Ha van Photoshop, vagy Gimp a gépeden, akkor megnézheted, hogy piros színben, hogyan nézne ki a motorod, mielött bármibe belekezdenél.
Íves felületeknél lehet némi gond a fólia felrakásával, de ha jó minőségű a fólia és jó a kézügyességed, akkor sikerülhet szépen felrakni. Fontos, hogy gyári legyen a fényezésed, mert az újrafestett részekről leszedheti a fólia a festéket, amikor igazítanál rajta, mondjuk egy légbuborék miatt.
Egy kis segítségre lenne szükségem. Hátha találkozott már valaki ilyen hibával. Van egy Di tech Sr Factory-m, beindítom és valamikor még 1 percig sem jár és full fekete lesz a gyertya és beköpi. Ha nem a gyárilag előírt gyertyát rakom bele, akkor tovább bírja, de akkor is beköpi.
Itt volt az en bajom is, ugyanez. Igaz, nekem csak a karbi beallitasa volt a gaz, de mar megvan, nem szandekozom nagyon ezutan ezzel idegesiteni magam. Meg kormanycsapagyat atalakitom kupgorgosre, esetleg egy uj feny meg dh kormany, de utana csak a kopo es lehetoleg szerelovel.
Egy motorert egyszeruen nem eri meg fenntartani meg tarolni a sok szart. Plane, ha nem tuningos, nem utod-vered, tehat nem kell hozzanyulni.
"ha én ilyennel akarnám keresni a betevőt, lenne egy etalon karbim ami vértuti, egy gyújtásalap" Persze ez alap, csakhogy én már nem javítok robogókat, teljesen mással keresem a kenyerem. Amíg csináltam, addig volt mindenféle eszköz, kihúzó, lehúzó, bedugó , de ezeket mára apránként eladtam. Ez lett volna az utolsó gép amit gyógyítás alá vonok, ezt is csak azért mert felújított blokknak indult, aztán kiderült pár "apró" turpisság. Nyekergő, lassan tekerő önindító, szivárgó blokkfelek, elfolyósodott vízhez való szimeringek, nem záró termosztát, stb. Na szóval ezeket már kijavítottam, de továbbra sem jó. Indul, de csak akkor ha az indításhoz fecskendőből kap kaját. Már 1 hónapja nálam van, de sem időm, sem energiám, sem idegrendszerem (most már egészségem sem) nincs hozzá hogy befejezzem. Ez van. Beszo....atott.
Na de jó, hogy mondtad azt a szellőzőt, mert én az enyémen nem emlékeztem ilyenre, mondom inkább úgy csinálok, mintha nem olvastam volna a kérdést.
Sajnos az én átalakított motoromra vásárolt karbival is leszoptam magam, de végül is összeállt, de nem volt egyszerű menet. Mostanra lettem úgy, hogy kézi szívató, a berúgóval szinte egyet kell fordítani a főtengelyen, röff és máris nyomhatom vissza a szívató karját, nem füstöl, csak jéghidegen darál induláskor csipetnyit meg ahogy kell.
De az tényleg, hogy ha én ilyennel akarnám keresni a betevőt, lenne egy etalon karbim ami vértuti, egy gyújtásalap, hogy először induljon a gép a tuti perifériákkal, utána lehet variálni, ha a hibát akarnám kiszűrni.
És nincs jó manuál sehol, mert eddig kb 4-5-féle karburátor belső értéket olvastam, hogy gyárilag mivel van szerelve, és még az sem mindegy, hogy ugyanazon blokk Piaggio-ban, vagy Piaggio blokkos másban van. Meg évjárat. Vagy az eltolt vezérlésű hengerben. Vagy ezek kombinációjában.
Szerintem én tutira megnézném, hogy amikor nem indul, nyálas lett-e a gyertya. Vagy egy csere karbival, hogy mi van...
sziasztok!úgy néz ki kiégett az egyik első lámpa izzóm(kör sr).le kell szerelnem az egész első burkolatot hogy ki tudjam cserélni?válaszaitok előre is köszönöm!
;-)
Ezt egy éve fóliáztamIgaz a nap kiszívta a színét de az ívekre is rásimult rendesen.
Ha van Photoshop, vagy Gimp a gépeden, akkor megnézheted, hogy piros színben, hogyan nézne ki a motorod, mielött bármibe belekezdenél.
Íves felületeknél lehet némi gond a fólia felrakásával, de ha jó minőségű a fólia és jó a kézügyességed, akkor sikerülhet szépen felrakni. Fontos, hogy gyári legyen a fényezésed, mert az újrafestett részekről leszedheti a fólia a festéket, amikor igazítanál rajta, mondjuk egy légbuborék miatt.
Olvass vissza itt a fórumon ezügyben...
G.
Az lényeg karbis,nem igen lesz vele gond.
Én is 2 hónapja vettem karbisat,azóta már majd 500km van benne....
Egy motorert egyszeruen nem eri meg fenntartani meg tarolni a sok szart. Plane, ha nem tuningos, nem utod-vered, tehat nem kell hozzanyulni.
Hozzá nem értű tünde szemeim hibátlannak látják a szíjat, szerintem felesleges a csere.
https://www.dropbox.com/sh/inj...
A légszűrűt úgy kezelem, ahogy javasoltad.
Sajnos az én átalakított motoromra vásárolt karbival is leszoptam magam, de végül is összeállt, de nem volt egyszerű menet. Mostanra lettem úgy, hogy kézi szívató, a berúgóval szinte egyet kell fordítani a főtengelyen, röff és máris nyomhatom vissza a szívató karját, nem füstöl, csak jéghidegen darál induláskor csipetnyit meg ahogy kell.
De az tényleg, hogy ha én ilyennel akarnám keresni a betevőt, lenne egy etalon karbim ami vértuti, egy gyújtásalap, hogy először induljon a gép a tuti perifériákkal, utána lehet variálni, ha a hibát akarnám kiszűrni.
És nincs jó manuál sehol, mert eddig kb 4-5-féle karburátor belső értéket olvastam, hogy gyárilag mivel van szerelve, és még az sem mindegy, hogy ugyanazon blokk Piaggio-ban, vagy Piaggio blokkos másban van. Meg évjárat. Vagy az eltolt vezérlésű hengerben. Vagy ezek kombinációjában.
Szerintem én tutira megnézném, hogy amikor nem indul, nyálas lett-e a gyertya. Vagy egy csere karbival, hogy mi van...