Ha van olyan hozzá értõ aki segít akkor simaügy, akár otthon is megy a szerelése, csak ilyen emberből van nagyon kevés! Sikeresen ki lettek utálva innen a fórumról!
Hali. Én itthon kezdtem szerelgetni az sr em. Nem olyan bonyolult a rendszere ha at latod. Jelenleg nyomastarto szelepre varok. Amugy sok mindent otthon nem tudsz rajta szerelgetni. Inkabb cserelgetni. De mar le irtak elottem a mesterek mik szoktak altalaban tonkre menni. Igy azt fel ujittatod vagy veszel ujat es rakod vissza. Tehat nekem szerelesileg ennyi a tapasztalatom vele. De a mesterek ugy is meg mondjak a tutit.
Értem De amúgy szerelni sokkal nehezebb az elektronika-injektor miatt mint egy karbis motort, vagy akár itthon is meg lehet csinálni? Nem mondom, hogy bármit megszerelek, nincs is szerelő végzettségem, de a saját motoromon szereltem már meg ezt-azt (fórumtársak, net segítségével), illetve van bátorságom
Na ja, szépen néz ki! Ha meg meg tudod csinálni magadnak, akkor lehet jó vételt találni. A srácnak aki keresi viszont olyan motor kell, amire ráül és használja, én viszont sokallok 260-at, még akkor is, ha állítólag teljesen felújított. Bár lehet, hogy én állok hozzá rossz oldalról, és tényleg ennyi az áruk.
12 ezer a felújított (nekem 2 db is van itthon amivel a tulaj 5 km nem motorozott és hozta vissza hozzám a motort "javítani") vagy 14 ezer a vatta új gyári, most komolyan ez kérdés?
Köszönöm segítségeteket!
Sajnos én is rosszat hallottam az injektorosról, amikor néha beleolvasgattam a topicba, csak ugye túlzottan nem jegyeztem meg, mert nem volt rá szükségem....
Az lenne még a kérdésem, hogy van egy adott motor, a tulaj állítása szerint mindent kicserélt rajta, Giannelli kipuffal, elég szép állapotban, de még nem voltunk megnézni. Lehet, hogy azért lett minden kicserélve rajta, mert valami nem jól megy? Mik lehetnek a halálozó injektor tünetei, amiket egy eladó motor megtekintésénél észrevenni? Amúgy 2005-ös a motor, és 260-ra tartja a tulaj (akár az árat is véleményezhetitek, szerintetek megéri?)
Köszönöm!
Tudom, nekem is injektoros van!
De ha mondjuk elviszi egy sarki szerelőhöz, az tuti kicserélteti majd a fél motort és utána sem lesz jó... Ezért ajánlottam inkább a karbisat.
Azért én nem írnám le ennyire a ditech-et . 80%-ban 3 alkatrész megy benne tönkre 1.-Nyomástartó szelep: nálam a vatta új 14 ezer, 2.-Benzinpumpa: miofan fórumtárs gyakorlatilag újat ad (egyedül a házat hagyja meg, motort és minden mást cserél) 15-16 ezer, 3.-Kompresszor: Hs tuningnál 20 ezer a felújított. A többi alkatrész ugyan annyi mint a karbis (főtengely, variátor, kuplung, kipufogó). Ja és persze az olaj amiből drágább kell. A tömítéseket, pedig ha ügyes vagy akkor leméred és pl. az o-ring kft-től megrendeled az injektorra.
Valaki megtudná mondani a pigiblokk gyújtásalap ellenállásainak az értékét? Melyik vezetéken mennyi az ellenállás. Mielőtt beszerzek 1 újat azért előtte csak végigmérném, hogy jó-e.
A tünet a következő, nincs töltése a motornak, a fesszabályzó már cserélve de így sincs. legalábbis a multiméterrel nem mérhető. Ahogy ráakarok mérni csak ugrál össze-vissza. Minden egyéb, világítás, szikra minden van, szóval kezdek a töltőtekercsre gyanakodni, de jó lenne tudni az értékeket.
Csakis karbisat!
Ha az injektoros elromlik, akkor nincs szerelő a talpán, aki meg tudja javítani, kivéve néhány embert itt a fórumon. Nomeg az alkatrészek horror áron vannak, pl benzinpumpa 70000-ért, injektor 55 ezerért meg ilyenek...
