Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor érdemes volt eljönnöd !
Itt is van, tökre szürke, ha nem tudnám, azt hinném, hogy festett, de nem, ez a fémtiszta homok fújt fém színe.
Na, itt vannak a képek.
Látszódik, hogy az a tésztaszűrő lett eltávolítva és természetesen a perforált lemez a és a kipu külső lemeze közötti 3-4 mm vastag gyapot, ez semmilyen módon nem befolyásolta a kipu hangerősségét.
Van a neten valahol képem a homokfújt kipuról is.
Sajnos a haver (?) jól átkúrt az Extrával, most keresgélek valami megfelelőt.
Miofan! Jó lett a vízleválasztó. Most mentem kb: 5 km. Íme a termès.........
Szia, szereltek az utcaban a netet, egesz delutan nem volt semmi, most 5 perce jott vissza a net, holnapra megkeresem, mar az agyban nyomom a tabletol a sorokat.
...ja, eszembe jutott, en Motip hoallot hasznaltam, azt egettem ki szinteres kamraban, de nem sok szart ert. A Neoluxnal tobbet, szo se rola, de akkor sem mondanam rola, hogy tuti. Pedig elotte homokfuvattam, kesztyuben hoztam el, azonnal lefujtam a Motippal, szaradas utan egybol vittem a hokamraba, es megsem.
Dehogynem, en is ugy latom, hogy a koksz izzik be, csak a katalizator nagy felulete miatt ez hatvanyozottan jelentkezik.
Nekem kulon gond, hogy nekem felette van a gyujtotrafo es az is tuzforro ezaltal, nem beszelve a karbirol, bazi meleg, gazosodik benne a nyal, melegen teljesen elmaszik az alapjarat es meg nem is nagyon reagal olyankor az allitgatasra. Szoval en vegeztem ezzel a megoldassal, van egy 100 km-t futott Extra V2-m, az lesz helyette, ezt lehet kibarmolom es osszehegesztem kivancsisagbol, hogy mi lesz vele uresen. En meg arra gondoltam, hogy elviszem es lehorganyoztatom... Az infot koszi a festekrol, ertelmezem!
Szia!

Köszönöm a reagálásodat. Természetesen érdekel a kipufogóról a képsorozat. A robogóm kipufogóját sem érdemes tapogatni, olyan forró szokott lenni. Egy időben még az is foglalkoztatott, hogy a gumit esetleg károsíthatja a magas hőmérséklet. Lényeg, hogy először egy úm. tuning kipufogó festékkel fújtam le, de nem vált be leégett róla. Végül ez vált be, igaz ez is beszürkül a nagy hőterheléstől, de legalább nem ég le. Nagyon fontos, hogy fémtiszta felületre legyen ráfújva a festék, utána mielőbb magas hőmérsékleten legyen kezelve a felület. Ezt úgy oldottam meg, hogy mivel gyorsan szárad, tapintható állapot után rögtön felszereltem és mentem vele. Az nem lehet, hogy a beizzik a lerakódott olajos-kokszos lerakódás és emiatt lesz olyan forró?

hőálló festék kipufogóra
Szia,

en mar szedtem szet masikat is, igaz, azt kenyszerbol, mert zorgott benne valami. Abbol kiszedtem a tesztaszurot, utana nekem sokkal jobban tetszo lett a hangja, nem lett hangosabb, patogosabb lett meg femesebb hangu. Az, ehhez a Ditech kipuhoz kepest nem volt ilyen forro, ez szabalyosan pattogott a hotol. Meg fele ilyen vastag anyagbol keszult. Igaz, ezt legalabb inverteressel is meg tudom hegeszteni...
Az meg tuti, hogy bent elindult valami eges, mert leallitas utan elinditottam 5 perccel kesobb, es pillanatok alattolyan forro lett, hogy amikor benyultam felette a karbihoz, egette a kezem, pedig fel-egy perce ment alapjaraton. En ugy gondolom, ez a kipu az injektoros rendszerhez volt tervezve, es ahogy egyik haver mondta, hohy a motor a legszurotol a kipu vegeig tart, ugy igaznak kell lennie, hogy akarbis uzemhez nem biztos, hogy a legjobb valasztas. A gyari (Extra v1) szetszedett allapotarol tudok mutatni kepet, ha erdekel.
Engem meg a festek, ha elarulod, mert a regit lehomokfujtam es valami hoalloval lefujtam, amit szinteressel ra is kellett hokezelni, de az is megadta magat sajnos.
Szia!

