Van egy pár eladó holmim Aprilia SR `05 után (Piaggo blokkhoz).
Sárvédő+rendszámtartó: 3 000 HUF
Piaggio henger szett 50ccm, 7240 km-el (70-re cseréltem), castrol power 2t-vel "tankolva": 15 000 HUF
Gyári kipufogó szintén az említett km-el: 6 000 HUF
Gyári aprilia index+féklámpa búra (áttetsző): 4 000 HUF
Árakkal kapcsolatban lehet egyezkedni.
A bekötéshez tudsz segítséget nyújtani? Mit hova stb?
Ha 30ból át tudom alakítani így már meg merném venni a ditechet, mert ha beszarik én nem akarok beleölni pénzt, hogy utána ugyan olyan szar maradjon.
Értem, tehát ha a blokk jó állapotú, viszont az injektoros része behülyül, akkor ezzel az átalakítással, kapok egy tökéletesen müködő motort? Ehhez a modulhoz egy karbi kell, meg egy fesz.szabályzó és kész?
Nekem piaggio blokkos átalakított ditech van(így került hozzám).Működik minden a műszerfalon,azt hogyan oldották meg?
Nem tudom mennyit foroghat de 80körül megy.
A FET gyújtómodul fogja helyettesíteni az ECU-t. Bármilyen motorra felrakható, ha van benne akkumulátor és a gyújtásjelet mágneses jeladó (pickup) adja. Nincs benne fordulatszám korlátozás sem (tiltás) szóval a lelkiismeretedre van bízva meddig húzod a gép szarvát. Digitális műszerfalnál ahol a műszerfal kommunikál az ECU-val, ott a műszerfal nem fog működni, de a motor igen.
Azt jelenti hogy mennyire figyelsz oda a bekötésre, mennyire jó állapotú a blokk, stb. Amit én adok az csak egy gyújtómodul. Ha a blokkból kilóg a főtengely, akkor nem várd hogy működjön. Ha a blokk minden része működik, akkor viszont örök élet és egy nap. Magyarul nem a gyújtómodul fogja meghatározni hogy üzembiztos-e vagy sem. A modul túl van méretezve, csak hibás bekötés és hibás használat miatt mehet tönkre. Üzemszerű használat esetén a meghibásodás kizárt. (Erre a nyakamat is rá merem tenni mert én terveztem...)
Ahogy néztem miofan foglalkozik ditech javítással, te tudnál valami okosat mondani?
Illetve kinter1, te meg karbissá való átalakításban vagy otthon.
Ha úgy döntök, hogy ditechet veszem és bedöglik, akkor mennyiből lehet kihozni az átalakítást, ha magamnak megcsinálom? Mik kellenek hozzá? Pár hsz-el lejjebb azt láttam, hogy 24.000-ből megvalósítható. Utána mennyire lesz tuti?
Sziasztok!
Leszeretném cserélni a yamaha jogomat, egy nagyobb testű robogóra, munkába járásra használom, de hamar rájöttem, hogy kicsi nekem. Ditechet szeretnék, de őszintén szólva félek tőle . Nem idegen számomra a ditech, anno amikor megjelent 10-en X éve, akkor volt nekem pár db(1 db morini, 3 db piaggio blokkos+ 1 db NRG). Nekem egyikkel sem volt gondom pedig volt amelyikbe 12.000 km-et tettem. Viszont több ismerősöm is szívott vele és most is elég sok hirdetést látok átalakított, illetve üzemképtelen ditechről. Merjek ditechet venni ? Látom sokan vízleválasztót raktok be, ezzel megelőzhető, elkerülhető a durrogás, fulladás,köpködés? Ettől félek a legjobban, hogy veszek egyet, és alig megyek vele pár 100km-et és ez lesz a vége. Van erre valami megoldás már, hogy ez mitől lehet? Abban az időben, amikor nekem volt ditechem ez egy megfejthetetlen rejtvény volt . Pest környéken van olyan szerelő aki ért is a ditechez és nem csak ész nélkül cserélgeti a cuccokat? Ha netán beszarna, mibe kerül átalakítani karburátorosra? Utána mennyire használható, megbízható? Ti mit mondtok, érdemes ditechet venni vagy inkább jobban járok egy karburátorossal?
Sziasztok. Aprilia sr50-el gondok vannak . Beinditom , ahogy meghuzom a gazt , 2-3-szor megturazza magat lassan es aztan megall. De ha hagyom hogy alapjaratba menjek akkor 5-10 percig is megy. Most meg mar nem gyul be . Valoszinu hogy rossz benzint raktam bele ?
Igazad van. A nyíl azt mutatja, hogy merre forogjon a kerék, ha előre, illetve merre, ha hátra szereled be. Nyilván a helynek megfelelő nyilat kell nézni. Front = első kerék esetén, REAR = hátsó kerék esetén. Vagyis a te esetedben (ha jól látom a képen és a kipufogó felől fotóztad a kereket, akkor) tényleg fordítva van felrakva a gumid.
Valszeg a gumis is úgy gondolta, hogy a front az a forgásirányt jelöli...
https://alkatreszek.hu/gyujtog...