Ahh nekem semmilyen lemez nincs ott, hol tudok ilyet beszerezni? Apropó jó a gyári fém membran vagy vegyek kevlárt. Hs azt mondta hogy felfúrja a max meretre vezerlést modosít es nitridálja. De nem kell neki több benya, azert se elektronika, se pollini csesze nem kell. Hat kivancsi vagyok mi jön majd ki ebből.
Alapjáraton valahol 4 bar felett kell, hogy legyen a nyomás, így én a helyedben a második kompresszort használnám, ami 5 Bar-t nyomott önindítózás közben.
A szaggatással kapcsolatban, nézd meg, hogy a szívócsonk és a reed szelep között megvan e a levegőgyorsító lemez. Általában ki szokták dobni belőle, mert azt hiszik, hogy az a fojtás...
Gyerekek kérdésem van . Gyertya legszürőház pillangó szelep leszedve. Sr50 ditech piaggio blokk. Fel szeretném újítatni a hengert ( gyári 50) . Rákötöttem a kompresszorra egy cső darabbal nyomásmerőt. Öninditózva 4 bárt termel majd tartja. Van egy tartalék is az 5 bar, és tartja. Ez kevés már, küldjem el a hs-hez ezt is ? Vagyis mennyi a határ érték? Amotor müködött 109 kg vagyok és dobozzal 70 75 km/órat megy. De néha 70 felett mindha kihagyna a gyújtás és addig nem megy amig vissza nem lassúl 68-ra. Esetleg durogg a kipufogó ilyenkor. A gyertya öz barna nem fekete.esetleg lehetett ez a haldokló kompresszortól.? Vagy ez az önindítóval termelt nyomás nem mérvadó? Bocsi ha hosszú voltam.
Sziasztok érdeklődnék hogy valaki találkozott e már olyannal Aprilia Sr-nél hogy nem bír menni a motor. Görgők ékszíj csuszkák gyertya kicserélve. 20km/h nál nem megy többet.
Úgy tűnik, megvan a hiba, az előző gazdi hengerfúrás után (amit említett is) elfelejtett új tömítéseket venni a hengerfejhez és úgy gondolta jó lesz úgy is, ha szilikonnal körbenyomja (ezt nem említette). Hát, eddig bírta...
Az elektronika csak akkor hibásodik meg, ha akku nélkül (vagy hibás akkuval), rosszul érintkező akkusarukkal használtad. Ekkor túlfeszültséget kaphat. Ez ditechnél szinte kizárt, mert akkor nem is tudnád beindítani (nincs berúgókar). Másik meghibásodási lehetőség hogy rajta maradt a gyújtás és túlmelegedett. Ekkor nagy valószínűséggel a modul és a trafó is meghibásodott. Ha fel van púposodva, esetleg égett szaga van akkor kuka. Harmadik a hibás bekötés, de nálad ezt is kizárnám, mert eddig működött. Tesztelni úgy tudod hogy a trafó helyére 12V-os izzót kötsz, a jeladó helyére pedig +3V-ot (két ceruzaelem) kapcsolgatsz. Amíg a +3V rajta van a bemeneten, addig az izzó sötét. Ha leveszed a +3V-ot, akkor az izzó folyamatosan világít. Az elektronika nem javítható, műgyantával van kiöntve.
Az tuti, hogy sok minden szarságot kiszűr, de ebből ne vonj le téves következtetést, mert az olajjal kevert levegő (meg a levegőben a vízpára) a szűrőben így, habossá válik, de a kép csalóka.
De mondom, valóban csak jót tesz vele az ember.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
A szaggatással kapcsolatban, nézd meg, hogy a szívócsonk és a reed szelep között megvan e a levegőgyorsító lemez. Általában ki szokták dobni belőle, mert azt hiszik, hogy az a fojtás...
http://sm-frmimg.cdnadcom.net/...
G.
Kattints ide!
G.
De mondom, valóban csak jót tesz vele az ember.