Képet nem tudok most felrakni. De nagyon szép állapotban van a motor, nem csak külsöleg. Amíg ment szepen ment jól gyorsult. A blokk nem volt piszkalva, vagy hergelve vége kb 80-90 kózött volt. Szal ha csak 50e kéne ráköltenem, és évekig jo lenne simán megérne nekem annyit.
Meg az is igaz, ha egy jó állapotú motorról van szó, akkor megéri javítani, legyen szó javításról vagy átalakításról. De ha egy lepukkant, kihajtott, ütött-kopott sza..., akkor hagyd a fenébe. Sokan ezt sem akarják megérteni. Mert az átépítés is benne van ~50-be. És ez akkor igaz, ha egyébként a blokk üzemképes. Ha felújításra szorul, akkor + + + + ....
Isten őrizzen hogy védjem a ditechet, de tudod a legnagyobb probléma az hogy sokan csak elkérik a pénzt és szinte semmit nem csinálnak a motorral. Vissza kell vinni és követelni a javítást. Ez ilyen egyszerű. Ha nem, akkor fogyasztóvédelem vagy pár kigyúrt, kopasz haver... Magyarország 2015...
Köszi szépen! Ismerősöm 70e költött az rá, injektorral is kezdtek vmit. 2 hétig működött a vas és most ugyanaz a hiba megint. Eladja a motort 50e ért. Megunta a szivást!...
Sziasztok! Van egy 2003-as injektoros apriliam. Valamelyik nap menet közben prüszkölt, puffogot, visított egyet majd leállt. Újra indítottam, beindult alapjáraton egy darabig, gázadás leáll, később nem is indul. Olyan volt mintha nem kapna üzemanyagot... Injection lámpa villogot. Majd jöhetett a 8,2 km-es hazatolás, imádtam... Ötlet valakinek? Nekem a Duna volt az első, de azt tán csak nem. Aprilia szervizben nem nyúlnak hozzá egyáltalán, másik szervízt is próbáltam, ők azt tanácsolták alakítsam át karbisra. Valakinek ismerőse Pest megyében vagy BP-en? Illetve mibe fájna? Előre is köszi a válaszotokat!
En benne hagytam az olajpumpat bizony... lesz ami lesz. Az atalakitas ota belenyomtam olyan ezer km-t es teljesen jol mukodik.
A masik az, hogy az ditechem szivocsonkjaba a dellorto 17,5 siman belement, egyedul azt a pozicionalo tusket kellett lereszelnem, mert ha az a gumicsonkban a helyere kerult, akkor ferden allt a karbi.
Sot, ha a dellortot valasztod, akkor a karbi es a legszoro kozotti gumicso is teljesen jo.
Bocs, de már nem írom le újra.
"[14823] 2010. augusztus 1. 21:52
A benzinpumpát, az injektort, az olajpumpát, az ECU-t, az olajtartályt le kell szerelni, ezekre nem lesz tovább szükség. A fojtószelep helyére egy karburátort kell rakni( ha olyat választasz ami felmegy a gyári szívócsonkra pl. Yamaha 3KJ, akkor megspórolod a karbis szívócsonkot is). A hengerfejben az injektor helyét le kell zárni, mégpedig úgy hogy 12-es menetet vágsz a lyukba, és egy belevaló csavart raksz bele(vigyázz hogy a csavar vége ne érjen bele az égéstérbe vagy a dugóba). A szívócsonkon lévő olajadagoló lyukat be kell ragasztani vagy óvatosan be is lehet forrasztani(arra vigyázz hogy nehogy kiolvadjon a helyéről). Ezután jön az a rész amivel nem hiszem hogy boldogulni fogsz, ugyanis kell egy FET-es vagy egy DC-CDI gyújtás, ami akkuról megy. Sima CDI nem jó bele, mert a ditech-nek nincs kiépítve az a 400V-os tekercse, ami tudná tölteni a gyújtásmodult. Ha ez megvan, akkor jön az hogy gyújtás beállítás. A ditech-nek speckós lendkereke van, sok "jeladó"-val, amiből nekünk csak egyet kell megtartani, a többit le kell reszelni vagy flexelni. Viszont az hogy melyiket hagyod meg, az nagyon fontos, mert ez fogja adni a gyújtás időpontját. Ha ez is megvan, akkor a levegőkompresszort kell kezelésbe venni. A legegyszerűbb az, ha a helyén hagyod, mert akkor nem kell mindenféle lemezt barkácsolni a helyére, viszont ekkor a kompresszorban lévő görgőt ki kell szedni, hogy ne működtesse a főtengely feleslegesen. A kompresszor kimenetén lévő réz kimenőcsövet ki kell csavarni, és a helyére egy 8-as csavart betenni. Ezután végülis mehet a keverékbenzin a tankba, és a motorod működik. Persze pár kisebb dolgot még meg kell oldani, pl vízhőmérő átkötése, a kábelköteg felesleges vezetékeinek kiválogatása, stb. " FET gyújtást tudok neked csinálni, postával 12e. 5 szál vezetéket kell bekötni. Kell egy megszakítós Simson 12V-os gyújtótrafó is a gyári helyett. Átépítést nem vállalok (az utolsó két eset óta, mikoris 2x halálra gyalázott motort hoztak oda és nem bírta felfogni a `tisztelt ügyfél` hogy nem éri meg átalakítani. Utána persze még neki állt feljebb....), szóval azt magadnak kell megoldanod. Max tanácsokkal tudok szolgálni, ha éppen fent leszek a fórumon.
