Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.

Bátyám karbis gépe nem hajlandó beindulni. Megnéztük, hogy kap e benzint, de azt vettük észre, hogy sem önindítózás közben, illetve berugókarral rúgva sem folyik benzin a lehúzott benzinvezetéken. Ugyanakkor a benzincsap vákuumcsövét szájjal megszívva szépen folyik a benzin. Ilyenkor most mi van? Tesóm a motort gond nélkül használta és mindíg első rugásra beindult, de a legutóbbi (Két héttel ezelötti) vihar óta most nem indul. Igaz csak ritkán használja épp ezért csak tegnap szólt, hogy nem megy a motor.

G?
Sajnálatos módon a motor a családban van 2002 óta szalonból.. 13 ezer km volt benne tavaly. A szerelőnk azt mondtam mivel alig használtuk így nem muszáj gyertyát cserélni. Mivel a családban nincs autó szerelő aki ezt tudja így hallgattunk a szerelőre. Sajnos már tudom hogy elég el csúsztam a gyertya cserével de attól függetlenül a többi probléma nem oldódott meg.. És nem hinném hogy sok köze van a gyertyának a problémáimhoz. De majd hátha valaki tud nekem segíteni.
Nekem ugyan ezt csinálta...!Nekem az injektor adta meg magát! Szétszedtem kicseréltem benne a gumi gyűrüket a teflon gyűrüt mert az égett el.A hatlapfejű csavarokat kidobta mert nem lehet rendesen meghúzni és emiatt elégett még egy teflon gyűrüm :( Vettem két crmo vanadium imbusz csavart és azzal raktam össze.A teflon gyűrüt 2-3 tekerés teflonszallagga megerősítettem! ;) ;) Azóta 8000-ret bele raktam semmi baja! Ez is egy megoldás lehet.;)
Sziasztok! 2004-es Ditechem van.Most cseréltem benne variátort.Kapott egy malossi multit,kapott egy Leo TT kipufogót de végre maradt a 70-72 Km/h..... ennél itt a vége vagy mi van ilyenkor?Valakinek valami ötlet? Köszi!
Sziasztok! SR50-em ( karbis )elkezdte tönkretenni a gyertyákat.
A jelenség az, hogy pár 100 km után azt veszem észre, hogy nagy gáznál befullad a motor. Elveszem a gázt, beindul és kis gázzal elmegy.
Mihelyt nagy gázt húzok neki, ismét befullad. Gyertyacsere után megszünik a jelenség. Már a 4. előírt GK gyertya van benne.
A gyertyakép jó. Mi lehet a probléma?
Örülök, hogy visszatért a fórum a "segítsük egymást" stílusra, és elmaradtak a durva beszólások és a "tudom, de nem mondom meg" válaszok.
Gratula!
A gyertyát illik rendszeresen cserélni - a gyári javaslat: 4.000 km
Ha 17.000 km-nél cseréltél gyertyát, akkor ne csodálkozz, hogy gondok vannak a gépeddel.
Hol vannak nálad a 4.000 km-es szervizek, amikor a gyertyacsere mellet sok minden egyebet cserélni, ellenőrizni kell?!
Az én benzines gépemben az 5-ik NGK gyertya működik (18.5000 km), soha nem volt vele gondom.
Nekem gyárilag NGK volt benne (benzines), azóta is erre cserélem és semmi gond nincs vele. 4.000 km-ként cserélem.
Nincs mit szívesen. Azért van a fórum, hogy amibe tudunk segítsünk egymásnak.
Ez valóban lehetséges, megfogom nézni. Köszönöm a segítséget!
Ha sokat áll és úgy indul, nehezen, akkor az is lehet, hogy a karbiból elpárolog a benzin, és addig nem indul amíg meg nem telik. Nézd meg úgy, hogy amikor sokat áll leveszed a karibit és nézd meg, hogy meddig van benzinnel az úszóház. Vagy indítás előtt vedd le a vákuum csövet a szívócsonkról, szívd meg, hogy a benzincsap nyisson és a karbi megteljen. Ha így indulni fog pöccre akkor a karbi tömítettségével lesz gond.