Ertem koszi a valaszt. Amugy most jutott az eszembe hogy Sang mesterrel beszeltem meg es o mondta hogy 25. En jon a csomag. Akkor varok meg koszi. Tovabbi szep napot!
Sziasztok!Miofan mester hozzad lenne kerdesem. A nyomástarto szelepet amit rendeltetek az 25. En jon meg? Mert nem tudok belepni az emailomba es nem tudom megnezni..
Sziasztok SR tulajok!
Egyik ismerősöm szeretne robogót venni magának, és egyelőre úgy gondoljuk, hogy egy SR lenne a kiszemelt. Nekem sosem volt SR-em, csak egy Minarelli AM blokkos motorom, ezért szeretnélek Titeket megkérdezni, hogy egy SR (és úgy általában robogók) vásárlásakor mire figyeljek az alap dolgokon felül? Illetve mivel újabbat szeretne, mennyire vészesek az injektoros blokkal szerelt motorok? Mi más bennük, mennyire kell foglalkozni velük, és milyen hibáik-hibajelenségeik vannak?
Előre is köszönöm segítségeteket!
Sziasztok!
Még az üzemanyag nyomásszabályzó az, ami aggaszt.
Szerintem teszek egy próbát azzal, ami ebay-en van. 4000Ft-ot megér a próba. :)
Nem spórolásért, hanem egyéb állítási szempontok miatt.
Sajnos én is rosszat hallottam az injektorosról, amikor néha beleolvasgattam a topicba, csak ugye túlzottan nem jegyeztem meg, mert nem volt rá szükségem....
Az lenne még a kérdésem, hogy van egy adott motor, a tulaj állítása szerint mindent kicserélt rajta, Giannelli kipuffal, elég szép állapotban, de még nem voltunk megnézni. Lehet, hogy azért lett minden kicserélve rajta, mert valami nem jól megy? Mik lehetnek a halálozó injektor tünetei, amiket egy eladó motor megtekintésénél észrevenni? Amúgy 2005-ös a motor, és 260-ra tartja a tulaj (akár az árat is véleményezhetitek, szerintetek megéri?)
Köszönöm!
De ha mondjuk elviszi egy sarki szerelőhöz, az tuti kicserélteti majd a fél motort és utána sem lesz jó... Ezért ajánlottam inkább a karbisat.
G.
Valaki megtudná mondani a pigiblokk gyújtásalap ellenállásainak az értékét? Melyik vezetéken mennyi az ellenállás. Mielőtt beszerzek 1 újat azért előtte csak végigmérném, hogy jó-e.
A tünet a következő, nincs töltése a motornak, a fesszabályzó már cserélve de így sincs. legalábbis a multiméterrel nem mérhető. Ahogy ráakarok mérni csak ugrál össze-vissza. Minden egyéb, világítás, szikra minden van, szóval kezdek a töltőtekercsre gyanakodni, de jó lenne tudni az értékeket.
Ha az injektoros elromlik, akkor nincs szerelő a talpán, aki meg tudja javítani, kivéve néhány embert itt a fórumon. Nomeg az alkatrészek horror áron vannak, pl benzinpumpa 70000-ért, injektor 55 ezerért meg ilyenek...
Egyik ismerősöm szeretne robogót venni magának, és egyelőre úgy gondoljuk, hogy egy SR lenne a kiszemelt. Nekem sosem volt SR-em, csak egy Minarelli AM blokkos motorom, ezért szeretnélek Titeket megkérdezni, hogy egy SR (és úgy általában robogók) vásárlásakor mire figyeljek az alap dolgokon felül? Illetve mivel újabbat szeretne, mennyire vészesek az injektoros blokkal szerelt motorok? Mi más bennük, mennyire kell foglalkozni velük, és milyen hibáik-hibajelenségeik vannak?
Előre is köszönöm segítségeteket!
Sziasztok!
Még az üzemanyag nyomásszabályzó az, ami aggaszt.
Szerintem teszek egy próbát azzal, ami ebay-en van. 4000Ft-ot megér a próba. :)
Nem spórolásért, hanem egyéb állítási szempontok miatt.