A korábbi hozzászólásomra valaki tudna tippet adni?
Illetve megfejelném még azzal, hogy kiegészíteném a rendszert egy állitható nyomásszabályzóval és nyomásmérővel megspékelt víz leválasztó szűrővel. Ez működhetne így a megfelelö benzin és levegő beállításához egy 50-es, vagy hengerhez?
Igazából annyit tudsz rajta segíteni hogy olyan helyre rakod ahol kap menetszél hűtést. Csakhogy ezzel az a baj hogy ha esőt kapsz.... (ahol a menetszél bemegy, ott a víz is...) Vagy marad az NDK-s trafó. Bontókban, Wartburgokban, Trabantokban voltak ilyenek. De mindenképp 12V-os kell (és megszakítós rendszerhez való!).
A trafóval az a bajom hogy az összes környező boltot körbejártam, de mindenhol csak az utángyártottak vannak.
Vki tud vmi helyet ahonnan lehet rendelni?
Szia Kinter,
Mutatta a szerelő a gyűrűt a henger aljába, közepébe és tetejébe illesztve. Az tetején is volt egy pici hézag, a közepén a hézag kb 1,5 volt.
A gyűrűk is be voltak égve a nem jó illesztés miatt.
Az a vicc hogy a Tújvárosi szerelő azt mondta hogy ö 10000-ért tud hozni hozzá dugót gyűrűt.
Tehát fúratni nem érdemes.
Nekem ez volt a tanuló pénz -11.000Ft (fúrás+dugó gyűrű). :(
Na meg a használt karbiról ne is beszéljünk.
2db került hozzám, mind a kettő egy kalap sza..t se ért. -6000Ft
Szerencsére az egyiket visszaveszik.
Ja és vettem egy új 17,5-es karbit 11000-ért a Miskolci szervizből, neten sehol sem találtam ennyiért.
Sziasztok! Hátha érdekel valakit!
Eladó alkatrésznek egy Aprilia sr old LC.
Fekvő vizes minarelli,
dobfékes,új betétekkel,hibátlan fékdobbal,
Kitünő blokkal,minőségi alkatrészekből
használható hátsó gumival, új hátsó teleszkóppal. Az eleje TK,a váz is eltört olyat kapott! Bővebb infó üzenetben.
Kívül csöves gyári kinézet,belül:
Top Racing hpc,koyo csapágyakon,Viton szimeringek
Airsal nicasil sport(14Le),kétgyűrűs Vertex dugóval
Dellorto 17,5 Phbn,karbon membrán
Polini Super speed varió,malossi görgők
új könnyített Brenta kuplung
új vizpumpa,új benzincsap
mitsuboshi szíj,lassan cserés 90 nél nem megy vele többet.
áttétel gyári,de új koyo csapágyakon
újabb sr gyári kipuffal,nem hangos
nincs kihegyezve
normális közlekedésre készült,még egy pár lovat tudna...
(nagyobb karbival,és egy rendes rezóval)
száraz,tiszta blokk nincs szétverve,kitörve...
minden menet ép.
Ára: 60.000ft Budapesten megtekinthető. Itt elértek: huncutka4614@hotmail.com
Most egy DC-CDI gyújtáson mesterkedek. Ezzel használható lenne a gyári trafó és nem károsodna ha rajta marad a gyújtás. Az 5-6 A-es fogyasztás meg leesne 1-2 A-re. Egyenlőre a próbaverzió az asztalon, tesztelés alatt, de most megint az van hogy annyi időm sincs hogy wc-re elmenjek, szóval nem tudom mikor lesz belőle valami. Azon kívül szeretném ha lényegesen olcsóbb is lenne mint az elődei, mert az ára egyenlőre nem igazán vállalható. (Tudom hogy tele van a net ilyen dolgokkal, és azt is tudom hogy sokan nekiálltak ilyeneket építgetni, de azt is tudom hogy ezeknek a ~80%-a szo....tás és nem működnek megfelelően.
Aki pedig átalakít az én gyújtásommal, az kerülje a kínai, lengyel, magyar, stb utángyártott trafókat. A növelt zárásszög miatt erősen igénybe vannak véve a trafók és ezt az utángyártottak nem bírják. Az utolsó magyar trafó kereken egy napot bírt. Jó teljesítmény....
Köszönöm hogy jelezted mi volt a gond. Akartam már írni én is, csak közben újratelepítés miatt elszállt a levelezésem. A henger, dugó, gyűrűt miért cserélték le? Repedés volt vagy ilyesmi? Ez érdekelne. Viszont ez a 6000/9000-es fordulatú dolog nem fedi a valóságot, mert eddig minden motorba ezek a cuccok kerültek be és mind működik. Azonkívül ezek tervezett dolgok, nem csak találomra raktam össze őket. Bizonyítja ezt az eddig összerakott/átépített `pár` ditech is. Viszont a lényeg hogy működik. Örülök neki.
Hi Kinter,
Na elindult a csodaparipa, bevittem Miskolcra az Angyal szervizbe.
A baj amiért nem akart indulni a nyavalyás ditech: Le kellett cserélni a hengert, dugót, gyűrűt. (nem ajánlatom a fúratást, Tújban az egyik szerelő 10000-ért tud hengert+dugó gyűrűkkel)
A szerelők azt mondták hogy a kalapácsos simo gyújtó csak 6000-es fordulatig forog, a motor pedig 9000-et tud.
A lényeg hogy megy a masina, bár még bejáratós.
