Új fejlemények bátyám karbis gépével kapcsolatban.
A benzincsövön azért nem jön benzin, mert nincs elég vákuum a benzincsap működtetéséhez. Indítózás közben a szívócsonkot befogva nem nagyon éreztem a szívóerőt, amiből sejtettem, hogy nagyobb lesz a gond.
Leszedtük a szívócsonkot, hogy megnézzük a reed szelepet, nem e az tört el, de annak nem volt baja, azonban ahogy benéztem a forgattyúsházba észrevettem, hogy áll benne a víz. Ez gondolom nem túl egészséges dolog. Egyből hengerfej tömítésre gondoltunk. Egyelőre még nem szedtem szét a hengert. De így látatlanban is az lenne a kérdésem, hogy a hengerfejtömítés átszakadása okozhat e kompresszió csökkenést. Mert a tömítés hibája magyarázná a vizet a blokkban, de lehet e következménye az alacsony kompresszió, vagy a kompresszió más miatt szállt el? Lehet, hogy besűlt a motor és szétégett a tömítés? Vagy mi a gyík lehet vele?
Sziasztok. Illetve Szia Kinter.
Kb. 2-3 éve vettem tőled egy ditech átalakításához való elektronikát. Ki tudom valahogy mérni hogy behalt-e? Mik a tünetei?
Nem gond! Ahogy hallottam és írták többen is hogy hozzád forduljak inkább megváltás lenne ha tudnál segíteni. Le írom akkor nagyjából hogy mi a problémám aztán hátha lesz belőle valami. Akkor holnap vagy holnap után emg nézem én is a mailom. Köszönöm.
A jelenséget lejjebb le írtam. Már ki öntöttem belőle a benzint mivel a házba nem akartam behozni a benzinnel együtt. Igazából gyorsan le írva a jelenségeket: nehezen indulás, alapjárat nem egyenletes ("akadozik", felpörög le áll) , menet közben néha olyat csinált mintha nem kapna naftát vagy túl sokat kap és teljesen vissza kellett engedni a gázkart utána megint ment egy darabig. Ha nem engedtem vissza elinduláásnál akkor le állt.
Szia. Jól fogalmaztál! Mèrt szedted szèt? Nem ment? Mi volt a jelensèg? Ebben a pohárbqn nem látom hogy állna benne. Ha állna benne,akkor már be sem indul mert a levegő csövön megy a benzin vissza felè a kompresszor irányába! Ha ez a gondod nyomástartó szelepet kell benne cserèlni. Miofan mesterrel vedd fel a kapcsolatot,lentebbi hozzászölásnál megtalálod. Üdv: Zsaru!
Sziasztok! Ma szét szedtem a ditech-em. A nyomásszabályzó szelep poharában állt a benzin ez normális? A képen meg tudjátok nézni. Lehet rosszul fogalmaztam nem nagyon ismerem név szerint.
Az ecet azonnal elkezd hatni. Ha nagyon durván vízköves a hűtőd, akkor azonnal elkezdi kifelé fújni a habot, így a tartály fedelét ne tedd rá, mert képes szétdurranni. Azt hogy meddig kell benne hagyni, látni fogod, mert amíg buborékol addig maradhat. Pár óra kell neki valószínűleg. Ezután alaposan át kell mosni tiszta vízzel. Arra viszont számítanod kell, hogy ha valahol lyukas a hűtőd vagy az volt és hűtőtömítő tartotta össze, akkor az ecetes áztatás után ereszteni fog.
Ezek szerint a benzincsap az jó. De a leírtak alapján úgy tűnik, hogy nincs vákuum ami kinyitná a csapot. Én első körben megnézném a vákuumcsövet, hogy nincs-e kirepedezve, mert, hogy te megbírod szívni az nem azt jelenti, hogy a motor is tud akkora vákuumot csinálni. Ha megszívod fogd be a nyelveddel, hogy nem-e szökik el a vákuum. Ha igen akkor a csőnél lesz a hiba. Illetve még megnézném a szívócsonkot is amibe a vákuumcső csatlakozik, hogy nem-e az van kirepedve, és azért nem bírja a csapot kinyitni. Hirtelen ennyi jutott most az eszembe.
A benzincsövön azért nem jön benzin, mert nincs elég vákuum a benzincsap működtetéséhez. Indítózás közben a szívócsonkot befogva nem nagyon éreztem a szívóerőt, amiből sejtettem, hogy nagyobb lesz a gond.
Leszedtük a szívócsonkot, hogy megnézzük a reed szelepet, nem e az tört el, de annak nem volt baja, azonban ahogy benéztem a forgattyúsházba észrevettem, hogy áll benne a víz. Ez gondolom nem túl egészséges dolog. Egyből hengerfej tömítésre gondoltunk. Egyelőre még nem szedtem szét a hengert. De így látatlanban is az lenne a kérdésem, hogy a hengerfejtömítés átszakadása okozhat e kompresszió csökkenést. Mert a tömítés hibája magyarázná a vizet a blokkban, de lehet e következménye az alacsony kompresszió, vagy a kompresszió más miatt szállt el? Lehet, hogy besűlt a motor és szétégett a tömítés? Vagy mi a gyík lehet vele?
G?