Most beszéltem vele én is, mondta hogy nem indult, de a gyertya csere megoldotta ! Vegyetek bele egy rg6yca-t ! A leválasztót feltétlen felrakni !Akkor már mindegy akár ngk is mehet neki . A lemeznek ott kell lenni , az gyorsítja az áramlást ! Addig még beszélünk úgy is ha másképpen nem akkor
Szia. Tudom mondta.:-) Jó lett! Mondom neki röffentse be,de nem indult. El is keseredett,de egy gyertya csere megoldotta. Jövő hèten,ha meg tudom oldani le megyünk mocival hozzád! Èn meg majd megnèzem ott van e a lemez,de mint ha nem emlèkeznèk rá,hogy ott lenne...... :-)
Ha sikerült levenni a deknit, akkor többet fogsz látni. De általában annyival hosszabb szokott lenni a cső, hogy ha a csatlakozás tövénél szivárog akkor azt a kb. 5 mm-t le tudod vágni és megint jó lesz egy darabig. Persze ez csak akkor igaz, ha az előző gazdája már nem vagdosta a csöveket.
Köszi.
Valami marha szétnyalatta a csavarfejeket és elég maceráns leszedni de valahogy leoperálom aztán átnézek mindent.Jó lenne ha ezt az idényt kihúzná aztán télen kap(na) egy hatalmas generált :)
Ott tisztán látszik, hogy valahonnan szivárog az olaj. Vedd le a deknit, és nézd át a csöveket, mert valamelyik szerintem ki van repedve, vagy nem jól van rajta az olajpumpán. A cseréjük nem egy nagy összeg. Nézd át, mert most még csak szivárog, de ha teljesen elpukkan akkor nem lesz olajzásod, és besül(het) a motor. Meg amúgy motornak sem jó, ha nem kap megfelelő mennyiségű olajat! Illetve nézd meg a szíjakat is mind a kettőt (a vízpumpa szíját meg a hajtószíjat is) esetleg nem-e tett benne kárt az olaj.
Szerintem folyik az menet közben is, csak nem látod.
Le kell venni a burkolatot és akkor többet tudsz majd. De ahogy elöttem írták, lehet olajpumpa, vagy esetleg a mögötte lévő vízpumpa szimmeringje, bár akkor inkább víz szivárogna, nem olaj. Ha esetleg a főtengely szimmering lenne a ludas, akkor más gondod is lenne, így azt egyelőre kizárható.
Bele kell nézni.
Egyébként ha a képedenn látható csavar feletti műanyag dugót kipattintod, akkor ott is be tudsz kukucskálni.
Ha jól látom a képen akkor az egy piaggio blokk. Vedd le az oldalát, és nézd meg az olajpumpa környékét a piaggio blokknak ott van az olajpumpája. Valószínűleg belül több olaj lesz. Nem lepődnék meg ha ott szivárogna valamelyik cső, vagy esetleg maga a pumpa. A szivárgás nem tesz jó a hajtásnak sem.
Sziasztok!
Hátha valaki találkozott már a problémával és tudja a megoldást
Adott egy aprilia sr 50 old.
Reggel első dugásra indul de kb 20 mp mulva le is áll, ha egész hétvégén áll a benzincsőből elpárolog egy cseppig a benzin, így is beindul első rugásra de le is áll kb 20 mp múlva. A motor alatt folyás nincsen, úgyhogy ezért gondolom nem elfolyik hanem elpárolog. A benzincsőben és a szűrőben egyébként állandóan van valamennyi levegő. A benzincsövet már lecseréltem hátha töredezett, de nem oldotta meg a problémát. Most szivatóval indítom és 10-20 mp-ig hagyom aztán visszatolom, így el tudok vele indulni. Különben menet közben nincs semmi gond nem fulladozik nem erőtlen csak reggel nem akar indulni rendesen.
Maga a katalizátor engem sem zavar - tudom, környezetvédelem meg izé - de ha nem lenne olyan forró, hogy szerintem ha sokáig használnám, megolvasztana maga körül mindent, így is maradna.
