Aki foglalkozik felújítással,szereléssel:kb.mennyibe kerül egy motorgenerál?Nincs semmi baja csak mintha hallanék egy kis csörgést néha...
Ha szétszedem akkor már görgő,szíj,kuplungrugó stb.is cserélnék.
Mert ez a megoldás MINDEN más helyen (mármint mindenkinél) fojtásnak minősül. A karbis motoroknál a karburátor szívótorkában van gyárilag lyukas lemez, amelyik fojtott.
Nem gyári, de nincs jelentősége szerintem. Persze, ha nem tetszik ahogy indul akkor csere, de ennyi. Már egy másik kiputól kell változtatni, nekem is ez volt anno.
Ha nagy fordulaton nyit szerinted, tegyél bele gyengébbet, de szerintem nehéz munka, aki még nem csinált olyant. Jobban jársz, ha leveszed kompletten és elviszed, ahol bele is rakják, olyan boltba.
Figyelni kell, mert az eredeti lemez nem simán lyukas, hanem befelé peremes! feltételezem az átáramló levegő örvényei miatt.
Itt a hajdani enyém, kissé nagyítottam, ezért tűnik rosszabbnak, no meg a telcsi minősége.
A vízleválasztó beszerelése után,magam gyártottam egy olyan"fojtólemezt",az eredetit már nem találtam meg. Azóta picit egyenletesebb a járása& na meg a nézése is ..de néha beszaggat nekem is.
Van benne egy kis bizonytalanság, de amúgy szépen jár. Külső szemlélő szerintem észre sem venné, csak nekem tűnik kicsit egyenetlennek.
Viszont van egy olyan dolog, hogy reggel első indításnál (gondolom, amikor hideg a motor) a kompresszor nyomása leesik 4 Bar-ról 2-2,5, re (a leválasztó órája szerint) Itt akadozik kicsit, majd kb 15-25 másodperc után magáhoztér és ismét felmegy 4 Bar fölé. Onnantól kezdve jól használható.
Ha valaki tudja, mitől lehet ez, az ne tartsa magában.
Szia
Mèg èn nem nèztem meg,de mindjárt szètkapom. Nekem arèrt említette miofan,mert a vízleválasztó beszerelèsèvel sem egyenletes a járása,mit az övènek. Melegen igen,de hidegen kicsit be- be akadozik...... Tièd hogy jár?
150cm3-es majesty robogónál
új kuplungpofának hány mm a ferodol vastagsága?
Nekem a régin most 3mm és ha jól oda húzom a gázt neki akkor csúszik a kuplung. de a 80-90-et is kicsit erölködve tartja. A szij szélességéböl 1mm van kopva mértem, a görgö sincs le kockásodva benne.
Ha szétszedem akkor már görgő,szíj,kuplungrugó stb.is cserélnék.
Ha nagy fordulaton nyit szerinted, tegyél bele gyengébbet, de szerintem nehéz munka, aki még nem csinált olyant. Jobban jársz, ha leveszed kompletten és elviszed, ahol bele is rakják, olyan boltba.
Vagy valami "tuning" cucc,azért nyit olyan nagy fordulaton?
A szíj gyári.
Itt a hajdani enyém, kissé nagyítottam, ezért tűnik rosszabbnak, no meg a telcsi minősége.
Viszont van egy olyan dolog, hogy reggel első indításnál (gondolom, amikor hideg a motor) a kompresszor nyomása leesik 4 Bar-ról 2-2,5, re (a leválasztó órája szerint) Itt akadozik kicsit, majd kb 15-25 másodperc után magáhoztér és ismét felmegy 4 Bar fölé. Onnantól kezdve jól használható.
Ha valaki tudja, mitől lehet ez, az ne tartsa magában.
G.
Mèg èn nem nèztem meg,de mindjárt szètkapom. Nekem arèrt említette miofan,mert a vízleválasztó beszerelèsèvel sem egyenletes a járása,mit az övènek. Melegen igen,de hidegen kicsit be- be akadozik...... Tièd hogy jár?
G.
150cm3-es majesty robogónál
új kuplungpofának hány mm a ferodol vastagsága?
Nekem a régin most 3mm és ha jól oda húzom a gázt neki akkor csúszik a kuplung. de a 80-90-et is kicsit erölködve tartja. A szij szélességéböl 1mm van kopva mértem, a görgö sincs le kockásodva benne.
http://oem-parts.hu/parts/gile...
G.