Na ilyen lett:
Az injektorosak 2-2,5 l/100km körül. Az enyém karburátoros ami 3-3,5 l/100km, utóbbi mérésem alkalmával 3,3 liter volt a fogyasztás szintén 100km-re vetítve. Az inkektoros téged nem érint mert az olyan modelleket jóval később kezdték gyártani, de ha újabb modellen törnéd a fejed akkor is a karburátorosat ajánlanám a jóval kisebb hibalehetőség es olcsób javíttatás miatt. A felújítással kapcsolatosan nem tudok sokmindent mondani. Nekem még nem kellett hozzányúlni, nem is régen van meg. Az előző gazdája is több mint valószínű, hogy csak a kopó alkatrészeket cseréltette benne az én esetemben.
Szia!
Nekem valamivel újabb modell van, de még minarelli blokkal szerelt változat. Az enyém az órája szerinti 80-at könnyedén eléri aztán még kilehet csikarni belőle a 90-92-őt. Ez gps szerint valamivel 70 fölött van. Úgyhogy szerintem annak is jobban kéne mennie kicsit. Azt hozzátenném még, hogy nem tuningoltam, a kipufogó is gyári rajta. (Mondjuk ráférne már egy új. )
Sziasztok!
Ma néztem egy sr 50 96-ost az lenne a kérdésem hogy mennyit mennek végre, mert gőzöm sincs hogy kéne mennie. 50-ig szépen felgyorsít, de utána 60-at alig tudtam kicsikarni belőle.
Köszi előre is!
Illetve megfejelném még azzal, hogy kiegészíteném a rendszert egy állitható nyomásszabályzóval és nyomásmérővel megspékelt víz leválasztó szűrővel. Ez működhetne így a megfelelö benzin és levegő beállításához egy 50-es, vagy hengerhez?
Vki tud vmi helyet ahonnan lehet rendelni?
Mutatta a szerelő a gyűrűt a henger aljába, közepébe és tetejébe illesztve. Az tetején is volt egy pici hézag, a közepén a hézag kb 1,5 volt.
A gyűrűk is be voltak égve a nem jó illesztés miatt.
Az a vicc hogy a Tújvárosi szerelő azt mondta hogy ö 10000-ért tud hozni hozzá dugót gyűrűt.
Tehát fúratni nem érdemes.
Nekem ez volt a tanuló pénz -11.000Ft (fúrás+dugó gyűrű). :(
Na meg a használt karbiról ne is beszéljünk.
2db került hozzám, mind a kettő egy kalap sza..t se ért. -6000Ft
Szerencsére az egyiket visszaveszik.
Ja és vettem egy új 17,5-es karbit 11000-ért a Miskolci szervizből, neten sehol sem találtam ennyiért.
Eladó alkatrésznek egy Aprilia sr old LC.
Fekvő vizes minarelli,
dobfékes,új betétekkel,hibátlan fékdobbal,
Kitünő blokkal,minőségi alkatrészekből
használható hátsó gumival, új hátsó teleszkóppal. Az eleje TK,a váz is eltört olyat kapott! Bővebb infó üzenetben.
Kívül csöves gyári kinézet,belül:
Top Racing hpc,koyo csapágyakon,Viton szimeringek
Airsal nicasil sport(14Le),kétgyűrűs Vertex dugóval
Dellorto 17,5 Phbn,karbon membrán
Polini Super speed varió,malossi görgők
új könnyített Brenta kuplung
új vizpumpa,új benzincsap
mitsuboshi szíj,lassan cserés 90 nél nem megy vele többet.
áttétel gyári,de új koyo csapágyakon
újabb sr gyári kipuffal,nem hangos
nincs kihegyezve
normális közlekedésre készült,még egy pár lovat tudna...
(nagyobb karbival,és egy rendes rezóval)
száraz,tiszta blokk nincs szétverve,kitörve...
minden menet ép.
Ára: 60.000ft Budapesten megtekinthető. Itt elértek: huncutka4614@hotmail.com
Köszönöm hogy jelezted mi volt a gond. Akartam már írni én is, csak közben újratelepítés miatt elszállt a levelezésem. A henger, dugó, gyűrűt miért cserélték le? Repedés volt vagy ilyesmi? Ez érdekelne. Viszont ez a 6000/9000-es fordulatú dolog nem fedi a valóságot, mert eddig minden motorba ezek a cuccok kerültek be és mind működik. Azonkívül ezek tervezett dolgok, nem csak találomra raktam össze őket. Bizonyítja ezt az eddig összerakott/átépített `pár` ditech is. Viszont a lényeg hogy működik. Örülök neki.
Na elindult a csodaparipa, bevittem Miskolcra az Angyal szervizbe.
A baj amiért nem akart indulni a nyavalyás ditech: Le kellett cserélni a hengert, dugót, gyűrűt. (nem ajánlatom a fúratást, Tújban az egyik szerelő 10000-ért tud hengert+dugó gyűrűkkel)
A szerelők azt mondták hogy a kalapácsos simo gyújtó csak 6000-es fordulatig forog, a motor pedig 9000-et tud.
A lényeg hogy megy a masina, bár még bejáratós.
Na ilyen lett:
Nekem valamivel újabb modell van, de még minarelli blokkal szerelt változat. Az enyém az órája szerinti 80-at könnyedén eléri aztán még kilehet csikarni belőle a 90-92-őt. Ez gps szerint valamivel 70 fölött van. Úgyhogy szerintem annak is jobban kéne mennie kicsit. Azt hozzátenném még, hogy nem tuningoltam, a kipufogó is gyári rajta. (Mondjuk ráférne már egy új. )
Ma néztem egy sr 50 96-ost az lenne a kérdésem hogy mennyit mennek végre, mert gőzöm sincs hogy kéne mennie. 50-ig szépen felgyorsít, de utána 60-at alig tudtam kicsikarni belőle.
Köszi előre is!