Sang ! Remélem jól érzitek magatokat a balcsin , az új leválasztó tesztje azokkal a módosításokkal amit mondtam befejeződött Megfelelt ! Lehet rendelni belőle . Csövet vettem neked is 3méter gondolom elég lesz egy darabig A nyíregyházi blokk kész elvitték ütős lett a nitritdált henger mindenki elégedett a végeredménnyel ! Remélem ! A Hs tuning mint mindig most is profi munkát végzett . Megbeszéltem Hári Sanyival ha tudok elmegyek a Kecskeméti robogó talira ! Most már biztos hogy ősszel elkezdem megépíteni a 78 cm3 ditech-et ! Minden rendelkezésre áll hozzá .
Mint mondtam, én 6mm-es csövet használtam a gyári helyett. Azt, hogy a gyári milyen, azt nem tudom. Az rámegy a kompresszor csatlakozójára, így ha 6-os csövet veszel, akkor érdemes 6-os csatlakozót venni hozzá..
Amekkora a jelenlegi csöved a kompresszor és az injektor között, olyan méretű csatlakozó és cső fog kelleni. Én speciel 6-os vezetéket használtam. És igen szükség lesz csőbilincsekre is.
Köszönöm!
Összefoglalva: 1db leválasztó,2db tömlővèges csatlakozó, min . 10 baros benzincső, teflon tömítő. A csatlakozók hány mm-esek legyenek? A benzincső hány mm belső átmérőjű? Kelleni fog pár bilincs is nem? Amivel rögzítem a csövet a csatlakozóhoz?
Vízleválasztót pl a Vaterán is találsz, de nagyobb szerszámboltokban, illetve azok webshopjában is kaphatsz. Ezek között van mérőórával ellátott is, amivel a kompresszorod teljesítményét is ellenőrizheted.
PL:
http://www.jofogas.hu/budapest/Pneumatikus_nyomascsokkento_vizlevalaszto_keszulek_19692288.htm
Kell hozzá még két 1/4-es külső menetes, tömlővéges csatlakozó, amire a kompresszor gumicsövét tudod rádugni, iletve kelleni fog még a leválasztó elhelyezésének helyétől függő hosszúságú nyomásálló benzincső. Ez min. 10 Bar os legyen.
http://www.szerszamkereskedes.hu/attachment/1552_tomloveg_6mm_1_4_k.m-4004.jpg
A leválasztóra a csatlakozókat mindenképp valamilyen tömítőanyag felhasználásával szereld fel, pl teflon szalag, hogy ne szökjön el a levegő a rendszerből. Ezt felszerelve működés közben szzappanos habos vízzel ellenőrizheted. Illetve mégegy dolog van, hogy a leválasztó belsejéből a kis szűrőt ki kell venni, különben az olajos víz eldugítaná. Ezt az leválasztó alján lévő gyűjtőpohár lecsavatása után könnyedén ki lehet venni.
Használattól függően figyelni kell, hogy mennyi trutymó gyűlik össze a pohárban és idönként le kell engedni belőle az alján lévő szeleppel.
Tudsz abban segíteni hogy honnan tudom ezeket beszerezni? Nekem is piaggio blokkos a ditechem, gondolom ugyan azok a csövek, csatlakozók kellenek nekem is.
Nálam indulási problémák voltak, vagyis ha kicsit többet kellett állni, mondjuk pirosnál, vagy dugóban (Budapest) akkor az elindulás elég döcögős volt (szaggatott, és nehezen gyorsult), és volt hogy hiába húztam a gázt, nem reagált rá a moci és csak 4-5 másodperc múlva tudtam elindulni, mögöttem ilyenkor elég morcosak lettek a szemöldökök. És kormolta is a gyertyát. Aztán a leválasztó beépítése után minden probléma megszünt.
Sziasztok! Érdeklődenék hogy esetleg Balassagyarmat és környékén nem tud valaki olyan személyt aki be tudja nekem építeni a vízleválasztót? Aprilia sr 50 ditech be kellene! Nekem is durrog néha rendesen! köszi
Akkor meg is van a válasz.
Megméred a meglévő csatlakozót és annak megfelelő csövet választassz. Én mondjuk hatosat ajánlanék, mert azt rá tudod nyomni a 8-as csatlakozóra is, mert nyúlik annyit a gumi, és a kompresszornak is jó, ha minél vékonyabb a vezeték.
És igen, a belső átmérőre gondoltam.
Én mondjuk pont 1 méter csövet vettem az autósboltban (ez volt a legkissebb vásárolható mennyiség a Bárdinál) és végül mind az egy méternyi vezeték fel lett használva, mert a Gilerán csak úgy tudtam megoldani az elhelyezést, hogy a szűrő/leválasztó a farokidom mögé került, ahol nem éri nagy hő. A másik megoldás, hogy a sisaktartóba helyezed a leválasztót, csak ehhez ki kell fúrni az alját, azt meg nem szerettem volna.
Hmm, azt viszont nem értem, hogyan tudnék 6 vagy 8 mm-es csövet használni. Ez a belső átmérőre vonatkozik, nem? Azt meg csak egyfajta lehet, mert különben nem illeszkedne az meglévő csonkokra (pl. az injektornál), nem?
