és esetleg abban tudnál segiten h ha becsavarom tövig mindkettőt akkor hány fordulatot kell ki h normálishoz hasonlo legyen? hülyén fogalmaztam rem érted:S
Nos nézzük a karbin nem lehet álítani az olajzást csak két választásod van vagy bennhagyod vagy kiszeded és ledugózod a karbi nyílását és elkezded az üzemanyagba keveri az olajat 10 literhez KB 300 ml olaj kel ez asszem 1.40 es keverési arány és semmi baja nem lessz a gépnek.
A két csavar közül az egyik a süllyesztett a levegő csavar azzal a benzin levegő keverési arányát állítod de azt csak picit kell tekergetni finoman a másik az alapjárati állító avval fülre kéne állítani.Igazából kevest tok a karbiról inyektor vonalon voltam eddig most tanulom várj a többiekre azok jobbak karbi témában.
Sziasztok ismét , lenne pár kérdésem tanácskat várnék:((sajnos)
- a karbin az olajzást lehet állitani? ha ifgen hogyan,
-az aksi felöl látható két csavar. a jobboldali sülyesztett a másik nem, melyikkel mit lehet állitani?
még mindig füstöl.. a légszöröszivacs tiszta gányvolt, és olajos... a dobozra 3 lyuk volt furva ez tmért tehetteék? segitsetek léééégyszi tiszta szerelmeslennék a mociba és msot fáj aszivem elöre is Köszi!
(gyertya barna )
Sajnos a gyári oldalsztender ilyen.... ki kell vágni a hasidomot! Nekem egyedi van(saját fejlesztés) Esetleg akinek kell ilyen egyedi sztender annak tudok csonálni!
hajtómüolajat menniy kmerenként kell cserélni?és ditechnél hol van a leeresztö vagy feltölötö csavar?aza fekete ki cucc ami a hátsó tárcsafék mellet van? naggyábol ott van a régieknek is csak az látszik hogy 1 csaravható cuc ez meg nemtoom mi
Hello!Ha gyárilag jelölt helyen vágják ki akkor nagyon nagy lyuk lesz rajta nekem kb 1/4-e a mint amit ki kellett volna vágni.Igaz 10-15-ször raktam fel és vettem le hogy nehogy többet vágjak ki a kelleténél de megérte igy nem lett olyan mega méretű lyuk rajta. 1 ügyes műanyagos szépen berakja a fölös részeket ugy hogy észre se lehet venni.
A hétvégén vittem a gépemet 500 km-es szervízre a "márkaszervízbe" és rakattam fel oldalsztendert...
A baj csak itt kezdődik!:
A szervízben úgy törték ki a kitámasztó helyét a spoilerből hogy a vízszintes alsó részen is kitörött egy darab, + ahol kitörték szó szerint látszik, hogy úgy barmolták ki a műanyagot.
kib****tt ideges vagyok!A motoron még esőcsepp sem volt úgy vigyáztam rá,,, erre ezek...
a kérdésem az
hogyan kellett volna felrakni a sztendert gyári technológia szerint?
nekemis oyan van és füstöl, neked már jo? és mit kellvele tenni? hlp
A két csavar közül az egyik a süllyesztett a levegő csavar azzal a benzin levegő keverési arányát állítod de azt csak picit kell tekergetni finoman a másik az alapjárati állító avval fülre kéne állítani.Igazából kevest tok a karbiról inyektor vonalon voltam eddig most tanulom várj a többiekre azok jobbak karbi témában.
segitsetek má sr 50 termosztátja ugyan hol lehet köszike
- a karbin az olajzást lehet állitani? ha ifgen hogyan,
-az aksi felöl látható két csavar. a jobboldali sülyesztett a másik nem, melyikkel mit lehet állitani?
még mindig füstöl.. a légszöröszivacs tiszta gányvolt, és olajos... a dobozra 3 lyuk volt furva ez tmért tehetteék? segitsetek léééégyszi tiszta szerelmeslennék a mociba és msot fáj aszivem elöre is Köszi!
(gyertya barna )
Köszi a választ, de nem találtam sajnos sehol
Azért kösz!
Üdv
A hétvégén vittem a gépemet 500 km-es szervízre a "márkaszervízbe" és rakattam fel oldalsztendert...
A baj csak itt kezdődik!:
A szervízben úgy törték ki a kitámasztó helyét a spoilerből hogy a vízszintes alsó részen is kitörött egy darab, + ahol kitörték szó szerint látszik, hogy úgy barmolták ki a műanyagot.
kib****tt ideges vagyok!A motoron még esőcsepp sem volt úgy vigyáztam rá,,, erre ezek...
a kérdésem az
hogyan kellett volna felrakni a sztendert gyári technológia szerint?
Mike
Úgy járok mint az öreg székely aki bepisilt a kocsmába... Kérdezték miért tette?
"Tegnap ő nem áll föl nekem, ma én nem állok fel neki..."