Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A nyomástartó szelep az jó mert nincs benzin a pohár aljában a kompresszor az 10 mp alatt nyom 5 bárt az jó vagy rossz ?
Ja, bocs injektoros, ott nem tudsz benzin-levegő keveréket állítani. Azokhoz nem értek.
A benzin-levegő keverékre gondoltam.
Be kell lépni a menübe ott lehet meg változtatni !
Kicsi a a kompresszor nyomás , vagy át ereszt a nyomástartószelep .
ÉS hogyan?
Esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Dehát injektoros magának keveri a benzint
A dús keveréktől.
Sziasztok most vagyok elöször ebben a fórumban kérdésem a következö mitöl kormos a gyergyám ?
Az a gyári kód , azt kell meg változtatni és nem kéri !
Szerintem kódot szeretne. Próbáld meg a "00000"-át.
Az összeszerelésnél használtál teflon szalagot?
Szappanos vizes habos szivaccsal menj végig az összes csatlakozásnál, látni fogod, hogy hol ereszt.

G.
Sziasztok!
2007-es Aprilia SR 50 di-tech-ről lenne szó.
Jó ideje állt benzinszivattyú miatt aksi nélkül.
Kapott uj benzinszivattyút és aksit is, erre indításnál csak teker de nem indul viszont ezt írja ki:
Valakinek ötlete esetleg segítség?
Nagy a gyanúm, hogy szikrahiány okozhatja a problémát, hogy nem indul.
http://oem-parts.hu/parts/yama...

Én továbbra sem látok ott membránt a karbi alján.
Negyed gázzal indul hidegen csak várni kell vele , mert ha húzok gázt megáll. Melegen nincs gond vele pöccre indul,csak hidegen csinálja ezt.
A siber membrán már új benne mert a gyári szét volt repedve cseréltem.
Nekem a karbi pohár alján van 3csavar azt a kis fedelet ha leszedem ott van ilyen kis gumi membrán benne azok voltak szétrepedve.
Akkor lett kikötve a gyorsitó mert pricolta a benzint.
bejelöltem a képen
Betettem a vízleválasztót a Jetforce-ba. Ez nem sima, hanem állítható nyomásszabályzó (teljesen haszontalan) és nyomásmérő is van rajta. Már csak az a gond, hogy egy éjszaka alatt elengedi a nyomást és sokat kell köszörülni, mire újra felépül a nyomás.
A nyomásmérő szerint 5bar a nyomás üzem közben. Full gáznál is nagyon minimális az ingadozás.

VIDEO
"...a membránok szét vannak szakadva benne..." Itt meg nem tudom melyik membránra gondolsz, de nem ártana kicserélni....
"Azt mondta szerinte azért fullad hidegen mert nincs bekötve a gyorsitó..." Ha belegondolsz, rájössz hogy ez hülyeség. "gyorsító" A nevében is benne van hogy mit csinál. Hirtelen gáz húzásnál ad egy benzinfröccsöt a motornak. Ez nekem sincs kiépítve a Leó-n, csak a helye van meg. Csak ezért ne vegyél új karbit. De a másik dolog meg hogy hidegen nem szokták a 4T motor gázkarját rángatni, mert leáll és beköpi a gyertyát is. Az enyém is ezt csinálja és ezen kívül még sok másik 4T is. Ha jól van beállítva, hidegen a gáz érintése nélkül kell indulnia és járnia is, melegen pedig egy kis gázadással indul. Újra mondom, ez 4T. Ha hidegen nem hajlandó ketyegni, akkor pucold ki a karbit és állítsd be ahogy kell. Menni fog, mert a gyárban ezt így találták ki.
Sziasztok!
Van egy 150-es 4t Yamaha Majesty-m
hidegen kell neki negyed gáz csak úgy indul és túráztatni kell mert másképp megáll. Most volt a szerelönél főtengely szimering gyújtás varió alatt Viton-ra ki lett cserélve, új főtengelycsapágy,tömités, gyertya is eredeti új Ngk van benne.
Légszürö filterje is fél év körüli nem koszos.
A szerelö azt mondja vegyek másik karbit rá, mert ennek a mostaninak a karbi poharán nincs bekötve a gyorsitó rész , de a pohár alján a fedelet leszedtem a membránok szét vannak szakadva benne ezt nincs is értelme bekötni mert priccolná a benzint. Azt mondta szerinte azért fullad hidegen mert nincs bekötve a gyorsitó. használt karbit nem akarok venni mert úgyis átvernek, néztem újba gyárit 60ezerért hirdettek az biztos hogy jó.
Üdv. Érdeklődnek hogy megvan-e meg az Apriliához a rendszámtartó kompletten toldattal együtt. A 3. Képre gondoltam, a 3000 Ft-os kiegészítő. Válaszát előre is köszönöm!
Ha gázt kell húznod indításkor, akkor az a dús alapjárati keverékre utal.Ami lehet a légszűrő koszolódásától, lehet a magas külső hőmérséklettől,nem tökéletesen záró tűszeleptől,... Ha a karbihoz nem volt mostanában nyúlva, akkor a helytelen karbihangolást kizárhatjuk, maradnak az előzőek. Megoldás pedig, hogy adsz neki egy kis plusz levegőt az alapjárati levegőcsavarral.
Ha gázt kell húznod indításkor, akkor az a dús alapjárati keverékre utal.Ami lehet a légszűrő koszolódásától, lehet a magas külső hőmérséklettől,nem tökéletesen záró tűszeleptől,... Ha a karbihoz nem volt mostanában nyúlva, akkor a helytelen karbihangolást kizárhatjuk, maradnak az előzőek. Megoldás pedig, hogy adsz neki egy kis plusz levegőt az alapjárati levegőcsavarral.
Kinter!
Lehet, ez normális, de nekem nem!
A "pöccre" indulás elmaradása valami kezdeti problémára utal - arra lennék kíváncsi, vajon ezt mi okozhatja?! (Lásd korábbi ötleteimet)
Menjek szervizbe?
Keress jó minőségű 20 Bar-os nyomásálló csöveket, vagy keresd meg ezügyben Miofan-t itt a fórumon.

G.
Sziasztok! Le cserélném a gyári csöveket az injektoron illetve a kompresszornál! Nehogy szét szakadjanak emrt eléggé repedezettek.. A kompresszorhoz illetve a benzin részhez mekkora nyomású csöveket vegyek?