Miofantol vettem új csöveket, azokra cseréltem a régit pár hete. Sajnos akkor még nem számoltam a leválasztóval, ezért pont annyit kértem, amennyi kell. Viszont így tényleg rövid lesz, ha szét akarnám vágni, de szerencsére nem dobtam ki a régi csöveket, és a kompresszortól menő egész jó állapotban volt, úgyhogy azt fogom most felhasználni a leválasztó és az injektor közé. Csak most nem tudom megmérni, és lehet hazafele megvettem volna a kellékeket, hogy hétvégén összetegyem.
Elvileg az is jó, ugyanazt tudja, mint a másik.
A csatlakozóból 1/4-eset vegyél, a tömlővég átmérője meg attól függ, hogy milyen NYOMÁSÁLLÓ gumicsövet használsz. (6mm- eshez, 6mm- es csatlakozó kell, 8 mm-es csőhöz, 8-as, értelemszerűen.) Az eredeti vezeték a kompresszor és az inkejtor között rövid lesz, ha jól akarod elhelyezni a leválasztót.
Sziasztok!
Én is eljutottam oda, hogy vízleválasztót építsek be. Sajnos muszáj, mert a gyertya tiszta korom és a motor is egyre többször durrog, erőtlen, nem lehet vele elindulni. Tudtok javasolni bevált darabokat, amiket érdemes megvenni? Ami megfelelő méretű, nem túl kicsi, egyszerű szerelni, tisztítani.
Köszönöm
G.
G.
Összefoglalva: 1db leválasztó,2db tömlővèges csatlakozó, min . 10 baros benzincső, teflon tömítő. A csatlakozók hány mm-esek legyenek? A benzincső hány mm belső átmérőjű? Kelleni fog pár bilincs is nem? Amivel rögzítem a csövet a csatlakozóhoz?
PL:
http://www.jofogas.hu/budapest/Pneumatikus_nyomascsokkento_vizlevalaszto_keszulek_19692288.htm
Kell hozzá még két 1/4-es külső menetes, tömlővéges csatlakozó, amire a kompresszor gumicsövét tudod rádugni, iletve kelleni fog még a leválasztó elhelyezésének helyétől függő hosszúságú nyomásálló benzincső. Ez min. 10 Bar os legyen.
http://www.szerszamkereskedes.hu/attachment/1552_tomloveg_6mm_1_4_k.m-4004.jpg
A leválasztóra a csatlakozókat mindenképp valamilyen tömítőanyag felhasználásával szereld fel, pl teflon szalag, hogy ne szökjön el a levegő a rendszerből. Ezt felszerelve működés közben szzappanos habos vízzel ellenőrizheted. Illetve mégegy dolog van, hogy a leválasztó belsejéből a kis szűrőt ki kell venni, különben az olajos víz eldugítaná. Ezt az leválasztó alján lévő gyűjtőpohár lecsavatása után könnyedén ki lehet venni.
Használattól függően figyelni kell, hogy mennyi trutymó gyűlik össze a pohárban és idönként le kell engedni belőle az alján lévő szeleppel.
G.
G.
G.
Megméred a meglévő csatlakozót és annak megfelelő csövet választassz. Én mondjuk hatosat ajánlanék, mert azt rá tudod nyomni a 8-as csatlakozóra is, mert nyúlik annyit a gumi, és a kompresszornak is jó, ha minél vékonyabb a vezeték.
És igen, a belső átmérőre gondoltam.
Én mondjuk pont 1 méter csövet vettem az autósboltban (ez volt a legkissebb vásárolható mennyiség a Bárdinál) és végül mind az egy méternyi vezeték fel lett használva, mert a Gilerán csak úgy tudtam megoldani az elhelyezést, hogy a szűrő/leválasztó a farokidom mögé került, ahol nem éri nagy hő. A másik megoldás, hogy a sisaktartóba helyezed a leválasztót, csak ehhez ki kell fúrni az alját, azt meg nem szerettem volna.
G.
A csatlakozóból 1/4-eset vegyél, a tömlővég átmérője meg attól függ, hogy milyen NYOMÁSÁLLÓ gumicsövet használsz. (6mm- eshez, 6mm- es csatlakozó kell, 8 mm-es csőhöz, 8-as, értelemszerűen.) Az eredeti vezeték a kompresszor és az inkejtor között rövid lesz, ha jól akarod elhelyezni a leválasztót.
G.
Közben találtam egy ilyet: [url=http://muhelynet.hu/spd/mb8865104/Reduktor-vizlevalasztoval-nyomasmero-oraval-Extol-]http://muhelynet.hu/spd/mb8865...[/url]
Kicsit drágább csak, mint amit linkeltél, és van rajta nyomásmérő óra is, meg közel van a munkahelyemhez :). Mekkora tömlőcsatlakozó kell a csövekhez, 10mm-es? Vennék hozzá két ilyet: [url=http://muhelynet.hu/spd/hf260m1014/Tomlocsatlakozo-menetes-veggel]http://muhelynet.hu/spd/hf260m...[/url]
pl ez:
http://www.gudeplaza.hu/gudege...
G.
Én is eljutottam oda, hogy vízleválasztót építsek be. Sajnos muszáj, mert a gyertya tiszta korom és a motor is egyre többször durrog, erőtlen, nem lehet vele elindulni. Tudtok javasolni bevált darabokat, amiket érdemes megvenni? Ami megfelelő méretű, nem túl kicsi, egyszerű szerelni, tisztítani.
Köszönöm
Érdekelne a sárvédő, egy elérhetőséget tudnál adni?
http://g-tashop.hu/index.php/t...