A képen látható benzincsövet alig pár hónapja használom,és így szétrepedezik. Valaki esetleg,ha tud jó minőségű,megbízható márkát,ossza meg velem ! (Semperit & gufero felejtős.)Ja és a 20cm 8 ezer forintosra sem szívesen költenék.
Az is érdekelne,ki milyen benzincsövet használ,megelégedéssel.
Privátban is jöhet válasz(adatlapomon az email cím) de jobban örülnék,ha nyilvános lenne,így esetleg másnak is hasznára válhatna.
Hibát nem jelez? Én megpróbálnám kipucolni az ECU csatlakozóját, resetelném az ECU-t, majd megpróbálnék egy másik gázállás érzékelőt. Ha ez nem vezet eredményre akkor egy másik ECU-t. Ha ez sem, akkor egy kanna benzin és egy szál gyufa kíséretében nagyokat röhögnék....
Üdv. Problémám a következő, sajnos már ott járok, hogy felújítom. Alany pigi blokkos körlápás sr. A motort rossz üzemanyag pumpával vettem. Kicseréltem, beindul, de nem az igazi. Az indulás is érdekes, kell egy kis idő, míg észhez tér. Tettem be T elágazással órát, és látszik, hogy indításnál lemegy a nyomás, majd miután beindul 4 bar-ig pöfög, utálna jó.
Csináltam róla videót is. https://youtu.be/tOK3jNuTs0M
3 kompresszorral próbáltam, minden ugyan ez.
Miután beindul, megy egy darabig, utálna nem akar kipörögni, erőtlen, mintha gyertya lenne szar, de nem az. Ilyenkor ha menet közben leveszem, majd gyorsan visszaadom a gyújtást, akkor sokkal jobban veszi a lapot, megindul, többet is megy végre, de csak egy darabig. Csinálta már ezt egy motorom, az morini blokkos volt. Akkor abban egy másik üzemanyag injektor megoldotta a problémát.
Cseréltem benne levegő és üzemanyag injektort, nyomásszabályzó szelepet, injektor házat, és mint fent írtam kompresszort is, de semmi javulás.
A régi motorról van videóm, de csak álló helyzeti, de a lényeg látszik, itt is ugyan ez a gond. https://youtu.be/W4gR3L9aGDc
Ja cseréltem fojtószelepet is, semmi javulás.
Annyi érdekes dolog van még, hogy ha a fojtószelep nem volt a szívótorokba dugva, az indulás sokkal jobb volt.
Ma vettem észre, hogy a motor üzemanyag szint jelzője ingadozik. Tele van tankolva, néha gondol egyet és leesik teljesen, vagy félig majd vissza. Mi okozhatja ezt? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
2002es ditech.
Töltsd fel az akkut. Egyik saruját leveszed. Multimétert árammérésre kapcsolod. Multiméter egyik kábele az akku szabad pólusára, multiméter másik kábele a szabadon marad vezetékre. Levett gyújtás esetén nem szabad semmit mérned. Ha semmit mérsz, akkor jó. Ne tedd vissza a sarut, a feltöltött akkut hagyd 2-3 napig magában (terhelés nélkül) állni. Ha 2-3 nap után lemegy az üresjárati feszültsége 12 V alá, akkor az akku zárlatos. Hiába új, az nem jelent semmit.
Az is érdekelne,ki milyen benzincsövet használ,megelégedéssel.
Privátban is jöhet válasz(adatlapomon az email cím) de jobban örülnék,ha nyilvános lenne,így esetleg másnak is hasznára válhatna.
Csináltam róla videót is. https://youtu.be/tOK3jNuTs0M
3 kompresszorral próbáltam, minden ugyan ez.
Miután beindul, megy egy darabig, utálna nem akar kipörögni, erőtlen, mintha gyertya lenne szar, de nem az. Ilyenkor ha menet közben leveszem, majd gyorsan visszaadom a gyújtást, akkor sokkal jobban veszi a lapot, megindul, többet is megy végre, de csak egy darabig. Csinálta már ezt egy motorom, az morini blokkos volt. Akkor abban egy másik üzemanyag injektor megoldotta a problémát.
Cseréltem benne levegő és üzemanyag injektort, nyomásszabályzó szelepet, injektor házat, és mint fent írtam kompresszort is, de semmi javulás.
A régi motorról van videóm, de csak álló helyzeti, de a lényeg látszik, itt is ugyan ez a gond. https://youtu.be/W4gR3L9aGDc
Ja cseréltem fojtószelepet is, semmi javulás.
Annyi érdekes dolog van még, hogy ha a fojtószelep nem volt a szívótorokba dugva, az indulás sokkal jobb volt.
Ma vettem észre, hogy a motor üzemanyag szint jelzője ingadozik. Tele van tankolva, néha gondol egyet és leesik teljesen, vagy félig majd vissza. Mi okozhatja ezt? Vagy nem érdemes vele foglalkozni?
2002es ditech.
Előre is köszi!
2nap állás után lemerült a majdnem új akku.Hol keresgéljek,mi szívhatta le?
Üdv, G.
Milyen gyertyát javasoltok a hátul két kereklámpás karburátoros SR-50-es motorba? Köszönöm előre!