Ott pont ott és akkor hullott szét valami. Ha hidegen full gázzal vereted, akkor erre megnő az esély. A fémek hidegen ridegebbek/törékenyebbek és a csapágyak illesztési hézagai is üzem melegen állnak be egy adott értékre, addig nagyobb a lógás/kopás és a meghibásodás veszélye is. Ennyi. Nincs ebben semmiféle hókuszpókusz. És ezzel ne essünk át a ló túloldalára, mert nem azt mondtam hogy de akkor hú most minden kismotor és láncfűrész szét fog esni ha így használják, de az esély nagyobb rá. (És ne felejtsd el hogy ez ditech, a `kedvencem`.... ).
Üdv!
Mi van azokkal a gépekkel,amik napi szinten mennek így évek óta hibamentesen?Sok gyári gép megy így hogy ahogy beindult,nyélgáz.
Nem követendő példa,de 1 azaz 1 hidegen meghajtástól nem kellene bármi bajának lenni.Ott vagy felkapott valami piszkot vagy pont most jött elő valami.
Egy full tuningos kihegyezett gépnél oké,hogy melegítik,de egy gyárinál 1 meghajtástól,hát ez nevetséges.
Köszönöm a válaszod kinter1 Visszavittem a boltba a készletet aszondja az eladó :hm érdekes ... kapsz egy úszót hozzá grátiszba. ezzel összeraktam most működik .
Sziasztok!
Az ismerősöm (akinek a tanácsokat kértem nemrég) motorjával történt ma valami. Nem miatta, hideg motornál nyélgázon mentek vele pár kört az utcán, és azóta 7ezer alatt nincs ereje és fulladozik a motor, le is állt neki, amíg hazaért vele ha pl lámpánál megállt. Szerintetek mi lehet a gondja? Tegnap és ezelőtt ma is tökéletesen működött.
Video link: https://www.youtube.com/watch?...
Sziasztok olyan gondom van a 2006 os factory kasznis de karburátoros robogómon elromlott a műszerfal. Vettem újat de felcsatlakozás után pár percel nem működik olyan mintha letiltana. Szerintetek van valami kód vagy számítógépen kell a motorhoz igazítani valami jó tanács jó lenne.
Ajánlatos egy vízleválasztót beépíteni a kompresszor és az injektor közé,mivel a kompresszor némi olajat is nyom az injektorba,és ez kormolhatja a gyertyát. Ezt elfelejtetem még hozzátenni. Bővebben Miofan tud ebben segíteni.
Fúróval semmiképp. Hiába mondod neki hogy óvatosan, aki nem csinált még ilyet, az garantáltan véglegesen tönkrebassza a felfekvő felületet. Réz vagy bronz heggyel szoktam. Lehetőleg olyan legyen a kúpja mint a tűszelepnek és mindenképpen polírozott legyen a vége! Ezt rányomod és forgatod. A tűszelepet meg vissza kell vinni a boltba, mert ne abba a karbiba való.
Akkor nem lehet, hogy a benzincsapoddal is gond van? Ha álló motornál lehúzod a karbiról a benzincsövet, elvileg nem szabadna folynia belőle a benzinnek.
De megpróbálhatod a karbi belsejében a tűszelep fészkét megtisztítani, hátha megoldja a problémát, ha amúgy a szelep feje nincs szétnyomva.
Szokták még vékony fúróheggyel is picit megfúrni a szelepfészket, de csak épp egy minimálisat, hogy a pereme kifényesedjen, és persze nem fúrógéppel, hanem kézben forgatott fúrószárral. (Régi simsonos trükk, mindenki csak saját felelősségre alkalmazza!)
Rakd vissza a régi tűszelepet.
Sajnos a karburátor felújító készletek az esetek többségében sz@rt sem érnek, max, ha neves gyártótól van. Mások a méretek, hibás a fúvókák számozása (más a mérete, mint rajta a szám), max a tömítéseket érdemes használni belőle.
Üdv! Járt már valaki így?
Ma vettem egy karburátor felújító szettet, de a tűszelep feje nem stimmel az úszóhoz a felső a régi. Kérdeztem az eladót azt mondta, hogy a négy betű számít pl PHBN a felújító készletnél viszont ezt nagyon nem tudom így összerakni. Ötlet?
Sikerült megoldani a kerékszorulási problémát, ki lettek cserélve a csapágyak, most jó lett.
Mennyi fagyállót kell önteni a vízhez? Nem tudom, hogy van e benne fagyálló így inkább lecserélem a vizet. Hol tudom leengedni a fizet factoryból? Légteleníteni hogy kell?
Mi van azokkal a gépekkel,amik napi szinten mennek így évek óta hibamentesen?Sok gyári gép megy így hogy ahogy beindult,nyélgáz.
Nem követendő példa,de 1 azaz 1 hidegen meghajtástól nem kellene bármi bajának lenni.Ott vagy felkapott valami piszkot vagy pont most jött elő valami.
Egy full tuningos kihegyezett gépnél oké,hogy melegítik,de egy gyárinál 1 meghajtástól,hát ez nevetséges.
G.
Az ismerősöm (akinek a tanácsokat kértem nemrég) motorjával történt ma valami. Nem miatta, hideg motornál nyélgázon mentek vele pár kört az utcán, és azóta 7ezer alatt nincs ereje és fulladozik a motor, le is állt neki, amíg hazaért vele ha pl lámpánál megállt. Szerintetek mi lehet a gondja? Tegnap és ezelőtt ma is tökéletesen működött.
Video link: https://www.youtube.com/watch?...
Köszönjük a segítségeket!
itt egy jobb kép
De megpróbálhatod a karbi belsejében a tűszelep fészkét megtisztítani, hátha megoldja a problémát, ha amúgy a szelep feje nincs szétnyomva.
Szokták még vékony fúróheggyel is picit megfúrni a szelepfészket, de csak épp egy minimálisat, hogy a pereme kifényesedjen, és persze nem fúrógéppel, hanem kézben forgatott fúrószárral. (Régi simsonos trükk, mindenki csak saját felelősségre alkalmazza!)
G.
Keress vissza itt a fórumon a vízleválasztó témára.
G.
Sajnos a karburátor felújító készletek az esetek többségében sz@rt sem érnek, max, ha neves gyártótól van. Mások a méretek, hibás a fúvókák számozása (más a mérete, mint rajta a szám), max a tömítéseket érdemes használni belőle.
G.
Ma vettem egy karburátor felújító szettet, de a tűszelep feje nem stimmel az úszóhoz a felső a régi. Kérdeztem az eladót azt mondta, hogy a négy betű számít pl PHBN a felújító készletnél viszont ezt nagyon nem tudom így összerakni. Ötlet?
Mennyi fagyállót kell önteni a vízhez? Nem tudom, hogy van e benne fagyálló így inkább lecserélem a vizet. Hol tudom leengedni a fizet factoryból? Légteleníteni hogy kell?