Sziasztok!
2007-es Aprilia SR 50 di-tech-ről lenne szó.
Jó ideje állt benzinszivattyú miatt aksi nélkül.
Kapott uj benzinszivattyút és aksit is, erre indításnál csak teker de nem indul viszont ezt írja ki:
Valakinek ötlete esetleg segítség?
Nagy a gyanúm, hogy szikrahiány okozhatja a problémát, hogy nem indul.
Negyed gázzal indul hidegen csak várni kell vele , mert ha húzok gázt megáll. Melegen nincs gond vele pöccre indul,csak hidegen csinálja ezt.
A siber membrán már új benne mert a gyári szét volt repedve cseréltem.
Nekem a karbi pohár alján van 3csavar azt a kis fedelet ha leszedem ott van ilyen kis gumi membrán benne azok voltak szétrepedve.
Akkor lett kikötve a gyorsitó mert pricolta a benzint.
bejelöltem a képen
Betettem a vízleválasztót a Jetforce-ba. Ez nem sima, hanem állítható nyomásszabályzó (teljesen haszontalan) és nyomásmérő is van rajta. Már csak az a gond, hogy egy éjszaka alatt elengedi a nyomást és sokat kell köszörülni, mire újra felépül a nyomás.
A nyomásmérő szerint 5bar a nyomás üzem közben. Full gáznál is nagyon minimális az ingadozás.
"Azt mondta szerinte azért fullad hidegen mert nincs bekötve a gyorsitó..." Ha belegondolsz, rájössz hogy ez hülyeség. "gyorsító" A nevében is benne van hogy mit csinál. Hirtelen gáz húzásnál ad egy benzinfröccsöt a motornak. Ez nekem sincs kiépítve a Leó-n, csak a helye van meg. Csak ezért ne vegyél új karbit. De a másik dolog meg hogy hidegen nem szokták a 4T motor gázkarját rángatni, mert leáll és beköpi a gyertyát is. Az enyém is ezt csinálja és ezen kívül még sok másik 4T is. Ha jól van beállítva, hidegen a gáz érintése nélkül kell indulnia és járnia is, melegen pedig egy kis gázadással indul. Újra mondom, ez 4T. Ha hidegen nem hajlandó ketyegni, akkor pucold ki a karbit és állítsd be ahogy kell. Menni fog, mert a gyárban ezt így találták ki.
Sziasztok!
Van egy 150-es 4t Yamaha Majesty-m
hidegen kell neki negyed gáz csak úgy indul és túráztatni kell mert másképp megáll. Most volt a szerelönél főtengely szimering gyújtás varió alatt Viton-ra ki lett cserélve, új főtengelycsapágy,tömités, gyertya is eredeti új Ngk van benne.
Légszürö filterje is fél év körüli nem koszos.
A szerelö azt mondja vegyek másik karbit rá, mert ennek a mostaninak a karbi poharán nincs bekötve a gyorsitó rész , de a pohár alján a fedelet leszedtem a membránok szét vannak szakadva benne ezt nincs is értelme bekötni mert priccolná a benzint. Azt mondta szerinte azért fullad hidegen mert nincs bekötve a gyorsitó. használt karbit nem akarok venni mert úgyis átvernek, néztem újba gyárit 60ezerért hirdettek az biztos hogy jó.
Üdv. Érdeklődnek hogy megvan-e meg az Apriliához a rendszámtartó kompletten toldattal együtt. A 3. Képre gondoltam, a 3000 Ft-os kiegészítő. Válaszát előre is köszönöm!
Ha gázt kell húznod indításkor, akkor az a dús alapjárati keverékre utal.Ami lehet a légszűrő koszolódásától, lehet a magas külső hőmérséklettől,nem tökéletesen záró tűszeleptől,... Ha a karbihoz nem volt mostanában nyúlva, akkor a helytelen karbihangolást kizárhatjuk, maradnak az előzőek. Megoldás pedig, hogy adsz neki egy kis plusz levegőt az alapjárati levegőcsavarral.
Ha gázt kell húznod indításkor, akkor az a dús alapjárati keverékre utal.Ami lehet a légszűrő koszolódásától, lehet a magas külső hőmérséklettől,nem tökéletesen záró tűszeleptől,... Ha a karbihoz nem volt mostanában nyúlva, akkor a helytelen karbihangolást kizárhatjuk, maradnak az előzőek. Megoldás pedig, hogy adsz neki egy kis plusz levegőt az alapjárati levegőcsavarral.
Kinter!
Lehet, ez normális, de nekem nem!
A "pöccre" indulás elmaradása valami kezdeti problémára utal - arra lennék kíváncsi, vajon ezt mi okozhatja?! (Lásd korábbi ötleteimet)
Menjek szervizbe?
Sziasztok! Le cserélném a gyári csöveket az injektoron illetve a kompresszornál! Nehogy szét szakadjanak emrt eléggé repedezettek.. A kompresszorhoz illetve a benzin részhez mekkora nyomású csöveket vegyek?
Esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Szappanos vizes habos szivaccsal menj végig az összes csatlakozásnál, látni fogod, hogy hol ereszt.
G.
2007-es Aprilia SR 50 di-tech-ről lenne szó.
Jó ideje állt benzinszivattyú miatt aksi nélkül.
Kapott uj benzinszivattyút és aksit is, erre indításnál csak teker de nem indul viszont ezt írja ki:
Valakinek ötlete esetleg segítség?
Nagy a gyanúm, hogy szikrahiány okozhatja a problémát, hogy nem indul.
Én továbbra sem látok ott membránt a karbi alján.
A siber membrán már új benne mert a gyári szét volt repedve cseréltem.
Nekem a karbi pohár alján van 3csavar azt a kis fedelet ha leszedem ott van ilyen kis gumi membrán benne azok voltak szétrepedve.
Akkor lett kikötve a gyorsitó mert pricolta a benzint.
bejelöltem a képen
A nyomásmérő szerint 5bar a nyomás üzem közben. Full gáznál is nagyon minimális az ingadozás.
VIDEO
Van egy 150-es 4t Yamaha Majesty-m
hidegen kell neki negyed gáz csak úgy indul és túráztatni kell mert másképp megáll. Most volt a szerelönél főtengely szimering gyújtás varió alatt Viton-ra ki lett cserélve, új főtengelycsapágy,tömités, gyertya is eredeti új Ngk van benne.
Légszürö filterje is fél év körüli nem koszos.
A szerelö azt mondja vegyek másik karbit rá, mert ennek a mostaninak a karbi poharán nincs bekötve a gyorsitó rész , de a pohár alján a fedelet leszedtem a membránok szét vannak szakadva benne ezt nincs is értelme bekötni mert priccolná a benzint. Azt mondta szerinte azért fullad hidegen mert nincs bekötve a gyorsitó. használt karbit nem akarok venni mert úgyis átvernek, néztem újba gyárit 60ezerért hirdettek az biztos hogy jó.
Lehet, ez normális, de nekem nem!
A "pöccre" indulás elmaradása valami kezdeti problémára utal - arra lennék kíváncsi, vajon ezt mi okozhatja?! (Lásd korábbi ötleteimet)
Menjek szervizbe?
G.