Nem biztos hogy forralja, lehetséges hogy csak a beöntő sapkát kellene cserélni. A hűtőben lennie kell egy bizonyos nyomásnak a rendes működéshez. A hűtőfolyadék nyomás alatt magasabb hőfokon forr, de ha nem zár a kupak, akkor kinyomja. Első körben nem állnék neki vízkőoldóval. Próbáld meg 20%-os ecettel. Elég sok dolgot ki fog túrni az is. Másik megoldás a trisó. Ha még ezek után sem megy a hűtés, akkor lehet hogy a termosztát maradt elzárt állapotban. Ekkor csak a termosztát cseréje segít. Mielőtt felöntöd a hűtőrendszert, alaposan mosd át tiszta vízzel. Ne maradjon benne sem ecet, sem trisó és egyéb vad dolgok.
Na ezt nem ide akartam az egészet, de mindegy.
Amíg a motor hibátlan, addig jó bele az NGK is. A gyertya csak a hiba kezdetét jelzi. A dadogásról már volt szó, keresd "miofan" fórumtársat ez ügyben.
Aprilia rally vizesem van forralja a vizet a hűtő betöltö kupaknál ereszti a vizet.
MIvel lehet kimosni a hütőt?
Nekem már mondtak olyat hogy öntsem fel egy estére vizkő oldóval és ki tisztitja nem tudom a hengerfejtömitést nem-e marja meg.
Kézi szivatós. Ellenőriztem már és nem csak látszólag tűnik jónak, mert szivató nélkül sokkal többet kell rárúgni, hogy beinduljon hideg motornál. Ebből kifolyólag valószínűleg azzal nem lehet baj. Túl komoly problémára nem feltétlenül gondolok mert akkor szerintem melegebb motornál se indulna annyira könnyen. Egyébként ha sikerült beindítani és aztán leállítom, utána már egyből indul önindítóról is. Csak több órás állás után nehézkes az indítás kicsit.
Ha csak hidegen nem akar indulni, akkor nézd meg a szívatóját. Valószínű, hogy ott lesz a gond. Amúgy milyen van rajta kézi vagy automata?
Sziasztok! Nemrég vettem egy Aprilia SR50 karburátoros robogót használtan. A problémám az lenne, hogy hidegen nehezen indul. Önindítóról nem akarja elkapni és kb tízet rákell rúgni mire beindul. Melegen ilyen probléma nincs, önindítóról is egyből beröffen. A gyertyát megtisztítottam de nem vettem észre változást. Esetleg egy gyertya csere megoldaná a dolgot, vagy más baja lehet? A segítségeteket köszönöm előre is!
Sziasztok! Köszi a válaszokat!Remélem csak gyertya az! Akku sarut néztem nincs le lazulva. De ez a furcsa dadogás meg az alapjárat mitől lehet? Esetleg még gondoltam nyomás szabályzó szelepre? Az lehet?
És az NGK CR8E gyertyát jó messze dobd el,hogy véletlen se tudd belerakni
Elsőnek nézd meg az akkusarukat, ill hogy nincs e lelazúlva valamelyik.
Sziasztok! Engem is el ért e DiTech betegségek kora. :/ Az egész kezdődött azzal hogy el kezdett rángatni a motor kb. mint egy bakkecske üzem mód. Alapjárat nem volt egyenletes néha dadogott és volt olyan is hogy fel pörgött és le állt... Egy darabig használtam így azt mondták csak dugulás van benne. Hát nem múlt el. 17000 Km nél le cseréltem a gyertyát (gyárit). NGK CR8E gyertyát adtak azt mondták az való hozzá. Akkor egy kicsit enyhültek a problémák. Aztán el megyek motorozni. Meg állok pihenni. Indítanám be és onnantól semmi. Pumpa zúg lámpa világít de hiába nyomom az önindítót valahogy nem akarja el kapni. Olyan mintha nem lenne gyújtás vagy én nem is tudom..
Ha esetleg valamelyik hibával kapcsolatosan alaki tud segítséget adni meg köszönöm.
Nem vagy egyedül az ismeretségeddel és a véleményeddel !
Da Miofan èrt hozzá! Ezt garantálom. Szemèlyesen ismerem!
Szép motor. Hozzátenném az hogy évekig ne kelljen hozzányúlni,senki nem fogja neked garantálni,de ha egy hozzáértő átvizsgálja,megmondja melyik főbb alkatrész(kompresszor,nyomástartó,b.pumpa stb kb mennyit fog még bírni,és ezekre nem sajnálod kiadni a pénzt(felújíttatni),több az esély hogy nem kell sokat tologatni. Nekem 4-5 éve van meg de szervizbe nem vittem soha,sőt nem is vinném . Sajnos tényleg kevesen értenek hozzá.