idő alatt is jelentős benzin jutna a hengerbe. Szóval maradjunk az impulzusoknál.
Hőgomba,és a hozzá tartozó vezeték ellenőrzése az első.
Sziasztok érdeklődni szeretnék,vettem egy Aprilia Sr 50 Ditech olyan probléma van vele hogy el indítom, ha járatom 5 percet ha nem amig hideg vagy nem tudom mi van vele nem pörög fel,de egy idő után meg meg indul és jó!?Mi lehet a probléma,mert amúgy meg indul szépen mindig!?ELőre is köszönöm!
Sziasztok!
Ezekben az injektoros vasakban mekkora feszültségen mennek a befecskendező fejek?
Köszönöm a válaszotokat.
Köszönöm Mester így minden O.K. Az OEM-PARTS.HU 8 karakterrel azonosít, ezért nem értettem.