Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A süljesztett csavar 1,5 el kifelé a teljesen becsavarttól a másikat meg fülre.
Nokia olvastam régebbi oldalakat aszem neked van kézi szivatos géped és füstölt
nekemis oyan van és füstöl, neked már jo? és mit kellvele tenni? hlp
ja igen elfelejtettem MINARELLI blokkos köszi a segitséget.
és esetleg abban tudnál segiten h ha becsavarom tövig mindkettőt akkor hány fordulatot kell ki h normálishoz hasonlo legyen? hülyén fogalmaztam rem érted:S
Melyi fajta blokkal? de általában a hengerfejben.
Nos nézzük a karbin nem lehet álítani az olajzást csak két választásod van vagy bennhagyod vagy kiszeded és ledugózod a karbi nyílását és elkezded az üzemanyagba keveri az olajat 10 literhez KB 300 ml olaj kel ez asszem 1.40 es keverési arány és semmi baja nem lessz a gépnek.
A két csavar közül az egyik a süllyesztett a levegő csavar azzal a benzin levegő keverési arányát állítod de azt csak picit kell tekergetni finoman a másik az alapjárati állító avval fülre kéne állítani.Igazából kevest tok a karbiról inyektor vonalon voltam eddig most tanulom várj a többiekre azok jobbak karbi témában.
hali
segitsetek má sr 50 termosztátja ugyan hol lehet köszike
igen... és olaj is jo elvileg igaz kikellet szivnom csővel, és igya a tank csövében még lehet a régi ami arol 2t ,a msotani Castrol
Sziasztok ismét , lenne pár kérdésem tanácskat várnék:((sajnos)
- a karbin az olajzást lehet állitani? ha ifgen hogyan,
-az aksi felöl látható két csavar. a jobboldali sülyesztett a másik nem, melyikkel mit lehet állitani?
még mindig füstöl.. a légszöröszivacs tiszta gányvolt, és olajos... a dobozra 3 lyuk volt furva ez tmért tehetteék? segitsetek léééégyszi tiszta szerelmeslennék a mociba és msot fáj aszivem elöre is Köszi!
(gyertya barna )
töketlenek, kártalanítás..szakszerűtlen munka.
Szia!
Köszi a választ, de nem találtam sajnos sehol
Azért kösz!
Üdv
Szia!sikerült végül is feladni csütörtökön?Vagy pénteken?Ma sem hozott semmit a ...csög posta
csonálni=csinálni
Sajnos a gyári oldalsztender ilyen.... ki kell vágni a hasidomot! Nekem egyedi van(saját fejlesztés) Esetleg akinek kell ilyen egyedi sztender annak tudok csonálni!
Pigisnél a leeresztőt nem tom mert még nem néztem de a feltöltő a féknyereg mellett egy nagyobb csavar amit kézzel is ki lehet tekerni.
lemaradt a kép
kezelési szerint 12000km után cserélni kell,pigisnél nem tudom hol van, morinisnél a kék a betöltő, sárga a leeresztőcsavar helye.
www.robogobonto.hu nézz körül itt van 1 csomo bontott idom!házhoz szállitják!pesten énsem tudok jo lenne ha van valaki akkor szoljon
hellosztok nem tudtok valami aprilia bontot budapesten elsö disz idomok kellenek.
hajtómüolajat menniy kmerenként kell cserélni?és ditechnél hol van a leeresztö vagy feltölötö csavar?aza fekete ki cucc ami a hátsó tárcsafék mellet van? naggyábol ott van a régieknek is csak az látszik hogy 1 csaravható cuc ez meg nemtoom mi
Hello!Ha gyárilag jelölt helyen vágják ki akkor nagyon nagy lyuk lesz rajta nekem kb 1/4-e a mint amit ki kellett volna vágni.Igaz 10-15-ször raktam fel és vettem le hogy nehogy többet vágjak ki a kelleténél de megérte igy nem lett olyan mega méretű lyuk rajta. 1 ügyes műanyagos szépen berakja a fölös részeket ugy hogy észre se lehet venni.
sziasztok,

A hétvégén vittem a gépemet 500 km-es szervízre a "márkaszervízbe" és rakattam fel oldalsztendert...
A baj csak itt kezdődik!:
A szervízben úgy törték ki a kitámasztó helyét a spoilerből hogy a vízszintes alsó részen is kitörött egy darab, + ahol kitörték szó szerint látszik, hogy úgy barmolták ki a műanyagot.
kib****tt ideges vagyok!A motoron még esőcsepp sem volt úgy vigyáztam rá,,, erre ezek...

a kérdésem az
hogyan kellett volna felrakni a sztendert gyári technológia szerint?

Mike


Úgy járok mint az öreg székely aki bepisilt a kocsmába... Kérdezték miért tette?
"Tegnap ő nem áll föl nekem, ma én nem állok fel neki..."
Köpd le te is ha nem indul. A gyertya be volt köpve.