Castrol R2 fincsi olaj bár azt mondják már nem olyan jó mint a régebbi Repsol competicion is jó én most próbálom a Motul 710 et állítólag az a legjobb de foggalmam sincs eddig castrol R2-t használtam abból is 5 év alatt ha 4 litert akkor sokat mondok.Kevés olajat esznek a ditechek de full szintetikus legyen.
mégegyszer mondanátok pár olajat amit benzinkuton gyorsan be tudok szerezni!mol ,esso,agip kut van a közelben de 1iknél sem mertem megvenni! injektorosnál vigyázni kell nagyon az olajra nem érdemes sporolni ugy tudom nem is akarok csak nem azért akarok kifizetni 5ezret az olajra mert benzinkut és ráraktak 1 csomot hanem akkor már a legjobbat akarom annyi pizbö!plz..nekem agip city 2t van rámatricázva de annál sejtem van jobb is az csak 1700ft
Miért ugarana a gari A Milemotornál nekem azt mondták h mehet rá 1 kipu(Reverset ajánlottak), 1 vario(Polini), és sportprogram, és ha ők teszik bele akkor marad a gari......... Nekem ezek mind megvannak és multkor felazult a varió csavarja, ledarálta a szabadonfutót és gond nélkül cserélték gariba, semmit ne kellett fizetnem!
Helló a görgök tök jó állapotban vannak amikor kiszedtük akkor nem volt baja ránézésre!mondjuk nem tudom mijen nek kell lennie és hogyan néz ki 1 kopott
mióta a .öcsögök kitalálták,hogy lerendszámozzák a kismotorokat,úgy látom azóta lázasan meg akar mindenki szabadulni az 50esként hajtott 125ös mocijától
Üdv!ha megvetted és bejárattad akkor tényleg jó lesz a zx .Én most vettem nemrég egyet,mármint zx-et,eddig technigas next -r volt rajta,az is jó volt, de a zx az precízebben hangolt cső,szalad is vele a moci rendesen
VISZONT:ha sportkipuffot raksz egy mocira,hozzá kell nyúlni a hajtáshoz,könnyebb görgők erősebb kuplungrugók...Egy új motornál(aprilia)már a kipuf felrakása is garanciavesztéssel jár...ami ugye 5év.
Ha tuningolni akarsz lehet jobban megérné egy 2-3 éveset venni,elég jókat lehet kifogni és olcsóbb is 100-150el mint az új...
nos ha már szerviznél járunk valakinek volt már olyan hogy menet közben semmi de amikor kiold a kuplunk és alapjáraton pötyög akkor recés hangot hallani a vario körül ..de menet közben semmi!hogy rákerült az ujj szijj megy 85öt ,megszünt az indulásnál a csikorgó hanng ,csak lassabban gyorsul hidegen!ha szétszedem minden 1 be van nem laza semmi 1edül a szabadonfuto ami lötyög dehát az ugy is van!szal nem tudom!tervezek hosszab utat lemennék akkor oda nagykátára de fogalmam sincs mi lehet a baja és nem akarok otthagyni sokat!vki nem tudja?
Vizet nem nyomott sehol. Csak annyit éreztem h az első pár kilóméteren szépen ment, jól gyorsult, utána meg totál lomha lett és alig reagált a gázra.
Volt már ilyen hogy nem indult de akkor csak beköpte a gyertyát. Most a gyertya nem benzinben úszott hanem hűtővízben... Azt mondták 20eFt környékén áll meg a dolog. Szal vsz főtengely? Nem értek sajna hozzá de lehet bemek a szervízbe és személyesen megnézem mi a gond.
Nem vetted észre hogy emelkedik a vízhőfok és a tágulási tatályon nyomja ki a vizet?
Önmagában a hengerfejesség nem túl nagy pénz hengerfejtömítés csere ott van a gond ha sokat mentél max hőfokon akkor besülhetett na az már nagy pénz új dugó+fúrás ez egy 20e +tömítés 2e körül.Az önindító berágás a gázosabb mert valszeg a nagy közlőkereket is érinti ha az ledarálta főtengely bordáit akkor csere a főtengely a nagy kerék az önindító racsni és talán az önindító is de az nem valószínű.
Cső.