A katalizátor egy kerámia betét, ha már volt lehetőséged egy ilyen beavatkozásra, akkor próbáld meg széttörni a betétet, és újra hegeszd össze. Jól gondololod a lerakódások miatt lesz még rosszabb a motor teljesítménye. Elvileg már a katalizátor betét eltávolítása is változásokat hoz. A saját robogóm gyári kipufogóján is nagy mértékű hevülést tapasztalok, ha egy kicsit nagyobb távolságra megyek pedig az csak karburátoros. Nemrég lehetőség lett volna egy gyári kipufogó megbontására, ha a tulaj le nem adta volna a fémgyűjtő telepre, mert kicsit rozsdás volt a felülete. Pedig a az elvileg sokkal egyszerűbb felépítésű, legalább is a csatolt kép alapján annak tűnik. A lényeg, hogy annyira felmelegszik a felülete, hogy mostanság sikerült olyan festéket találnom, ami már nem ég le rövid időn belül.
Jó estét.

Mivel az átalakított Ditechemnél a kipunál jelentős melegedés lépett fel, és itt a "meleg" szó nem is fejezi ki a valót, ezért elszántam magam arra, hogy utánajárok a problémának. Mivel van másik jármű (-vek), ezért nem fontos, hogy pikk-pakk dolgozzak az ügyön.
Visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam egy Extrára, ezért döntöttem úgy, hogy beletekintek a gyári kipufogóba, miért is melegszik. Ugye a tesztleírásokban nincs szó katalizátorról, pedig az szokott melegedni, de mondom ha azt írják, hogy nincs akkor nincs, más a baj. Mitől melegszik egy kipu? Vagy rossz a vezérlés és/vagy nem passzol a kipu a rendszerbe, és az égés egy része ott zajlik, vagy tele van koksszal és az üzem közben elég.
Elő a vágókorong, MŰTÉT!
Lám, mi került elő. Pirossal a katalizátor, de ha nem az, akkor egy arra nagyon-nagyon-nagyon hasonlító valami, lehet látni a kis kapilláris járatokat is. A gáz a hármas tagolású rendszerben ide-oda kóvályog, miután a katalizátorból kijutott. A belseje rettenet módon - de igényesen - össze van hegesztve, ezt abból nem lehet eltávolítani. Vagyis lehet, mert mindent lehet, de ez az a kategória, amire inkább azt mondanánk, hogy nem lehet. A belső csövezés mind a két oldalra hegesztve van, a tésztaszűrő lemez dettó, szóval halott ötlet, hogy azt a szart kiszedjük onnét.
Tehát aki sokáig kínlódott a Ditech-jével és utána szánta el magát az átalakításra (én a szopást megelőztem inkább), annak addigra egy csomó elégetetlen olaj már bent figyel a kipu belsejében a sok indítózástól meg a tökéletlen égéstől. Úgy gondolom - és várom a többiek okulására is - a visszajelzéseket, hogy aki átalakította karbisra, de megtartotta az eredeti kiput, annak is volt-e (mert más fórumokban igen, olvastam) olyan jelensége, hogy használat közben szörnyűségesen forróvá vált a kipufogója.
Lehet, hogy ki lehet égetni, de nekem az ilyen munkára nem sok kedvem van, pláne, hogy szerintem a katalizátort nem is lehet szerintem így megtisztítani.
Ennyi.
Linked van hozzá?
Igen. Mondd mi bánt?
Már ki van nézve az áldozat !
Valaki tudna nekem segíteni morinni blokkot injectorosról átalakítani karburátorosra?
Sziasztok! Lenne egy kis problémám az Aprilia sr 50 el. Az a baj hogy nehezen indul és ha beindul akkor az alapjárat ingadozik, illetve nagy gázon néha kihagy mintha nem lenne gyújtás vagy befecskendezés.
Megfeleő külső nyomásszabályzót találtál már?
Válaszoltam a emailodra !
Minden alkatrészt a Hs tuning módosít Főtengely megerősítés stb , csak a külső állítható üzemanyag szabályzó jöhet szóba. Mivel a benzinpumpa felújítását is csinálom ezért egy emelt nyomású tuning pumpát kap . Röviden ennyi .
Nem mindig lógok a neten ! De holnap válaszolok !
Főtengely marad a gyári a bigbore projecthez?Bár a pigi főtengely elég masszív darab. Plussz benzint mivel fogsz neki adni? A polini féle rugós megoldással?Ide azért már fog kelleni az5bar körüli nyomás szerintem.(Esetleg külső nyomásszabályzóval tevezed?)
Írtam e-mailt hogy mennyiért tudnál küldeni egy szettet amihez már semmit nem kell vennem, de nem válaszoltál!
A gyári cső 7mm-es