Ahány oldal, annyiféle méret. Láttam már 5,3-tól 7,5-ig mindent. De purejetnél 5,5g a gyári (2004-ig.)
Ettől függetlenül az enyémben is 5,1 es volt, de ezt szerintem már elöttem cserélte valaki, mert nem úgy néz ki, mint egy 11 éves kopott görgő, hanem mint egy 1 éves...
Üdv.
Gilera Purejetnél ha jól emlékszem a gyári görgők 5,5g-osak.
(Igaz az enyémben is 5,1g-osak vannak)
A gyári rugó pedig a fehér. A sárgával az általad leírt magasabb indulási fordulatszám a jellemző, mivel a kuplung később nyit (vagy mi).
A szíjad valóban nem kopott. 18,5mm az új és 17,5-nél kell cserélni...
G.
A görgőket általában súly szerint osztályozzák, nem szín alapján. Szóval attól függően, hogy milyen görgők vannak most bent, lehet módosítani az összeállítást. Valószínüleg kissebb görgőkre lesz szükséged. De lehet a szíjad is kopott...
Sziasztok az lenne a kérdésem mikor elindulok a motorral majdnem három negyed gázzal indul és menet közben is ojan mintha csúszna a röpsuj most narancssárga görgö van benne és fehér rugo nemtudom mijen a jo össze álitás ?
Feltennék egy kérdést. Ha a Jetforce-omba ezt a hengerszettet venném meg, az hátrányos lenne. Mármint aszerint, hogy ugye az üzemanyag mennyiségét nem lehet változtatni. Ennek a hengernek több benzint kellene adni, vagy elmenne a jelenlegi beállításokkal.
A másik kérdés az ECU-t érinti, hogy a moci lejtőn lefelé iszonyatosan gyorsul, de aztán 8-8,5k fordulat környékén hirtelen mintha leszabályozna a dolog és nem gyorsul tovább. Lehetséges lenne, hogy a ECU tilt le?
Ezt a motort még én adtam el 3000 km-el ezelőtt, ezért zavar, de hogy a srác mivel tankolta azt nem tudom, meg hogy mivel kente, azt sem.
Amúgy szikra van, csak brummogás nincs, ezért került vissza hozzám...
Tőlem ne rendelj, mert én nem foglalkozom ilyen dolgokkal. Én inkább az elektronikában vagyok otthon, bár mostanában már a motorelektronikát is hanyagolom. "miofan"-t keresd. Bár szerintem ő is csak privátban fog segíteni. Írj neki e-mail-t.
Sziasztok! Ma sikerult mennem kicsit a motorral. A helyzet az hogy 70 utan olyan mintha nem kapna benyat tehat meg megy aztan egyszer csak meg torpan mintha hirtelen elvennem a gazt. A masik meg egy kicsit meg mindig dadog mikor indulok el de ez mar annyira nem idegesit.
Sziasztok! Mar meg oldodott a problema csak az en amatorsegem volt a problema. Viszont egy ujabb utotte fel a fejet. Indulasnal kicsit szaggat a gepezet de ha egy kicsit porog ugy el indul mint az allat. Viszont a benzonpumpa felol kicsi nyoszorgesek jonnek. Gondolom ez annak a jele hogy a pumpam is gatya rottyon lesz.
Esetleg a tomiteseket nem jol raktam volna vissza? A poharban ugy kell lennie a tomitesnek hogy elosszor bele teszem a gyurut utana pesig ra egy muanyag karikat? Illetve a szelepet nyomjam elosszor a helyere vagy esetleg a pohar csavarjaival bele lehet huzatni?
Tetszett a hozzáállása, de annyira nem hiszek benne, mert amióta megmutatta a gumis, hogy centírozás után levette a kereket, visszarakta akár ugyanarra vagy akár egy másikra a kicentírozott felnit, és bizony megint mutatta a gép, hogy kis súly kéne ide-oda, tehát ugyanúgy befogni nem sok esély van, vagyis az eszterga és a motorom tengelye sem lesz pont ugyanúgy, de a semmitől biztosan jobban. Annyi biztos viszont, hogy a ferodol vastagsága viszont mindenhol egyforma lett így.
Sziasztok! Miofan lenne par kerdesem itt allok a motor mellet. Ossze raktuk az uj nyomastarto szeleppel a motort. Inditanank es csak felporog de nem indul. Mit tegyek?
Ettől függetlenül az enyémben is 5,1 es volt, de ezt szerintem már elöttem cserélte valaki, mert nem úgy néz ki, mint egy 11 éves kopott görgő, hanem mint egy 1 éves...
G.