Aprilia SR-re (2007vagy2008) milyen sportkipufogó lenne a legjobb rá? melyikkel lehetne a legtöbbet kihozni belőle (csak sportkipuff lesz rajta)
Én a Leo Vince ZX-re gondoltam...
Üdv!
Hívtak a szervízből... Az egész blokk és a henger tele van hűtővízzel, meg állítólag hengerfejes a mocim. Amikor levették a deknit, akkor látták h bedarált vmit (sztem önindítót) és hogy szétesett a váltó. Pontosan mit jelent ha hengerfejes?
Tulajdonképpen mi történhetett? Mekkora anyagi és munkaáldozat ezt rendbetenni
Még 2 had kérdezzek:D 1. , hogy Budapesten tudtok Aprilia boltot , ahol tudnék karbis SR-t venni?
2. Milyen sportkipufogó lenne a legjobb rá? melyikkel lehetne a legtöbbet kihozni belőle (csak sportkipuff lesz rajta)
Factory = ditech. A karbis az sr 50 csak. Ha számít a vég és sebesség akkor karbisat vegyél olcsóbb is könnyebb tuningolni is. Előbb utóbb úgyis fogod. Ennyi.
Hello mindenkinek.
Azt szeretném kérdezni , hogy énis kapok egy SR-t (2007vagy2008) , de nem tudom eldönteni , hogy melyik az erősebb : Factory vagy Di-tech? Ha valaki esetleg tudná a választ és válaszolna is :D akkor azt megköszönném. (mindennapos használatra lenne városban , de hosszabb turákon is részt vennék (gyorsulás+végsebesség nagyon számít nálam))
Előre is köszi mindenkinek.
VISZONT:ha sportkipuffot raksz egy mocira,hozzá kell nyúlni a hajtáshoz,könnyebb görgők erősebb kuplungrugók...Egy új motornál(aprilia)már a kipuf felrakása is garanciavesztéssel jár...ami ugye 5év.
Ha tuningolni akarsz lehet jobban megérné egy 2-3 éveset venni,elég jókat lehet kifogni és olcsóbb is 100-150el mint az új...
Ha nagyon meg van kopva a görgő az is tud csúnya hangot adni!
Volt már ilyen hogy nem indult de akkor csak beköpte a gyertyát. Most a gyertya nem benzinben úszott hanem hűtővízben... Azt mondták 20eFt környékén áll meg a dolog. Szal vsz főtengely? Nem értek sajna hozzá de lehet bemek a szervízbe és személyesen megnézem mi a gond.
Önmagában a hengerfejesség nem túl nagy pénz hengerfejtömítés csere ott van a gond ha sokat mentél max hőfokon akkor besülhetett na az már nagy pénz új dugó+fúrás ez egy 20e +tömítés 2e körül.Az önindító berágás a gázosabb mert valszeg a nagy közlőkereket is érinti ha az ledarálta főtengely bordáit akkor csere a főtengely a nagy kerék az önindító racsni és talán az önindító is de az nem valószínű.
Aprilia SR-re (2007vagy2008) milyen sportkipufogó lenne a legjobb rá? melyikkel lehetne a legtöbbet kihozni belőle (csak sportkipuff lesz rajta)
Én a Leo Vince ZX-re gondoltam...
Hívtak a szervízből... Az egész blokk és a henger tele van hűtővízzel, meg állítólag hengerfejes a mocim. Amikor levették a deknit, akkor látták h bedarált vmit (sztem önindítót) és hogy szétesett a váltó. Pontosan mit jelent ha hengerfejes?
Tulajdonképpen mi történhetett? Mekkora anyagi és munkaáldozat ezt rendbetenni
2. Milyen sportkipufogó lenne a legjobb rá? melyikkel lehetne a legtöbbet kihozni belőle (csak sportkipuff lesz rajta)
Azt szeretném kérdezni , hogy énis kapok egy SR-t (2007vagy2008) , de nem tudom eldönteni , hogy melyik az erősebb : Factory vagy Di-tech? Ha valaki esetleg tudná a választ és válaszolna is :D akkor azt megköszönném. (mindennapos használatra lenne városban , de hosszabb turákon is részt vennék (gyorsulás+végsebesség nagyon számít nálam))
Előre is köszi mindenkinek.
http://www.easyparts.nl