Hát... nekem maradni fog szerintem a horganyzás, nekem már elegem van a festésből. És ha most idehoznák nekem a világ legjét spray formájában, akkor is tudnám, hogy legjobb esetben is csak max. kicsit tovább bírja, de nem lesz örökös.
Ok. Rendben. Ma törtènt egy olyan rnenet közben kicsit nyüstöltem, hogy 70 körül befuladt mint ha vissza vettem volna a gyujtást.....vissza vettem a gázt,mahd pörgettwm ujra ès ismèt csinálta. Soha nem csinált mèg ilyet! Mi lehet ez?
Köszönöm a fáradozást a képekekért. Az elképzelésem szerint elviekben elég lenne megszabadulni a katalizátortól és máris könnyebben üzemel a motor, de egyelőre nincs elég bátorságom a gyári kidörrentő műtétjére. Persze látszik, hogy az általad mutatott kipufogó és az enyém eltér felépítést tekintve, mert abban nincsen gyapot sem. A másik képen a kipufogó csaknem olyan színű mint ahogy említettem az enyém festés és hosszabb ideje történő használat után. Ahogy írtam az eredetileg matt fekete festés szürkére változik a jelentős hőterhelés hatására, de legalább nem ég le mint amikkel eddig próbálkoztam.
Valami marha szétnyalatta a csavarfejeket és elég maceráns leszedni de valahogy leoperálom aztán átnézek mindent.Jó lenne ha ezt az idényt kihúzná aztán télen kap(na) egy hatalmas generált :)
Le kell venni a burkolatot és akkor többet tudsz majd. De ahogy elöttem írták, lehet olajpumpa, vagy esetleg a mögötte lévő vízpumpa szimmeringje, bár akkor inkább víz szivárogna, nem olaj. Ha esetleg a főtengely szimmering lenne a ludas, akkor más gondod is lenne, így azt egyelőre kizárható.
Bele kell nézni.
Egyébként ha a képedenn látható csavar feletti műanyag dugót kipattintod, akkor ott is be tudsz kukucskálni.
G.
Hátha valaki találkozott már a problémával és tudja a megoldást
Adott egy aprilia sr 50 old.
Reggel első dugásra indul de kb 20 mp mulva le is áll, ha egész hétvégén áll a benzincsőből elpárolog egy cseppig a benzin, így is beindul első rugásra de le is áll kb 20 mp múlva. A motor alatt folyás nincsen, úgyhogy ezért gondolom nem elfolyik hanem elpárolog. A benzincsőben és a szűrőben egyébként állandóan van valamennyi levegő. A benzincsövet már lecseréltem hátha töredezett, de nem oldotta meg a problémát. Most szivatóval indítom és 10-20 mp-ig hagyom aztán visszatolom, így el tudok vele indulni. Különben menet közben nincs semmi gond nem fulladozik nem erőtlen csak reggel nem akar indulni rendesen.
Leállás után innen 1-2csepp olaj jön.Nagy lehet a baj?
Hát... nekem maradni fog szerintem a horganyzás, nekem már elegem van a festésből. És ha most idehoznák nekem a világ legjét spray formájában, akkor is tudnám, hogy legjobb esetben is csak max. kicsit tovább bírja, de nem lesz örökös.
Köszönöm a fáradozást a képekekért. Az elképzelésem szerint elviekben elég lenne megszabadulni a katalizátortól és máris könnyebben üzemel a motor, de egyelőre nincs elég bátorságom a gyári kidörrentő műtétjére. Persze látszik, hogy az általad mutatott kipufogó és az enyém eltér felépítést tekintve, mert abban nincsen gyapot sem. A másik képen a kipufogó csaknem olyan színű mint ahogy említettem az enyém festés és hosszabb ideje történő használat után. Ahogy írtam az eredetileg matt fekete festés szürkére változik a jelentős hőterhelés hatására, de legalább nem ég le mint amikkel eddig próbálkoztam.