Lehet, hogy hátrafelé fogsz elindulni...
De ha elforgatod a kereket 180 fokkal, akkor a nyilacska előre mutat majd.
Komolyra fordítva. Azért jelölik a forgásirányt a kerekeken, mert a futófelület bordázata úgy van kialakítva, hogy csak ebben az irányban vezeti el a vizet és egyéb szennyeződéseket a kerék alól. Ha viszont fordítva van a gumi felszerelve, akkor a bordák a kerék közepe felé terelik a vizet, ezzel növelve a megcsúszás esélyét, illetve a kosz és sár sem (vagy csak nehezebben) távozik ilyenkor a bordák közül.
En meg a legolcsobbat, ami aluminiumhiz jo.
:-)
De persze rozsaszinu... Ejszaka, zart ajtok mogott toltottem, nehogy azt higgye a szomszed, hogy en is ratyi vagyok.
Én is cseréltem vétel után az olajpumpa,variátor szíjat.A fagyállót is le kellene,mert valami kék lötty van benne nem rózsaszín.Bár lehet ez is jó bele.Én G12-est szoktam a kocsiba is rakni.
Én még megnézném, cserélném a vízpumpa meghajtó kis szíjat is, cserélném a fagyállót is, valamint elgondolkoznék fékfolyadékcserén is használt motornál, pláne, ha régi és/vagy elhanyagolt.
A gumi, fékbetéteket nem is mondom.
Ezeknek hibája esetleg kurva nagy pofáraesést okoz, a szíjnál legfeljebb tolhatod hazáig a motort.
Aztán ki-hogy.
Köszönöm a választ! És abban tudsz nekem segíteni hogy a görgőket és a szíjat mikor szükséges cserélni rajta vagy mit érdemes egy vétel után felújítani rajta?
Helló! Most lettem egy aprilia sr 50 ditech tulajdonosa! és még nem sokat tudok róla azt szeetném kérdezni hogy a vízleválasztó miért jó rajta és hogy lehet rászerelni?
De ha elforgatod a kereket 180 fokkal, akkor a nyilacska előre mutat majd.
Komolyra fordítva. Azért jelölik a forgásirányt a kerekeken, mert a futófelület bordázata úgy van kialakítva, hogy csak ebben az irányban vezeti el a vizet és egyéb szennyeződéseket a kerék alól. Ha viszont fordítva van a gumi felszerelve, akkor a bordák a kerék közepe felé terelik a vizet, ezzel növelve a megcsúszás esélyét, illetve a kosz és sár sem (vagy csak nehezebben) távozik ilyenkor a bordák közül.
G.