Nekem az volt, hogy jott a karfelmero, nezett, fenykepezett, humogott, szamolt ed mondott egy szamot, ami ha elfogadsz, akkor ad egy csekket helyben, vagy ja nem, akkor mehetsz a szervizbe javitasra es viszed a szamlat, amit kifizetnek.
Ha aksirol megkuldod a pumpat es rossz a kapott ertek, akkor szerintem ne kinlodj vele. En annak idejen azt csinaltam vele, amikor mar nem gyari volt az ertek, hogy miutan sajnos eltortem a piston kis rudjat, csinaltam helyette eloszor muanyagbol, de az nem bizonyult benzinallonak, aztan bronzbol, es ott a ket furatot egy tizeddel messzebb furtam, igy nagyobb lett a loket, nyomott is a pumpa mint a kurvaelet, a gyariak is tacsodalkoztak volna, hogy hogyan lehet...
Es ugy ment ket evig, csak amikor aztan nekem is taknyos lett a csesze es hasznaltat meg utangyartottat nem szerettem volna.
A kompresszort merheted, de en ratennek egy kulso nyomasszabalyzot. Te mostanaban raktad be a vasarolt szabalyzodat nem? Bar ide vagykiserlwtezes kene, vagy sok motor utani rutin, most is lattam elado ujnak mondott szabalyzot, de amikor a kinaiak mar DO karbikat csinalnak, nem vennek merget arra, hogy az gyari vagy gyarival megegyezo minosegu. A kulson merheted a nyomasokat, ott mese nincs, egybol latszodik a huncutsag.
Szerintem. En tutira osszehasonlitanek egy gyari es egy vett nyomasszabalyzot.
Köszi, de már ez is megvolt. Megpucoltam, jó volt, összeraktam ismét ereszt...
Illetve amikor kézzel próbálgattam, halaltszott, ahogy a dugattyú mellett jön vissza a levegő. De azért este lesz még egy visszaszerelt, önindítós nyomáspróba is..
A karfelmerpnelkulon jegyeztesd fel, hogy gorbulhetett a telo, ergo a kormanynyak is, de ezt csak javitas utan az elso probauton lehet kiprobalni, igaz, ez mar tuti gtk, polgari peres uton mehetsz a karokozoval a kulonbseg megteritesere.
Először a kompresszor fejszelepét pucold javítsd és utána mérj egy nyomást lehet csak visszaereszt a szelep és azért nem megy fel a nyomás egy próbát megér
Köszönöm.
Tehát az már nem működik, hogy megcsináltatom és hozom a számlát ?
Kijön egy muki és megnézi a motort ?
Vagyis ha ennek kb 100eHUF a piaci értéke az eleje összetört és még így ér szte 80k -t akkor 20 k ért kell megjavítanom ?
Üdv.
Elsőnek várd meg a biztosító kárszakértőjét, hogy mérje fel a károdat.
Ilyenkor mindent megmutathatsz, ami a balesetben megsérült (eltört mobil, kiszakadt nadrág, összetört whiskey-s üveg, stb)
A biztosító kb 1 hónap alatt mérlegeli az esetet és dönt a károdról.
Általában a motor piaci értéke, minusz a motor összetört értéke közötti összeget kapod meg, Amit a javításra fordíthatsz. Vagy eladod a motort és ha az eladási ár és a kapott összeg kissebb, mint a motor piaci értéke, akkor a különbözetet később megkapod a biztosítótól. (adásvételi kell róla)
A folyamatot egyszerűsítí, ha a károkozó elismeri a hibáját, illetve lassítja, ha volt rendőri intézkedés. (tapasztalat )
Ha nem mér jól, az óra, az két dolog miatt lehet, vagy maga az óra hibásodott meg, vagy a tankban lévő jeladó, esetleg vezeték szakadás, vagy érintkezési hiba.
Az óránál elsőnek azt nézd meg, hogy levett gyújtásnál visszaáll e nullára a szint. Ha nem ,akkor az óra lesz a hibás.
Megpróbálhatod letestelni egy plusz vezetékkel, amit az óra test csavarkája és a váz egy fémes része közé vezetsz be.
Az órát három kis csavar tartja a műszerfal áramköréhez. Ezek egyben a csatlakozók is, amik idővel elszulfátosodnak (fehéres cucc) és nem vezetik többé az áramot. Kontakt spray és csiszolópapír párosával érdemes megtisztítani őket.
Magát az órát is letesztelheted, ha a műszer test vezeték és a jeladótól érkező vezeték csatlakozóját egy plusz vezetékkel összekötöd. Ráadott gyújtásnál teli tankot kell jeleznie. Ha ez jól működik, akkor a tankban lévő jeladó a hibás.
Ez utóbbit csak kiszerelt állapotban lehet tesztelni egy ellenállásmérővel.
Ma reggel egy "kedves" autós nem megadva az elsőbbséget (STOP tábla) kijött elém én meg éppen nem tudtam kikerülni. a 93 -as OLD SR -en eleje rommát tört (eleje, lámpa, műanyagok, kormánynál műanyagok) - nekem kis karcolások, de most nem ez a lényeg. Kötelező minden van.
Tanácsra lenne szükségem, hol és kivel tudnám megcsináltatni, vagy tudok-e komplett műanyag borítást venni neki az elejére, úgy hogy legyen róla számlám, amit leadok a biztosítónak.
Mik a lehetőségek ilyenkor ?
Köszi
Ott valami mas baj is lesz, fel barig nem juthat el, mert leesik egy bizonyos ertek ala, a motorod el sem indul. Es ez a hatar magasabban van, mint 0.5 bar.
Szerintem.
Az uszo fennakad, lehet dugulas a kis nyilasban, vagy valami kosz a csuszkara tapadt es nem engedi lecsuszni, esetleg a benzintol elmarodott a vezeto vagyis elengedte magat es mondjuk felpondorodott es abban akad. Csere-bere.
Mindegy, már egy külföldi fórumon rátaláltam a válaszra.
Egyébként a kompresszor totál meghalt. Fél bart tud max. Tegnap szétkaptam és a dugattyú is kopott, meg a szelep sem zár.
OLD SR AC -m van. Az üzemanyag visszajelző nem jól működik. Sokáig tele -t jelez, és amikor kifogy a benzin akkor még negyedig jelzi az óra. Tipp, hogy mi lehet ?
Injektoros gépnél előfordulhat e olyan, hogy a kompresszor elhalálozása miatt benzin kerül a nyomástartó szelep tálkájába? Vagyis, hogy maga a nyomástartó jó, de mégis benzin van a nyomástartó alatt? Jelen esetben a kompresszor szinte alig nyom valamit...
Illetve van e valami otthoni módszer a nyomástartó ellenőrzésére? Pl ránézésre látszik, belefújok valahol és szelel, vagy ilyesmi...
Üdv!
Megnézték a gyertyát, kicserélték, megnézték a levegőszűrőt, és ugyanolyan, vagy rosszabb mint volt. Ők nem értenek a motorhoz, én nem vagyok ott, távsegíteni sem tudok, plusz én sem vagyok szerelő. Valszeg el fogják vinni szakemberhez, de ha esetleg lenne tippetek, hogy melyik része halhatott meg, akkor azt szívesen meghallgatják. Illetve ha tudtok jó szerelőt Miskolc környékén, ne tartsátok magatokban Köszönjük a segítséget!
Dobald at a tiedet bele kolcsonbe.
:-)