Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen elég !
Majd holnap jól nekiugrok .

Egyébként ez az 5bar, meg amit úgy a video-n tapasztalni, az elég?
Szia. Szedd szèt az ürítőszelepet. A rugót alulról tedd felülre a rugó tetejère tegyèl egy pici alátètet ès mehet fölè vissza a zègergyűrű. Az alátèt miatt nem tud majd a zègergyűrű közepèn a rugó fölmenni. Szerintem biztos,hogy ott megy el a levegőd! Átalakítás nèlkül a nyomás zárná a szelepet,de a mi esetünkben nincs ipari nyomás ezèrt ereszti el egy idő után!
leválasztó
Persze értem , amit felraktam képet a saját motorom gyertyaképe de az enyémen van vízlevélasztó!
De nekem tiszta kormos a gyergyám nem csak a széle mint a képen látszik és full gázon szaggat
A levegőágba van kötve ! Az injektorfej és a kompresszor közé !
Van megoldás az ürítőszelepre a belsőrugót kivülre kell tenni .
Na akkor a kompresszor nyomást t-vel mérünk ! A vízleválasztó lényege : A forgattyúsházba van vezetve az olajzás, a kompresszor is onnan kapja a kenését. Ezt az olajködöt a kondenzvízzel együtt feltolja az injektorfejbe és befecskendezi ,ettöl kormoz a ditech alapjáraton . Nagyon nem kell az olaj és a víz az injektorfejbe
Az ürítőszelepen én is gondolkodtam, hogy kiiktatom azt is. Viszont ez egy Jetforce, nem Aprilia, így az egyetlen olyan helyre tettem, ahol elfér. Sajnos sehol máshol nincs hely.
Én meg néztem a videódat és már találtam hibát , nem használunk olyan tipusú leválasztót ami nyomás hatására zárja az ürítőszelepét, és próbáld meg a túloldalon elhelyezni . Valahogy így
Na figyu a motornak a kompreszorát rá kötöttem direktbe egy mérömüszerre az injektorra egy külön állo kompresszoral adtam levegöt és így mértem meg a nyomást . Megnéztem a videótdat a vizleválasztorol faja kérdésem az leválasztja az olajat is amit az olaj szivatyú nyom be a forgattyús házba és valamenyit be sziv a kompreszor a maradék olaj elég a motornak ?
Sajnos elég sok fordulatról van szó. Ugyanúgy indul, mint a Videon látszik. Eddig, ha több, mint 1 nap állás után levettem a kompresszorról a csövet, akkor is egy nagyot pukkant, ahogy elment a nyomás. Most semmi. Hiába nagyobb a tér, ha egyszer fel van töltve és nem engedi el. Egy pici nyomásvesztésre számítottam, de ez az egészet elengedi.

Asszem, ki fogom iktatni a szűrőegységből az állítható nyomásszabályzót, mert úgysincs rá semmi szükség. Meg persze átnézem tüzetesen, hol megy el a nyomás.

Hasznossága a szűrőnek pedig valóban látható. Rengeteg benne a cucc.
Mivel meg nőtt az a tér, amit fel kell tölteni-e levegővel a kompresszornak nyilván nem fog egy fordulatra indítani . De a feltöltés után már azonnal indunia kell a motornak ha nincs szivárgás (nyomás vesztés )
Az eresztés mindenképp a levááasztó beiktatásának következménye, mert nélküle szinte pöccre indul hidegen is 2 nap állás után.
Pedig van, a levegő injektor vagy a kompresszor fenékszelep ereszt.
Jaja. Teflonszalag került mindkét csőcsonkhoz és a nyomásmérőhöz is. A két csonkhoz tettem O gyűrűt is. A nyomásmérőt előtte szétszedtem él leszigeteltem tömítőpasztával főként a felverődő víz ellen. Nagyon lassan engedi el a nyomást (kb 5 óra alatt 1bar az esés). Ilyen lassú esést nem biztos, hogy szappanos vízzel észre lehet venni. Én nem láttam buborékot sehol. :-(
T-é vel vagy direktbe és hova van kötve benzin vagy levegő ?
Hova van kötve ?
Mikor beinditom a motort és alapjáraton ketyeg egy két másod perc mulva kiakad a nyomás mérö müszernek a mutatoja pedig az 12 bart mutat nemtudom az elég vagy kevés ?
Lényeges változás a leválasztó beszerelése !
http://videa.hu/videok/jarmuve...
Mijen műszerel tudom én ezt kimérni ?
Ha beteszek eggy vízleválasztot az megoldja a problémámat ?
Az nem jelent semmit hogy nincs benzin a pohárban , hol szabályoz el ,az a lényeg ! Ha 2,4 barnál nagyobb az elszabályzási nyomás az nem nagyon jó ! 1-2 fordulatra kell 2 barnak lenni-e ott indul a gép és egyből 5- bárnak kell lenni -e a nyomásnak !