A masik az, hogy az ditechem szivocsonkjaba a dellorto 17,5 siman belement, egyedul azt a pozicionalo tusket kellett lereszelnem, mert ha az a gumicsonkban a helyere kerult, akkor ferden allt a karbi.
Sot, ha a dellortot valasztod, akkor a karbi es a legszoro kozotti gumicso is teljesen jo.
"[14823] 2010. augusztus 1. 21:52
A benzinpumpát, az injektort, az olajpumpát, az ECU-t, az olajtartályt le kell szerelni, ezekre nem lesz tovább szükség. A fojtószelep helyére egy karburátort kell rakni( ha olyat választasz ami felmegy a gyári szívócsonkra pl. Yamaha 3KJ, akkor megspórolod a karbis szívócsonkot is). A hengerfejben az injektor helyét le kell zárni, mégpedig úgy hogy 12-es menetet vágsz a lyukba, és egy belevaló csavart raksz bele(vigyázz hogy a csavar vége ne érjen bele az égéstérbe vagy a dugóba). A szívócsonkon lévő olajadagoló lyukat be kell ragasztani vagy óvatosan be is lehet forrasztani(arra vigyázz hogy nehogy kiolvadjon a helyéről). Ezután jön az a rész amivel nem hiszem hogy boldogulni fogsz, ugyanis kell egy FET-es vagy egy DC-CDI gyújtás, ami akkuról megy. Sima CDI nem jó bele, mert a ditech-nek nincs kiépítve az a 400V-os tekercse, ami tudná tölteni a gyújtásmodult. Ha ez megvan, akkor jön az hogy gyújtás beállítás. A ditech-nek speckós lendkereke van, sok "jeladó"-val, amiből nekünk csak egyet kell megtartani, a többit le kell reszelni vagy flexelni. Viszont az hogy melyiket hagyod meg, az nagyon fontos, mert ez fogja adni a gyújtás időpontját. Ha ez is megvan, akkor a levegőkompresszort kell kezelésbe venni. A legegyszerűbb az, ha a helyén hagyod, mert akkor nem kell mindenféle lemezt barkácsolni a helyére, viszont ekkor a kompresszorban lévő görgőt ki kell szedni, hogy ne működtesse a főtengely feleslegesen. A kompresszor kimenetén lévő réz kimenőcsövet ki kell csavarni, és a helyére egy 8-as csavart betenni. Ezután végülis mehet a keverékbenzin a tankba, és a motorod működik. Persze pár kisebb dolgot még meg kell oldani, pl vízhőmérő átkötése, a kábelköteg felesleges vezetékeinek kiválogatása, stb. " FET gyújtást tudok neked csinálni, postával 12e. 5 szál vezetéket kell bekötni. Kell egy megszakítós Simson 12V-os gyújtótrafó is a gyári helyett. Átépítést nem vállalok (az utolsó két eset óta, mikoris 2x halálra gyalázott motort hoztak oda és nem bírta felfogni a `tisztelt ügyfél` hogy nem éri meg átalakítani. Utána persze még neki állt feljebb....), szóval azt magadnak kell megoldanod. Max tanácsokkal tudok szolgálni, ha éppen fent leszek a fórumon.
Fejér megyében keresnék fekvő minarellihez passzos klipufogót...
Ő ennek a tudománynak a nagymestere.