A Dellorto-ra ra van irva (ontvenyben). Azon kivul ha ujnak hirdeti es olyan 7-9 ezer korul, akkor tuti, hogy kinai. A hasznalt do olyan 7-tol felfele indul.
Hiba? A motorom 2002-es 2000 km ezelőtt lett teljesen felújítva,sajnos két hete 70-80-tól nem megy többet elkezd szaggatni mintha elfogyna a benzin,fúvóka átnézve 8-as gyertya van benne pipa cserélve ,trafó ellenőrizve,szűrök tiszták,emelkedőn padló ig húzom a gázt akkor is ez a tünet,lefelé megy 100 at is.valaki tudna segíteni mi lehet a probléma.?
Sziasztok!
Keresek 2003-as SR50-hez gyári karburátort. Ha valakinek van elfekvőben ne tartsa magában :)
Jófogáson van fenn több is új dellorto-nak hirdetett. Ezek vajon kínaiak?
Köszönöm
Vagy megpróbálod kifeszíteni kis lapos csavarhúzóval, vigyázva, hogy az öntvényház ne sérüljön meg, vagy az én módszeremet alkalmazod és belecsavarsz egy pozdorja (facsavar) csavart a szimmering oldalába és azzal húzod ki a szimmeringet, pl egy fogóval megfogva.
Köszi a gyors választ. A 7végén szeretnénk cserélni munkatársam motorján(bár Ő azt mondta a blokk alján nincs csavar,csak a beöntönyilást találta meg felül)
Jó rendben meg csiszolom akkor.
A variátor alatti fötengely szimeringet hogy lehet a legkönnyebben ki szedni? Hőlégfúvóval melegitettem de nem lágyult meg.
1mm, vagy ezalatt, cserés.
A csúszást más is okozhatja, pl ha a kuplungpofák felszine fel van "üvegesedve" , (tükörfényes felület). Ezen segíthet, ha csiszolópapírral megcsiszolod a pofákat, hogy mindenhol matt legyen a felület.
Heó Aprilia old sr hez nincs valakinek jó álapotu orr idoma vizhütésesé fontos lenne már anyi hirdetéshez irtam de senkinek nincs vagy csak olyan ami törött :(
Már az sem állja meg a helyét hogy el kell távolítani ! Módosítani kell ! Rajtam kívül senki nem tesztelt , sok típust kipróbáltam mire meglett a megfelelő ! Nagyon sokat szoptam vele,de meg van a megoldás !
Az volt az első, hogy kivettem a szűrőt belőle.
De ezt már a beszerelés előtt is csinálta, sőt igazából, amióta megvan így indul. Csak a mérőórás szűrő beépítése után már tudtam mihez kötni, mert láttam a nyomásértéket. De, hogy mitől van, azt nem tudom. Fél perc múlva meg már semmi baja, és megy rendesen egész nap.
Keresek 2003-as SR50-hez gyári karburátort. Ha valakinek van elfekvőben ne tartsa magában :)
Jófogáson van fenn több is új dellorto-nak hirdetett. Ezek vajon kínaiak?
Köszönöm
Aprilia sr 50 ditech-en hol találom a hajtómű olaj leeresztő és beöntő csavart? köszi
G.
Aprilia Rallyrol a hajtomüolajat hol tudom leengedni?
A variátor alatti fötengely szimeringet hogy lehet a legkönnyebben ki szedni? Hőlégfúvóval melegitettem de nem lágyult meg.
A csúszást más is okozhatja, pl ha a kuplungpofák felszine fel van "üvegesedve" , (tükörfényes felület). Ezen segíthet, ha csiszolópapírral megcsiszolod a pofákat, hogy mindenhol matt legyen a felület.
az enyémen most 3mm. és néha csúszik is
De ezt már a beszerelés előtt is csinálta, sőt igazából, amióta megvan így indul. Csak a mérőórás szűrő beépítése után már tudtam mihez kötni, mert láttam a nyomásértéket. De, hogy mitől van, azt nem tudom. Fél perc múlva meg már semmi baja, és megy rendesen egész nap.
G.