Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.

Lehet, hogy ez hülye kérdés lesz. Nekem Jetforce TSDI-m van. Nem egy SR50, de ez ugye az injektort tekintve teljesen lényegtelen.
A nyomásszabályzóm rakoncátlankodik, így én is elgondolkodtam a felújításon. Viszont nagyon malmoztam azon, hogy talán jó lenne, ha 70-es henger kerülhetne rá. Azt tudom, hogy két módon lehetne megoldani a többletüzemanyagot:
- Az ECU módosításával (házilag esélytelen)
- Üzemanyag (és persze légnyomás) nyomásának növelésével.

Ugye utóbbira találta ki a HGT a kombinált benzin+levegő nyomásszabályzót. Viszont horror áron adják. Ellenben kotorásztam az ebay-en és elég olcsón lehet kapni üzemanyag nyomásszabályzót, amin szintén állítható a nyomás 0 és 10 Bbar között. És ezzel a nagyobbik gond le is lenne tudva. Levegőnyomás szabályzó szerintem egyszerűbb.
Ez így működhetne?
Szia mester! Szerinted ha kicserèlnèm a nyomásszabályzót lenne valami változás? Remèlem minden rendben ? ! Itt Görögországban minden ok.!
Sziasztok,
van egy régi csíklámpás SR50-em, melynek az első futóműve teljesen gatya, a csillapítást max a karjaim és a gerincem adja. Új első villát nem találok bele, szóval a felújítás tűnik kézenfekvőnek. Ehhez mi kell(pl milyen olaj és mennyi? Szimeringen kívűl kell valamit cserélni, esetleg valami robbantott ábra vagy szerelési utasítás van?) Köszi előre is.
Sziasztok! Görgőt szeretnék cserélni a motoromban! A görgők megvannak 7gr 17x12 méretben morinis DiTech-hez. Lépéseket valaki le írná? Illetve annyi támpontot adtak hogy tartsak ellen a külső szíjtárcsának. De azt senki se mondta hogy milyen erősen húzzam vissza illetve hogyan tudom ezt le szedni!
Sziasztok! Szerintetek merjek 15w-os halogén izzót a fényszóróba rakni,vagy tényleg hazavágja?Két körlámpás.
Ment a válasz!
Rendben !
Értem! Írtam e-mailt. Érdekelne a dolog!
Úgy összeállítom a szettet bogy csak 2 csövet kell fel bilincselni a csatlakozóra !
Akár tőlem is nem nehéz beépíteni !
Köszönöm a választ Miofan! Esetleg ezt a vízleválasztót lehet valahonnan/valakitől beszerezni? Illetve a beépítése nehéz? Válaszokat köszönöm!
Üdv ! A vizleválasztó a kompresszor és az injektorfej levegőcsatlakozó közé van kötve , mivel a kompresszor kondenzvízet termel és a kenését/ olajat/ a forgattyúsházból kapja ezt az olajos vizes kondenzátumot feltolná a fejbe és befecskendezné az üzemanyaggal együtt! Ezért kormozza a gyertyát alapjáraton ! Beépítésével megszünik a kormolódás , egyenletes lesz az alapjárat . Képeket mellékeltem . A nyomástartóra a rendelést Sang fórum társunknál de akár nálam is jelezheted Privátban !
Sziasztok! Miofan hoz fordulnék illetve aki tudja a választ! Látom itt topikban ezt a "vízleválasztó" valamit. Ez miben segíti a motort. Ez valamiféle benzin szűrő lenne? Látom hogy írták régebben is hogy milyen jó ez de nem írták most ez mi is lenne. Illetve Miofan akkor emailben lehet tőled rendelni nyomástartószelepet? Válaszokat előre is köszönöm!
Elég meg győző azt hiszem !
Természetesen linkelek egy pár képet is, a gyári nyomásszabályzó használatával és a vízleválasztószettel gyertyakép ilyen !
Sang ! A gyári nyomástartószelep tesztje befejeződött ! Kiváló! !Hidegen Melegen tökéletes ! Rendelhető !
Rendben !
Értem. Ha megadná magát a mostani,kereslek
Még nincsen beárazva,de a felújított 11 ezer ,ez viszont gyári új ! Úgy gondolom 14-ezer/darab jó ár érte , még egyszer ki hangsúlyoznám , gyári új! Ha igény van rá,rendelni kell ! Privátban Sang mesternél és nálam is lehet .
Nagyon jó! Remélem beválik, és utána hozzám is jön :).
Vadi ujj ,vagy perwollal mosva ? Mennyibe fájna egy olyan ?
Mester! Örülök neki!
Istenek hála gyári új a drága !
Zsír!
Sang ! A gyári nyomástartószelep tesztje elkezdődött !